Zwanger worden 12+ maanden..

20-04-2024 11:45 656 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen dames,

Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die al (weer) een jaar bezig zijn en mee willen schrijven in een nieuw topic?

Iedereen die al wat langer bezig is is welkom, met of zonder traject 🤗

NAAM:LEEFTIJD:NOD:KIND: GESTART:BIJZONDERHEDEN:
Broodkruimel40 4eJuni 2023
Zonnegloed29 🤰🏻 1eApril 20231e ivf poging raak
Perenboompje 36 1eJuni 20212e IVF poging
Olifantje1eJanuari 2023.IVF/ICSI traject
Pinchos311eJuli 2021.IVF traject
Koffiehagedis36 🤰🏻 1eSeptember 2023
Fidei30 🤰🏻 1eokt 2023 OI met letrozol
Fleurig321eaugustus 2023
Kikix31 🤰🏻 1e2022
Noompje30 🤰🏻 1eeind 2023Met behulp van letrozol
broodkruimel1984 wijzigde dit bericht op 05-06-2025 10:02
72.57% gewijzigd
Wauw, 4 keer geplaatst. Als jullie nu nog niet weten dat ik het bijzonder vind dan weet ik het ook niet hahaha
Oooh jongens ik ben gewoon mama! Ons dochtertje is afgelopen vrijdagavond geboren en ik kijk terug op een fijne bevalling!
Gefeliciteerd! :cheer2:
Gefeliciteerd Fidei, wat een prachtnieuws :heart:
Wat fijn Fidei! Gefeliciteerd!! 🌸

En wat kan er inderdaad een hoop veranderen in een jaar Zonnegloed.. vorig jaar had ik weer de zoveelste teleurstelling en nu zit ik hier met een baby. Bizar.

Ik had volgens mij nog geen antwoord gegeven of de bevalling voorspoedig is gegaan en hoe het nu gaat. De bevalling ging inderdaad voorspoedig haha. 10 uur begonnen de weeën. Om 15 uur de verloskundige gebeld. Bleek dat ik al 8 cm had... dus met gierende banden naar het ziekenhuis. En om 18.30 was ze er al.

Ze heeft wel een lastige start gehad. Ze had veel last van een vast zittend lichaampje, krampjes en huilde enorm veel. Gelukkig zijn we nu bijna 10 weken verder en zijn de krampjes weg, is ze losgemaakt door de osteopaat en is ze veel meer tevreden. Ze laat het nog wel steeds weten als ze het er niet mee eens is. Een eigenwijze dame! De lachjes maken veel goed haha.
Aaaah Fidei wat een super nieuws!!! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter :cheer2: :heart: en heel veel geluk samen!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven