Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Ghegheghe, lang leve Maaikooo jeksum filmpjes op youtube. Heb net zonder morren MK's haar kunnen knippen
Alle reacties Link kopieren
Mando Diao met Het Liedje van de Vakantie

The Killers
Wattuh??????

Grmbl. Goed nieuws; dat weten we dan ook weer (wat een nonsens; Mijn lichaam laat weten dat niet alles werkt bij mijn man.

Maar beter nu dan op vakantie, houd ik mezelf maar voor. Hmpffffffffffffffff
He Darly welcome back. Klinkt goed allemaal. Net op tijd terug om het vakantiegat te vullen dat de dames, Mims, Bloes, Tila laten vallen na overmorgen.

Bloes

Ik heb een nawerkdagje van het nieuws van gisteren, wat lokale meuk, erg leuk. Om kwart over 4 nog even live telefonisch bij een lokaal station. Dat wordt dus eerder half 6 Lil. want nu haal ik de trein van 16 22 niet.
Hoor net van Oudste dan Breiblad maandag tegen Aso heeft gezegd dat hij gewoon woensdagmiddag de kinderen op het schoolplein moest ophalen. *slik* En dat hij (gelukkig) zei dat hij dat niet zou doen omdat ik anders weer boos zou worden.

Jézus!

De Bloesjes vinden dat stom van mij, dat ik dan boos zou worden. Terwijl HIJ zich in dat geval niet aan de afspraken houdt.... Dat adviseert dan Mw de Hulpverlener. Bah, dat is toch om verdrietig van te worden?
Ben het wel eens met wat Lil in de kroeg zegt over niet in discussie met de meiden gaan. Mochten daar geen genoegen mee nemen zou je kunnen uitleggen dat omdat jullie niet meer 1 in huis wonen het maken van afspraken belangrijk is en ook dat iedereen er zich aan houdt. Dat het niet betekent dat zij hun vader niet op een ander moment mogen zien maar wel dat het handig is als dat in overleg gaat. Zoiets, of is dat te veel uitleg en kan dat weer andere vragen oproepen?

Darly lukt het weer wennen aan NL een beetje?
*ligt met een dikke trui aan op een luchtbed in de slotgracht lichtelijk geirriteerd te zijn* Ik moet nog een beetje wennen, Suup

Bloes
~trekt het luchtbed om en zet de douche vast aan in het Kasteel~

C/P:

Deel 5678423 in de Aso-soap.

De man die zichzelf Vader noemt wilde met alle geweld dat de Bloesjes nog een keer extra konden komen, voor de vakantie anders moest hij ze zo lang missen. Hij wilde maandag, dat wilde ik niet, maar niet getreurd; woensdagavond kon ook wat mij betreft. Maar hij wilde persé vanaf 12 uur maar vanwege andere afspraken (met vriendjes en sport not bene) kon dat niet. Op zijn ontieglijk hufterige mail, waarin hij bralt dat HIJ de vader is en MM de oppas ( ) , heb ik een keurige reactie getikt waarin ik aangeef dat hij ze woensdagavond om 17 uur kan komen halen.

Dus staan de Bloesjes bepakt en bezakt en blij klaar. En na een minuut of 20 belt Oudste naar haar papa om te vragen waar hij blijft.

3 x raden?

Hij komt niet. Want, zo zegt hij tegen zijn 10-jarige kind, "mama moet niet denken dat zij kan bepalen wanneer ik jullie zie".

En omdat hij nu een statement wil maken liggen zijn kinderen nu teleurgesteld in bed. "Waarom wilde papa ons niet ophalen?" Gossie......

Leuk man, een vechtscheiding. Hebben vooral de kinderen veel plezier van.

Wat een lul. Ik blijf me maar verbazen over de laagheid van die man.

Ik heb een leuke da achter de rug. Ouders kwamen langs, hebben lekker gebbq'd - waar ik erachter kwam dat ik al een jaar of 5? 10? geen bbq-vuur meer had aangemaakt, mijn moeder vroeg om advies 'Dat heb ik nog nooit gedaan, schat' dus mijn vader maar gevraagd: "Pap? Moeten hier nou nog briketten bij?" en uiteindelijk een perfecte zooi eten van die grill heb afgewerkt - kindjes blij, wij allemaal een zakcentje voor de vakantie gekregen. "Hier lieverd, voor een ijsje" kindjes te laat in bed en buiten regent het, maar onze terrasdingesoverkappingparasol houdt alles droog

Iemand een wijntje?
Godsamme Bloes wat is Aso toch een &#^#%@Q!

Geen wijn voor mij Tila.

Ik kwam net mijn buurvrouwtje van bijna 80 tegen in de lift die heel blij riep: heee wat leuk je bent terug van vakantie. Fijn gehad? Lekker gegeten zeker? Je bent behoorlijk wat dikker geworden! Jaaa je bent dikker geworden hoor!.

Jaaaaa en jij bent bejaard en kan alvast aan je kist gaan timmeren mopperde ik in mijn hoofd terug terwijl ik ijzingwekkend vriendelijk bleef lachen.

Maar ehm geen wijntje dus, doe maar water :-S
:( Lul de behanger. Sneu voor de meiden. Al heb je nog zo'n hekel aan je ex, dit doe je niet want je kwetst twe zulke lieve meiden er tot het diepste van hun ziel mee.

Oh darly wat erg. Maar het had nog erger gekund, dat ze had gevraagd of je zwanger van vakantie was teruggekeerd. En buuf is oud en heeft gewoon de kift omdat jij lekker op vakantie bent geweest.

Even posten voor het bericht verdwijnt (gebeurde net ook al)
Deel 2.

Tila leuk zo'n bbq. Fijn dat je weer weet hoe het moet. En je ouders zijn schatten.

Mims heeft date nu, hoe zou het gaan?

Marie hoe is het met jou? Heeft man Robin nog gevonden?

Ik zit in de trein richting huis. was leuke avond bij Lil. Fijn huis, man die kan koken (en uitgebreid alle snufjes van de nieuwe gezinsbolide heeft laten zien, lieve dot met staartjes en Lil zelf ook zo leuk.

Had een beetje moeite om de stationsingang te vinden, maar trein raast nu lekker door.
oh en dat van in de kelder was zojuist. Krijg smsjes dat ik gezien ben
*zet koffie neer*

Ik had de wekker een uurtje later gezet.vond dat ik dat wel had verdiend . Raar dagje met volle agenda. Rijles eind van de middag en dan nog een uurtje werkverplichting.

Succes meiden Bloes, Mims en Tila met de vakantievoorbereidingen.

Darly succes met aan de kou wennen.

Marie en Lil werkse.
*pakt koffie*

Hoe gaat het met rijles eigenlijk Suup?

En ik ben inderdaad ook benieuwd naar de date van Mims :-D
Ik heb al verslag gekregen gisteravond laat. Is weer een mooi verhaal, maar zal niet vor mims haar beurt spreken

Rijles is leuk.

En ik moet nu echt naar mijn werk.
Hehehehe. Ik klik op de link uit de kelder. Komt MK wijsneuzerig aan - die is altijd in voor een filmpje - "He? Hoe komt Sjuupra nou in jou kompoeter? Jom! Jom! Kom eens kijken, Sjuupra zit in mama's Kompoeter!"

**zet koffie neer**

**en kijkt eens naar Darly**

Volgens mij ben je helemaal niets aangekomen. Je ziet er stralend uit!

Jommetje is opeens zo gròòt! Is een klein gespierd kereltje geworden. Is opeens zo heel erg een kind, en niet meer een dreumesje "Ook sjuup sjien. Sjuup in ons huis, sjuup opppe sjtrand!"

Je bent dus herkend!

Hoe is het nou gegaan met de mimsedate?
Hahahaha die drie seconden. Lekkere kindjes heb je toch Tila.

Ok ik moet nu echt weg. (ik heb geen puf vandaag, valt het op?).
Jaaaa, het valt op

Je kan em terugspoelen, Suup, dat filmpje. Ik heb je dus al een keer of 10 gezien
*kijkt ook filmpje*

Pff....dat zwarte schaap uit die reclame mag best enorm verwaarloosd worden Maar verder: goed gedaan Suup :-)
Hahaha, nieuwsgierige aapjes.

Nou ja, dit keer zijn er in ieder geval geen stekkerdozen van de muur gevlogen...

De date was wel nogal... euh.. bijzonder.

We hadden om 7 uur afgesproken bij de vuurtoren.

Nu liep mijn werk wat uit, dus net toen ik liep te stressen door mijn huis ("geen tijd meer om me uitgebreid op te maken, of zal ik daar pinnen dat scheelt vijf minuten...waar is mijn deo, katten, ga nou uit de weg..") ging de telefoon. Date was vertraagd en pas om half acht op de afgesproken locatie. Ooooooh, nou prima... Dus kon ik het rustig aan doen, alsnog op tijd vertrokken, zit ik net in de auto, weer de telefoon. Date was niet alleen te laat... hij was ook zijn portemonnee vergeten. Dus dat ik wist dat hij eventjes terug ging rijden, maar daardoor wel pas ruim na achten, zo niet half negen, bij het strand kon zijn. Grrrmbbbl, dat was me echt te laat, dat zou mijn oppas niet fijn vinden. Dus Date gezegd dat hij nu wel door kon rijden, ik zou wel betalen (mits mijn rekening dat trok). Helemaal stijlvol vond ik het echter niet, te laat en zonder geld. Sterker nog; eerlijk gezegd vond ik het wel een flinke NoNo. Even gebeld met een paar vriendinnen, en de meningen bleken verdeeld. De ene was positief en zei dat hij tenminste de intentie had gehad zijn portemonnee mee te nemen (Lil, whoehahaha), dat het nu alleen nog maar mee kon vallen of dat ik meer waard was dan dit en dat deze meneer wel een grote steek liet vallen zo.

Nou ja, toch maar de voordeel van de twijfel geven.

Om iets voor half acht was ik bij de plaats van bestemming. Maar wat was het afgeladen druk. Ik moest echt in een buitenwijk parkeren. Zelfs op het gewoonlijk verlaten meetingpoint bij de vuurtoren stonden wel honderd mensen! Er bleek kermis en bandjes te zijn. Kreun. Tien minuten kon ik wachten naast een matrozenbandje met oudhollandse smartlappen. Verschrikkelijk.

Iets over haf acht was de Date er. Met een rooie kop. Even moest het ijs gebroken worden. We hebben een korte strandwandeling gemaakt, en al snel kletsen we honderduit. Het was best gezellig.

Gegeten in een restaurantje, weer veel gepraat en lol gehad, tijdens het genot van een heerlijk voorgerechtje, hoofdgerecht, drankje. Maar ja, die rekening. Er moest toch betaald worden. Tja, excuseerde de Date zich, eigenlijk was hij echt van mening dat mannen behoorden te betalen, zeker op het eerste afspraakje, dat was echt een principekwestie. Maar ja, want niet kan, kan niet. En op dat exacte moment, terwijl ik al in mijn tas zocht naar mijn portemonnee... Flats.. Flats.... Flats.. vlogen alle lichten uit. Overal. Het hele dorp was in duisternis gehuld. Een enorme stroomstoring, niets deed het meer. Ook de pinautomaten niet. Beduusd stond de ober naast de tafel, met het verzoek of we een schuldbekentenis wilden ondertekenen en het bedrag later via een overschrijving konden overmaken, want dit had hij nog nooit meegemaakt.

Met een grijns heb ik de schuldbekentenis naar de Date geschoven, met de mededeling dat hij nu uit principe alsnog kon betalen. .

Dat hij me daarna keurig naar mijn auto terugbracht ("want ik laat je niet in het pikkedonker alleen lopen") vond ik dan wel weer galant.

En zo reed ik een half uurtje later het dorp weer uit, en schoten iets na middernacht de lichten weer aan. En bedacht ik me, terwijl ik voor me als in soort kettingreactie de straatlantaarns aan zag gaan en mijn weg weer werd verlicht, dat het mijn trouwdag was geworden. Twee jaar getrouwd.

Het was een bijzondere avond.
Wat wilde ik nou toch typen?
Wow.

Slik.

Wat mooi.

Geen stekkerdoos, maar een heel dorp uit laten vliegen. Hero has friends in high places, lijkt me!
Behoorlijk statement inderdaad.

Mims kus
Prachtig. Stil van.
.
En natuurlijk, lieve Mims, gefeliciteerd met je trouwdag!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven