Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
De openingspost gaat over het krijgen van een vast contract. Maar je kan aldaar aan One vragen of ze het wil verplaatsen naar Psyche hoor. Op overige hoort ie sowieso niet
Angel, waarom is mijn 'ik ben zo blij' topic naar W&S verplaatst? Het is geen W&S topic, het is een 'ik ben blij, jij ook en waarom' topic.

Het is zéker geen psyche topic!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Zie mijn uitleg aan Courage Pip. Óf hij gaat om het blij zijn (=gemoedstoestand dus psyche) óf hij gaat over het krijgen van een vast contract (=werk dus werk&studie). Je kunt aan One vragen om verplaatsing.
Hallo 5,

Zou je in het topic "fotospel deel 7" misschien de foto uit de OP willen halen? TO komt niet meer in het topic (althans..ik heb haar al maanden niet gezien) en ik wordt er gek van dat ik steeds over JP heen moet scrollen.

Verder dus helemaal in de categorie 'lekker belangrijk' maar ik zou het erg waarderen!

Thnx.
Ik steun Lunax in haar verzoek!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Done, Lunax.
Dank!
Huh, waarom heb je mijn andere reacties weggehaald?
Omdat die offtopic waren, net als een aantal anderen.
Normaal gesproken geef je dat toch ook ff aan?
Daar ben al eeuwen geleden mee opgehouden omdat het zo nu en dan de spuigaten uitloopt, omdat Naomi duidelijk heeft aangegeven dat offtopics in de modtopics niet gewenst zijn, én omdat ik er vanuit ga dat mensen weten wanneer ze offtopic posten.
Verplaatst naar psyche: verwerking geweldsmisdrijf
Ik kom even melden dat Ypeij een paar dagen geleden een account aangemaakt heeft, tot nu zes berichten heeft geplaatst, met in elk bericht reclame voor een website.
Dank je Marriss! Berichten zijn bewerkt en user geblokkeerd.
ben het 'Reminder" topic kwijt
Abakadabra in "Wie heeft er verstand van mobiele telefo..." hoort vast thuis op digi
Verzoekjes zijn voldaan.
Er blijken twee 'erger'-topics te zijn.

Een op thuis en een op overige.

Wellicht een goed idee om samen te voegen?
Mwoah lijkt me niet nodig, aangezien ze beide al een poos bestaan.
Wat?
quote:Viva Angel5 schreef op 23 juli 2009 @ 21:41:

Wat? [afbeelding]Check de modtopics , ik snap de hint wel .
Ze heeft een vuiltje in d'r oog. Heb haar ff geholpen.
quote:Viva Angel5 schreef op 23 juli 2009 @ 21:41:

Wat? [afbeelding]Leuke smiley he?

Daar wou ik jullie even aan herinneren
Goh, dus jij denkt dat ik zelf niet kan nadenken en het nog niet had doorgegeven aan Naomi? Dat kan je ook gewoon vragen hoor ipv zo ontzettend kinderachtig te posten.

En FYI; dat is maandag al doorgegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven