Afknappers
woensdag 22 oktober 2025 om 15:08
Ik kan enorm afknappen op: "They have quite an attitude, don't they?" (Over Marokkanen.)
En: "Ze zijn wel anders." (Over statushouders.) En: " Dat wordt van ons belastinggeld betaald."
Gelijk geen zin meer in het gesprek.
woensdag 22 oktober 2025 om 15:12
woensdag 22 oktober 2025 om 15:13
Ik heb ooit eens een crush gehad op iemand die echt heel knap was. Die bleek echter niet zo bijster intelligent. Hij gaf vervolgens ook niet toe als je aangaf dat hij fout zat en toen was heel snel de crush voorbij. Vervolgens kocht hij een paar jaar later met zijn vriendin het huis van onze buren en toen pas ontdekte ik hoe ernstig het was.
Daarna vond ik hem ook meteen een stuk lelijker. Hahah.
Daarna vond ik hem ook meteen een stuk lelijker. Hahah.
woensdag 22 oktober 2025 om 15:14
woensdag 22 oktober 2025 om 15:18
Ik vond hem leuk totdat hij...
Uitgebreid begon te kakelen over zijn auto. Wat interesseert het mij nou welk merk/type/instelling/kleur/variant/spoiler jij hebt? Zegt het feit, dat je precies deze auto hebt gekocht, iets over jou ofzo? Maakt dat jou een beter of slimmer mens?
Nou ja, hij vond blijkbaar zelf van wel haha!
Uitgebreid begon te kakelen over zijn auto. Wat interesseert het mij nou welk merk/type/instelling/kleur/variant/spoiler jij hebt? Zegt het feit, dat je precies deze auto hebt gekocht, iets over jou ofzo? Maakt dat jou een beter of slimmer mens?
Nou ja, hij vond blijkbaar zelf van wel haha!
woensdag 22 oktober 2025 om 15:33
mensen die smakken...
en mensen die dom zijn. (en nee, dan bedoel ik niet mensen die een geen hoge opleiding genoten hebben, dan bedoel ik mensen die hele hele domme dingen roepen als: alle buitenlanders moeten weg of dood, of dingen van gelijke strekking of dingen van dat niveau)
en mensen die dom zijn. (en nee, dan bedoel ik niet mensen die een geen hoge opleiding genoten hebben, dan bedoel ik mensen die hele hele domme dingen roepen als: alle buitenlanders moeten weg of dood, of dingen van gelijke strekking of dingen van dat niveau)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 22 oktober 2025 om 15:36
woensdag 22 oktober 2025 om 15:41
woensdag 22 oktober 2025 om 15:49

Voor iedereen een groene tuin

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in