Afknappers

22-10-2025 14:57 301 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
N.a.v. het Held op sokken topic:

Je dacht dat iemand een heel leuk persoon was, tot diegene plots......
Welke afknapper heb jij meegemaakt?
Lila-Linda schreef:
22-10-2025 18:06
Leuke man, maar maakte stomme grapjes. Dat hij met zijn beste vriend in de kroeg doen of ze een stel zijn. Nou hihihihahaha zeg.
O god ja, de stomme grappen zijn zo erg!
In dezelfde categorie: seksistische en racistische grappen en gewoonweg niet begrijpen waarom die nooit leuk zijn.
Een man die neerbuigend over zijn moeder spreekt.
Een gescheiden vader die zijn kinderen 1 weekend in de 2 weken ziet
Schemering schreef:
22-10-2025 18:12
Dat ligt eraan hoe die moeder is. Je hoeft niet altijd aardig over je ouders te spreken, soms zijn ze dat ook gewoon niet.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
Op mijn eerste serieuze baantje was ik heel erg verliefd, zuchtend en smachtend, op iemand die in het archief werkte. Dus ik ging heel vaak dingen archiveren of uit het archief ophalen zodat ik een praatje met hem kon maken. Uiteindelijk was ik zo onder de indruk van hem dat ik hem mee uit wilde vragen. Dus ik met trillende benen naar het archief, hij zat daar geconcentreerd te werken. Hij dacht waarschijnlijk dat hij alleen was want hij liet een keiharde scheet. Pats boem verliefdheid over, omgekeerd en ontgoocheld naar m’n werkplek gelopen.
Wat eten we vanavond?
Tafelmanieren , weten hoe bestek gebruikt wordt .
Grappen categorie, trek eens aan mijn vinger .
Slechte hygiëne.
Racistische, discriminerende en denigrerende opmerkingen .
makreel schreef:
22-10-2025 18:17
Op mijn eerste serieuze baantje was ik heel erg verliefd, zuchtend en smachtend, op iemand die in het archief werkte. Dus ik ging heel vaak dingen archiveren of uit het archief ophalen zodat ik een praatje met hem kon maken. Uiteindelijk was ik zo onder de indruk van hem dat ik hem mee uit wilde vragen. Dus ik met trillende benen naar het archief, hij zat daar geconcentreerd te werken. Hij dacht waarschijnlijk dat hij alleen was want hij liet een keiharde scheet. Pats boem verliefdheid over, omgekeerd en ontgoocheld naar m’n werkplek gelopen.
:-D :"-(
Schemering schreef:
Mommy issues sowieso, beste garantie voor relatieproblemen.
_melon2 schreef:
22-10-2025 17:58
Mijn achterbuurman ziet er best leuk uit, uitgenodigd voor een drankje, blijktie onverstaanbaar te praten. Hij praat binnensmonds met een Twents accent.
Ik versta 'm gewoon niet. Echt NIET.

Dus afknapper; onduidelijk/vreemd praten.
Sunt ja!
Yildizlar2 schreef:
22-10-2025 18:18
Tafelmanieren , weten hoe bestek gebruikt wordt .
Grappen categorie, trek eens aan mijn vinger .
Slechte hygiëne.
Racistische, discriminerende en denigrerende opmerkingen .
Absoluut een hele grote afknapper.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
Mijn grootste afknapper was toch wel toen die onwijs leuke knappe jongen een loverboy avant la lettre bleek. Gelukkig had ik al heel snel een niet-pluis gevoel dus de bijbehorende ellende is mij bespaard gebleven.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Schemering schreef:
Dan ken je mijn schoonmoeder nog niet.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
Afknappers:

Iemand die niet kan koken.
Iemand die geen verantwoording neemt voor zijn/haar eigen daden.
Iemand die mij niet het gevoel van veiligheid geeft.
Iemand die denigrerende, vrouwonvriendelijke en/of racistische uitspraken doet.
Catan schreef:
22-10-2025 15:21
Ow ja! Dat je een heerlijke buitenrit te paard maakt en dat een man dan uitgebreid en oninteressant over zijn werk gaat vertellen.
Waarom is over je werk praten een afknapper? Ik vind mijn werk leuk en praat er graag over. En ik luister ook graag naar anderen die gepassioneerd zijn over hun werk. Hoef ik er niet eens wat mee te hebben.
Nova66 schreef:
22-10-2025 15:30
Hij vindt jouw paardenverhaal waarschijnlijk niet boeiend.
Dit :idee:
NomenNesci0 schreef:
22-10-2025 19:06
Dit :idee:
Als je samen paardrijdt?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2025 22:14
Reden: Provoceren en rellen
97.55% gewijzigd
Lila-Linda schreef:
22-10-2025 19:07
Als je samen paardrijdt?
als je samen paard rijdt, mag het alleen over paarden gaan en niet over werk? Als ik een hobby heb en 1, 2 of 3 uur onderweg ben met iemand, wil ik het ook wel over iets anders kunnen hebben. Als je dan meteen op iemand afknapt, omdat die het werk inbrengt, vind ik dat wel gek ja. Je wilt elkaar toch leren kennen en werk is voor veel mensen een belangrijk onderdeel van het leven.
NomenNesci0 schreef:
22-10-2025 19:14
[...]

Wat een bizarre vraag en ook nog off topic.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2025 22:15
Reden: Quote verwijderd
48.68% gewijzigd
On topic

Als de eerste vraag op een datingsite is "waarom heb je op mijn profiel geklikt?"
NomenNesci0 schreef:
22-10-2025 19:17
als je samen paard rijdt, mag het alleen over paarden gaan en niet over werk? Als ik een hobby heb en 1, 2 of 3 uur onderweg ben met iemand, wil ik het ook wel over iets anders kunnen hebben. Als je dan meteen op iemand afknapt, omdat die het werk inbrengt, vind ik dat wel gek ja. Je wilt elkaar toch leren kennen en werk is voor veel mensen een belangrijk onderdeel van het leven.
Nee, maar de kans dat een.paardrijdende.man afknapt over praten over waar je op dat moment mee bezig bent, vind ik nu niet bepaald een :idee: -momentje
Ik was aan het daten, maar hij vond mij leuker dan ik hem, en toen wilde hij uitgebreid zoenen terwijl hij nét zijn verstandskiezen had laten trekken. Daar walgde ik echt van en toen was het helemaal voorbij.

Vrouwenhaters, racisten etc, maar ook als een man eigenlijk nergens echt warm van loopt. Ik ben er een paar tegengekomen die een baan hebben waar ze niets om geven en daarnaast ook geen hobby's of echte interesses. Daar kan ik dus helemaal niets mee.
NomenNesci0 schreef:
[...]
Nee natuurlijk niet.
En ik zou een man die me die vraag stelde en toegaf zijn dochter te willen daten heel snel de trap afschoppen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2025 22:15
35.83% gewijzigd
NomenNesci0 schreef:
[...]
Wat een onwijs stomme vraag, maar aandacht is alles!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2025 22:16
47.14% gewijzigd
Si abra la puerta hay lobos.
Rare grensoverschrijdende opmerkingen maken over kinderen vind ik ook wel een afknapper.
Si abra la puerta hay lobos.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven