Moderator Overig
woensdag 15 april 2009 om 22:41
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
woensdag 8 juli 2009 om 22:59
quote:Mariannanas schreef op 08 juli 2009 @ 22:47:
Jemig de pemig. TO vroeg om tips. Een van die tips was het diertje uit zijn lijden te verlossen. Als dat respectloos is, tja.Ja. En daar had het bij kunnen blijven. Dán was het een normale reactie geweest. Maar nu vliegen de tegels, broodroosters, spades etc je om de oren en komt de een na de ander met een 'grappige' anekdote. En dát vind ik zwaar respectloos, ja.
Jemig de pemig. TO vroeg om tips. Een van die tips was het diertje uit zijn lijden te verlossen. Als dat respectloos is, tja.Ja. En daar had het bij kunnen blijven. Dán was het een normale reactie geweest. Maar nu vliegen de tegels, broodroosters, spades etc je om de oren en komt de een na de ander met een 'grappige' anekdote. En dát vind ik zwaar respectloos, ja.
woensdag 8 juli 2009 om 23:00
quote:Olijfje_ schreef op 08 juli 2009 @ 22:44:
Kan er svp eens een halt toegeroepen worden aan het overnemen van topics? Het valt me op dat dit de laatste tijd met regelmaat gebeurt, nu weer in het topic Mijn hamster gaat nu dood. TO opent, heel verdrietig, hier een topic over en hoppa, binnen no time vliegen de stoeptegels, nek-omdraai methodes en broodroosters om het beestje warm te houden, je om de oren. Ik vind dit echt totaal respectloos en er mag, wat mij betreft, hier heel streng op gemodereerd worden. Je gaat gewoon niet aan de haal met iemands verdriet.
Alvast bedankt, ook namens Biebelie.En namens Mastermind.
Kan er svp eens een halt toegeroepen worden aan het overnemen van topics? Het valt me op dat dit de laatste tijd met regelmaat gebeurt, nu weer in het topic Mijn hamster gaat nu dood. TO opent, heel verdrietig, hier een topic over en hoppa, binnen no time vliegen de stoeptegels, nek-omdraai methodes en broodroosters om het beestje warm te houden, je om de oren. Ik vind dit echt totaal respectloos en er mag, wat mij betreft, hier heel streng op gemodereerd worden. Je gaat gewoon niet aan de haal met iemands verdriet.
Alvast bedankt, ook namens Biebelie.En namens Mastermind.
woensdag 8 juli 2009 om 23:01
quote:mastermind schreef op 08 juli 2009 @ 22:59:
[...]
Ja. En daar had het bij kunnen blijven. Dán was het een normale reactie geweest. Maar nu vliegen de tegels, broodroosters, spades etc je om de oren en komt de een na de ander met een 'grappige' anekdote. En dát vind ik zwaar respectloos, ja.Grappige anekdotes? Verhalen van ervaringsdeskundigen.
[...]
Ja. En daar had het bij kunnen blijven. Dán was het een normale reactie geweest. Maar nu vliegen de tegels, broodroosters, spades etc je om de oren en komt de een na de ander met een 'grappige' anekdote. En dát vind ik zwaar respectloos, ja.Grappige anekdotes? Verhalen van ervaringsdeskundigen.
woensdag 8 juli 2009 om 23:05
quote:mastermind schreef op 08 juli 2009 @ 23:03:
Zucht. Ik bedoelde dat ik me aansluit bij Olijfje. Maar open vooral een topic voor me, MC, als je daar behoefte aan hebt. Op voorwaarde dat het een cynisch topic wordt dan (kan wel wat zwarte humor gebruiken)Ik heb zomaar het idee dat dat te hoog gegrepen is voor je.
Zucht. Ik bedoelde dat ik me aansluit bij Olijfje. Maar open vooral een topic voor me, MC, als je daar behoefte aan hebt. Op voorwaarde dat het een cynisch topic wordt dan (kan wel wat zwarte humor gebruiken)Ik heb zomaar het idee dat dat te hoog gegrepen is voor je.
woensdag 8 juli 2009 om 23:08
Grappig hoe een aantal mensen zich helemaal zit op te naaien omdat Toffifee ernstig respectloos benadert zou worden, als je vervolgens leest:quote:toffifee schreef op 08 juli 2009 @ 23:00:
Ja, ik ben er door! Tjeees, wat een reacties.
Als eerste. Hamster is nog levend. Heb een tijdje met hem op schoot gezeten, gewikkeld in een theedoek. Hij ligt nu in de kooi met de theedoek nog om zich heen zodat hij wat warmer is, hij was echt koud. Als hij morgenvroeg nog steeds leeft bel ik de dierenarts op. Ik heb met een zaklamp dichtbij zijn ogen geschenen om te kijken of hij reageerde (zoals iemand tipte), maar hij reageerde niet.
Ja, ik vind het vervelend dat hij dood gaat, maar het zat er wel aan te komen. Hij is vel over been (als je dat ook over een hamster kunt zeggen) en hij is al 4.
In ieder geval vind ik het lief van Mastermind en Olijfje dat ze zich om mij bekommeren, maar ik heb het niet zo opgevat hoor. Heb eigenlijk wel zitten lachen net met het doorspitten van de reacties.
In ieder geval bedankt voor alle reacties!
Ja, ik ben er door! Tjeees, wat een reacties.
Als eerste. Hamster is nog levend. Heb een tijdje met hem op schoot gezeten, gewikkeld in een theedoek. Hij ligt nu in de kooi met de theedoek nog om zich heen zodat hij wat warmer is, hij was echt koud. Als hij morgenvroeg nog steeds leeft bel ik de dierenarts op. Ik heb met een zaklamp dichtbij zijn ogen geschenen om te kijken of hij reageerde (zoals iemand tipte), maar hij reageerde niet.
Ja, ik vind het vervelend dat hij dood gaat, maar het zat er wel aan te komen. Hij is vel over been (als je dat ook over een hamster kunt zeggen) en hij is al 4.
In ieder geval vind ik het lief van Mastermind en Olijfje dat ze zich om mij bekommeren, maar ik heb het niet zo opgevat hoor. Heb eigenlijk wel zitten lachen net met het doorspitten van de reacties.
In ieder geval bedankt voor alle reacties!
woensdag 8 juli 2009 om 23:10
quote:Spinster schreef op 08 juli 2009 @ 23:00:
Je hebt wel lange tenen lately he Olijfje? Misschien kun je je eigen topic openen om alle zielige TO's bij wie een grapje in hun topic gemaakt wordt emotioneel bij te staan. Dan beloof ik dat ik me niet zal vertonen op dat topic. Nooit.Hoe noemde Minny dat ook alweer? HRS?
Je hebt wel lange tenen lately he Olijfje? Misschien kun je je eigen topic openen om alle zielige TO's bij wie een grapje in hun topic gemaakt wordt emotioneel bij te staan. Dan beloof ik dat ik me niet zal vertonen op dat topic. Nooit.Hoe noemde Minny dat ook alweer? HRS?
vrijdag 10 juli 2009 om 14:22
Verplaatst naar
Digi:
Waar goed (en goedkoop) visitekaartjes laten drukken?
Nokia navigator van 6110 naar een nieuwe, alleen nadelen?
Is het mogelijk....
Wel of geen hoofdletters?
Een reactie plaatsen op topics.
Zelf ontwerpen en laten drukken van rouwkaart, tips?
TomTom: wissen bestemmingen?
plastische chirurgie voor avatars: wie was je, wie ben je?
Een betrouwbaar sim only abo of ervaring met belplafond?
Entertainment:
Samantha uit Utreg
Leuk spel voor 2 personen?
Van welke tijdschriften/kranten zijn jullie lid?
Eten:
Barbaars of niet
Lekkere rosé bij hoogvliet?
Welke taart?
Gezondheid:
bril glijdt van neus
Lijf&Lijn:
Waarom verdragen vrouwen geen borsten-complimenten?
Mannen: kunnen wij tegen intieme complimentjes?
Bizarre ontdekkingen
Mode&Beauty:
Is Paul Frank nog 'in'?
Bruin-zonder zon vs bleken huid
Cursus kleding (ver)maken omg. Den Bosch
Psyche:
Groepstherapie
Zijn mensen nou zo dom of zijn ze onverschillig/asociaal ?
Wie raakt jou zonder dat hij/zij het weet?
Mijn mooiste....
Dromen over forummers..wáát?!
Lekkere voeldingen
Reizen:
Dolfinarium en Apenheul nog leuk voor ons?? Wat dan wel?
thermen Tilburg, geen badkleding nodig?
Openluchtzwembad of helder meer in Zuid Holland?
Een strandje in Rotterdam e.o waar honden zijn toegstaan?
Relaties:
Schoonmoederprietpraat
Thuis:
Vlekken meeldraden in witte broek: HELP!!
Mijn hamster is NU aan het doodgaan. Wat nu?
huh?! een kattennest in mijn tuin!
Hoe snel iets droog krijgen?
Stoffige broek
Hond redt hond...
leuke katten naam
Werk&Studie:
Bijna!
Ben zo blij, zo blij dat me neus van voren zit en niet opzij
Boekje Braintraining voor beginners/gevorderden
Prikbord:
Vriendinnen gezocht
Digi:
Waar goed (en goedkoop) visitekaartjes laten drukken?
Nokia navigator van 6110 naar een nieuwe, alleen nadelen?
Is het mogelijk....
Wel of geen hoofdletters?
Een reactie plaatsen op topics.
Zelf ontwerpen en laten drukken van rouwkaart, tips?
TomTom: wissen bestemmingen?
plastische chirurgie voor avatars: wie was je, wie ben je?
Een betrouwbaar sim only abo of ervaring met belplafond?
Entertainment:
Samantha uit Utreg
Leuk spel voor 2 personen?
Van welke tijdschriften/kranten zijn jullie lid?
Eten:
Barbaars of niet
Lekkere rosé bij hoogvliet?
Welke taart?
Gezondheid:
bril glijdt van neus
Lijf&Lijn:
Waarom verdragen vrouwen geen borsten-complimenten?
Mannen: kunnen wij tegen intieme complimentjes?
Bizarre ontdekkingen
Mode&Beauty:
Is Paul Frank nog 'in'?
Bruin-zonder zon vs bleken huid
Cursus kleding (ver)maken omg. Den Bosch
Psyche:
Groepstherapie
Zijn mensen nou zo dom of zijn ze onverschillig/asociaal ?
Wie raakt jou zonder dat hij/zij het weet?
Mijn mooiste....
Dromen over forummers..wáát?!
Lekkere voeldingen
Reizen:
Dolfinarium en Apenheul nog leuk voor ons?? Wat dan wel?
thermen Tilburg, geen badkleding nodig?
Openluchtzwembad of helder meer in Zuid Holland?
Een strandje in Rotterdam e.o waar honden zijn toegstaan?
Relaties:
Schoonmoederprietpraat
Thuis:
Vlekken meeldraden in witte broek: HELP!!
Mijn hamster is NU aan het doodgaan. Wat nu?
huh?! een kattennest in mijn tuin!
Hoe snel iets droog krijgen?
Stoffige broek
Hond redt hond...
leuke katten naam
Werk&Studie:
Bijna!
Ben zo blij, zo blij dat me neus van voren zit en niet opzij
Boekje Braintraining voor beginners/gevorderden
Prikbord:
Vriendinnen gezocht
vrijdag 10 juli 2009 om 15:36
Kutforum!
[ Er is een fout opgetreden. ]
We kunnen je deze pagina niet tonen - Double post: same message as last post
Indien je denkt dat er een probleem is met Viva, neem dan contact met ons op.
De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: topic::new_message::double_post
En dat terwijl ik wilde doen en dat ook al postte in een ander topic. Heb tussendoor ook elders gepost. GRMBL!
[ Er is een fout opgetreden. ]
We kunnen je deze pagina niet tonen - Double post: same message as last post
Indien je denkt dat er een probleem is met Viva, neem dan contact met ons op.
De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: topic::new_message::double_post
En dat terwijl ik wilde doen en dat ook al postte in een ander topic. Heb tussendoor ook elders gepost. GRMBL!
vrijdag 10 juli 2009 om 17:00
vrijdag 10 juli 2009 om 18:15