Held op sokken

13-10-2025 17:12 286 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De titel zegt het al, ik ben een held op sokken. Het zit zo... ik ben inmiddels bijna 20 jaar vrijgezel en in die tijd wel eens wat gedatet, maar ook dat is al weer lang geleden. Ik vond het ook allemaal gedoe, in al die tijd heeft namelijk ook niemand mijn hart sneller doen kloppen. Tot nu. Mijn buurman. Gelukkig een stukje verderop en 2 etages hoger. Maar iedere keer als ik hem tegenkom, kom ik niet verder dan 'hoi'. En nu zoek ik advies. Hoe pak ik dit aan? Kaartje in de bus? Ik vind mezelf kansloos!!

Juist omdat het zo lang is geleden dat ik iemand oprecht leuk vond, is de angst voor afwijzing ook zo groot.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Happening schreef:
17-10-2025 00:28
Zie mijn topic: Help leuke man, wat moet ik doen? Ik kom net weer van hem vandaan. Ben zo gek op die man, niet normaal.
Ik ga zoeken!
Mijn leukste vrienden zijn 60+ en mijn beste vriendin is 68. Wat zijn het allemaal fijne mensen, die zestigers in mijn omgeving. :heart:
coffeegirl wijzigde dit bericht op 09-01-2026 11:02
10.53% gewijzigd
Ik heb net even bijgelezen. Wat is het uiteindelijk snel gegaan! Superstoer én leuk!!

:flirting: :cheer2:

Heel benieuwd naar het vervolg!
Dit gaat snel en goed! Wat heerlijk om te lezen! 🥰
He buurman, ik zie dat jij ook van wielrennen houd, er wordt binnenkort een georganiseerde tocht gereden, zin om samen te fietsen? Nee heb je, ja kan je krijgen..... Misschien kan hij die dag helemaal niet, maar dan bied het misschien een opening voor een eigen fietstocht. Gedeelde interesse, je zit niet tegenover elkaar te stamelen, je doet allebei wat je leuk vind dat werkt al veel ontspannender....
TheQuickBrownFox schreef:
18-10-2025 11:07
He buurman, ik zie dat jij ook van wielrennen houd, er wordt binnenkort een georganiseerde tocht gereden, zin om samen te fietsen? Nee heb je, ja kan je krijgen..... Misschien kan hij die dag helemaal niet, maar dan bied het misschien een opening voor een eigen fietstocht. Gedeelde interesse, je zit niet tegenover elkaar te stamelen, je doet allebei wat je leuk vind dat werkt al veel ontspannender....
Eeeeh?
TheQuickBrownFox schreef:
18-10-2025 11:07
Of je kijkt even verder dan de OP, die sowieso al van bijna een week geleden is...
Leuk om dit avontuur te volgen! :heart:
O heerlijk mosterd zie ik nu! veel plezier! En ik ken ook een stel dat 14 jaar scheelt en ze zijn het leukste stel dat ik ken!

Zie het nu ook dames, sorry!
We hebben leuk app-contact op dit moment. De tweede afspraak gaat er zeker komen! Even kijken of we onze agenda's ook kunnen laten matchen 😉
mockturtle wijzigde dit bericht op 21-10-2025 17:44
0.00% gewijzigd
:jump:
:loveys:
En, TO? Is er al nieuws?
Goh, ik zou er vanavond net voor gaan zitten...

Dit gaat 'm niet worden! We staan echt zo anders in het leven. En leeftijd is maar een getal hadden we hier besloten. Maar deze man heeft nu een aantal keer gezegd dat ik kinderlijk naïef ben. Onder meer omdat ik links stem en omdat ik de klimaatdoelen serieus neem. Als ik ouder word, verandert dat vanzelf volgens hem. Alsof ik een grietje van 18 ben dat voor het eerst mag stemmen! Ik ben gedomme 47, geen kleuter!

Verder nodigde hij zichzelf op onze tweede date al zo'n beetje uit voor kerst met mijn gezin. Uh... Nee!

En dat fietsen... dat is geen hobby meer, maar een obsessie. Ik kreeg linkjes met fietskleding in de aanbieding. Ik word dagelijks bestookt met de vraag wanneer we gaan fietsen. En de helft van onze dates gingen over dat stomme fietsen.

Conclusie: ik heb me flink vergist.

Wel ben ik blij dat ik ontdekt heb dat ik blijkbaar voldoende geheeld ben om me weer open te stellen voor iemand. Nu alleen nog ontdekken hoe ik wel de juiste mensen tegen kan komen. Die vind ik lastig, maar ook wel heel spannend.

Nabrander: hij is wel echt een oude man. Zelfs mijn vader van 77 zit meer kleur aan.
Och wat jammer TO. Maar beter dat je er zo snel achter bent dat dit niet bij je past.
Maar nu je weet dat je ervoor openstaat kom je vast gauw een echte leukerd tegen!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
Geen leuke man dus, bij nader inzien. Maar die zijn er wel hoor, komt goed!
CaroMamaVanMaik schreef:
21-10-2025 17:44
Och wat jammer TO. Maar beter dat je er zo snel achter bent dat dit niet bij je past.
Maar nu je weet dat je ervoor openstaat kom je vast gauw een echte leukerd tegen!
Ja, inderdaad! Het kan maar duidelijk zijn toch?
Happening schreef:
21-10-2025 17:46
Geen leuke man dus, bij nader inzien. Maar die zijn er wel hoor, komt goed!
Nee, zo hardop wilde ik het eigenlijk niet zeggen. Maar ik vind hem geen leuke man inderdaad. En ja, leuke mannen zijn er ongetwijfeld! Nu nog eentje tegenkomen die wel bij me past ☺️
Oei wat jammer. Maar beter nu al duidelijk dan na een hele tijd.
Jammer, maar goed dat je t al weet en niet na maanden zwijmelen.
Je weet dat je nu moet verhuizen he? 😁

Jammer dat het tegenviel maar wel goed van je dat je de positieve kant ervan inziet (je staat weer open voor een nieuwe liefde). En je hebt weer een keer lekker gezoend. 😉
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Quinnepin schreef:
21-10-2025 18:24
Je weet dat je nu moet verhuizen he? 😁

Jammer dat het tegenviel maar wel goed van je dat je de positieve kant ervan inziet (je staat weer open voor een nieuwe liefde). En je hebt weer een keer lekker gezoend. 😉
Haha, ja! Maar nu eerst omfietsen 😉

Gezoend is een groot woord hoor, drie zoenen op m'n mond. Hij vroeg zondag weer of hij me mocht zoenen, na een half uur ofzo. Maar toen was ik al zo afgeknapt dat ik maar zei dat me dat geen goed plan leek.
Ik vind dat je trots mag zijn op jezelf!

(Je verdient ook veel leuker natuurlijk)
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
21-10-2025 18:30
Ik vind dat je trots mag zijn op jezelf!

(Je verdient ook veel leuker natuurlijk)

☺️
Jeetje jammer, maar wel snel duidelijk. Je verdient leuker, dus gogogo! Op naar een fijne vent @mockturtle
Wat turquasi zegt: vooral de trots laten overheersen, want je hebt dit maar mooi geflikt en je weet vrij snel wat je (niet) wil. Heel goed gedaan. Op naar een man die wél leuk is!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven