Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:misschicken schreef op 08 juli 2009 @ 22:54:

[...]

De humor om de spa mag dan weer niet he, humor is verboden.Allemaal de schuld van Skytje dus. Mannen.
quote:Mariannanas schreef op 08 juli 2009 @ 22:47:

Jemig de pemig. TO vroeg om tips. Een van die tips was het diertje uit zijn lijden te verlossen. Als dat respectloos is, tja.Ja. En daar had het bij kunnen blijven. Dán was het een normale reactie geweest. Maar nu vliegen de tegels, broodroosters, spades etc je om de oren en komt de een na de ander met een 'grappige' anekdote. En dát vind ik zwaar respectloos, ja.
quote:Star schreef op 08 juli 2009 @ 22:58:

[...]

Allemaal de schuld van Skytje dus. Mannen.nou moe
Je hebt wel lange tenen lately he Olijfje? Misschien kun je je eigen topic openen om alle zielige TO's bij wie een grapje in hun topic gemaakt wordt emotioneel bij te staan. Dan beloof ik dat ik me niet zal vertonen op dat topic. Nooit.
quote:Olijfje_ schreef op 08 juli 2009 @ 22:44:

Kan er svp eens een halt toegeroepen worden aan het overnemen van topics? Het valt me op dat dit de laatste tijd met regelmaat gebeurt, nu weer in het topic Mijn hamster gaat nu dood. TO opent, heel verdrietig, hier een topic over en hoppa, binnen no time vliegen de stoeptegels, nek-omdraai methodes en broodroosters om het beestje warm te houden, je om de oren. Ik vind dit echt totaal respectloos en er mag, wat mij betreft, hier heel streng op gemodereerd worden. Je gaat gewoon niet aan de haal met iemands verdriet.

Alvast bedankt, ook namens Biebelie.En namens Mastermind.
quote:mastermind schreef op 08 juli 2009 @ 22:59:

[...]

Ja. En daar had het bij kunnen blijven. Dán was het een normale reactie geweest. Maar nu vliegen de tegels, broodroosters, spades etc je om de oren en komt de een na de ander met een 'grappige' anekdote. En dát vind ik zwaar respectloos, ja.Grappige anekdotes? Verhalen van ervaringsdeskundigen.
quote:mastermind schreef op 08 juli 2009 @ 23:00:

[...]

En namens Mastermind.Ach, was je niet genoemd? Zullen we een topic voor je openen?
Zucht. Ik bedoelde dat ik me aansluit bij Olijfje. Maar open vooral een topic voor me, MC, als je daar behoefte aan hebt. Op voorwaarde dat het een cynisch topic wordt dan (kan wel wat zwarte humor gebruiken)
quote:mastermind schreef op 08 juli 2009 @ 23:03:

Zucht. Ik bedoelde dat ik me aansluit bij Olijfje. Maar open vooral een topic voor me, MC, als je daar behoefte aan hebt. Op voorwaarde dat het een cynisch topic wordt dan (kan wel wat zwarte humor gebruiken)Ik heb zomaar het idee dat dat te hoog gegrepen is voor je.
Five stop maar met lezen, ga maar slapen, vals alarm, TO moest zelf ook lachen zei ze al.
Grappig hoe een aantal mensen zich helemaal zit op te naaien omdat Toffifee ernstig respectloos benadert zou worden, als je vervolgens leest:quote:toffifee schreef op 08 juli 2009 @ 23:00:

Ja, ik ben er door! Tjeees, wat een reacties.

Als eerste. Hamster is nog levend. Heb een tijdje met hem op schoot gezeten, gewikkeld in een theedoek. Hij ligt nu in de kooi met de theedoek nog om zich heen zodat hij wat warmer is, hij was echt koud. Als hij morgenvroeg nog steeds leeft bel ik de dierenarts op. Ik heb met een zaklamp dichtbij zijn ogen geschenen om te kijken of hij reageerde (zoals iemand tipte), maar hij reageerde niet.

Ja, ik vind het vervelend dat hij dood gaat, maar het zat er wel aan te komen. Hij is vel over been (als je dat ook over een hamster kunt zeggen) en hij is al 4.

In ieder geval vind ik het lief van Mastermind en Olijfje dat ze zich om mij bekommeren, maar ik heb het niet zo opgevat hoor. Heb eigenlijk wel zitten lachen net met het doorspitten van de reacties.

In ieder geval bedankt voor alle reacties!
Nou ja, gelukkig dat TO er om kon lachen. Ik zal niet meer zo snel voor iemand in de bres springen, ok? Slaap lekker, namens Olijf en haar lange tenen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Skytje schreef op 08 juli 2009 @ 23:00:

[...]

nou moe
quote:Spinster schreef op 08 juli 2009 @ 23:00:

Je hebt wel lange tenen lately he Olijfje? Misschien kun je je eigen topic openen om alle zielige TO's bij wie een grapje in hun topic gemaakt wordt emotioneel bij te staan. Dan beloof ik dat ik me niet zal vertonen op dat topic. Nooit.Hoe noemde Minny dat ook alweer? HRS?
2 topics mbt MJ zijn gesloten met een verwijzing.
Verplaatst naar

Digi:

Waar goed (en goedkoop) visitekaartjes laten drukken?

Nokia navigator van 6110 naar een nieuwe, alleen nadelen?

Is het mogelijk....

Wel of geen hoofdletters?

Een reactie plaatsen op topics.

Zelf ontwerpen en laten drukken van rouwkaart, tips?

TomTom: wissen bestemmingen?

plastische chirurgie voor avatars: wie was je, wie ben je?

Een betrouwbaar sim only abo of ervaring met belplafond?

Entertainment:

Samantha uit Utreg

Leuk spel voor 2 personen?

Van welke tijdschriften/kranten zijn jullie lid?

Eten:

Barbaars of niet

Lekkere rosé bij hoogvliet?

Welke taart?

Gezondheid:

bril glijdt van neus

Lijf&Lijn:

Waarom verdragen vrouwen geen borsten-complimenten?

Mannen: kunnen wij tegen intieme complimentjes?

Bizarre ontdekkingen

Mode&Beauty:

Is Paul Frank nog 'in'?

Bruin-zonder zon vs bleken huid

Cursus kleding (ver)maken omg. Den Bosch

Psyche:

Groepstherapie

Zijn mensen nou zo dom of zijn ze onverschillig/asociaal ?

Wie raakt jou zonder dat hij/zij het weet?

Mijn mooiste....

Dromen over forummers..wáát?!

Lekkere voeldingen

Reizen:

Dolfinarium en Apenheul nog leuk voor ons?? Wat dan wel?

thermen Tilburg, geen badkleding nodig?

Openluchtzwembad of helder meer in Zuid Holland?

Een strandje in Rotterdam e.o waar honden zijn toegstaan?

Relaties:

Schoonmoederprietpraat

Thuis:

Vlekken meeldraden in witte broek: HELP!!

Mijn hamster is NU aan het doodgaan. Wat nu?

huh?! een kattennest in mijn tuin!

Hoe snel iets droog krijgen?

Stoffige broek

Hond redt hond...

leuke katten naam

Werk&Studie:

Bijna!

Ben zo blij, zo blij dat me neus van voren zit en niet opzij

Boekje Braintraining voor beginners/gevorderden

Prikbord:

Vriendinnen gezocht
opruim woede weer
Hoog tijd toch?
Vind het maar kort lijstje.

anoniem_76352 wijzigde dit bericht op 10-07-2009 15:26
Reden: Sorry 5. :-$
% gewijzigd
Zeikerd.
Ga eens hoofdletters gebruiken. En punten enzo.

Tsssk!

Zo beter?
Kutforum!

[ Er is een fout opgetreden. ]

We kunnen je deze pagina niet tonen - Double post: same message as last post

Indien je denkt dat er een probleem is met Viva, neem dan contact met ons op.

De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: topic::new_message::double_post

En dat terwijl ik wilde doen en dat ook al postte in een ander topic. Heb tussendoor ook elders gepost. GRMBL!
Zo hard gewerkt 5!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Je bent wel met een erg grote bezem bezig geweest 5. Ik denk dat het topic 'Ik ben zo blij...' toch echt op Overig thuis hoort en niet bij Werk en Studie. Gaat over blijdschap, niet over werk.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven