Wat is jouw guilty kerst pleasure?
woensdag 29 oktober 2025 om 12:33
woensdag 29 oktober 2025 om 15:06
Waarom zou kerstmeuk van plastic moeten zijn en maar 1 jaar meegaan?
moiren wijzigde dit bericht op 29-10-2025 15:11
0.48% gewijzigd
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 29 oktober 2025 om 15:08
Ik ben vooral van elk jaar hetzelfde doen. Misschien best saai, maar ik vind het prima zo.
1e kerstdag naar kerstcircus in Carre met vriend en kind, daarna naar mijn ouders en daar gourmetten en ijstaart.
2e kerstdag met zijn drieën uitslapen en uitbuiken en toch wat van het kerstontbijt eten en daarna naar de schoonfamilie of de schoonfamilie bij ons. Eerst een flinke wandeling en daarna kaasfondue.
3e kerstdag is met vrienden wat leuks doen. Dit jaar naar Lumineuze nachten.
1e kerstdag naar kerstcircus in Carre met vriend en kind, daarna naar mijn ouders en daar gourmetten en ijstaart.
2e kerstdag met zijn drieën uitslapen en uitbuiken en toch wat van het kerstontbijt eten en daarna naar de schoonfamilie of de schoonfamilie bij ons. Eerst een flinke wandeling en daarna kaasfondue.
woensdag 29 oktober 2025 om 15:09
de "echte" kerstliedjes zoals de herdertjes, middenin de winternacht enz..
Vroeger op lagere school begonnen we de week na kerst al met oefenen. Iedere ochtend, aan het einde met voor de lunch kwamen de kaarsjes op tafel, ging het licht uit en maar zingen met z'n allen.
Vroeger op lagere school begonnen we de week na kerst al met oefenen. Iedere ochtend, aan het einde met voor de lunch kwamen de kaarsjes op tafel, ging het licht uit en maar zingen met z'n allen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 29 oktober 2025 om 15:24
jojojo schreef: ↑29-10-2025 15:08Ik ben vooral van elk jaar hetzelfde doen. Misschien best saai, maar ik vind het prima zo.
Klinkt helemaal niet saai, juist hartstikke leuk!
woensdag 29 oktober 2025 om 15:26
woensdag 29 oktober 2025 om 15:33
Deze kijken wij altijd:
https://www.youtube.com/watch?v=vGDTAB4Ubqo
De Sneeuwman, dat muziekje hoort echt bij Kerst voor mij.
woensdag 29 oktober 2025 om 15:36
Gelukkig gooi ik mijn kersttruien en kerstdorp van Lego niet in zee na de kerst…
woensdag 29 oktober 2025 om 15:41
Ik had wel de neiging ja. Maar ik woon totaal niet in de buurt en wilde het uitstapje niet laten verpesten door de hoeveelheid mensen. Heb mijn ogen uitgekeken.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
woensdag 29 oktober 2025 om 15:42
Ik gooi ook niks weg, tenzij kapot. Als ik het niet meer leuk vind, gaat het naar de kringloop.Irregular_Choice schreef: ↑29-10-2025 15:36Gelukkig gooi ik mijn kersttruien en kerstdorp van Lego niet in zee na de kerst…
azura wijzigde dit bericht op 29-10-2025 16:01
Reden: verbetering
Reden: verbetering
1.54% gewijzigd
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
woensdag 29 oktober 2025 om 15:48
Ja, ik bedacht me later dat ik beter een ander woord had kunnen gebruiken, maar zij vinden het echt sjompig, niet "tokkie."NellieVermicelli schreef: ↑29-10-2025 15:47Ik weet waar jij wegkomt nu
In dat kader: ik heb deze kersttrui:
![]()
Prachtige trui trouwens, die wil ik ook!
Si abra la puerta hay lobos.
woensdag 29 oktober 2025 om 15:52
Waar anders dan de Groningen Store
woensdag 29 oktober 2025 om 15:52
Ik ben helaas niet geschikt om mee naar overdekte kerstdingen te gaan (ik kan dat echt niet en word er niet zo leuk van), maar ik ga elk jaar naar een lieve kleine kerstmarkt en naar de kerstafdeling van een tuincentrum in de buurt, want daar is het heel rustig en kan ik altijd naar de buitenafdeling rennen
Sissi kijken.
Sissi kijken.
Si abra la puerta hay lobos.
woensdag 29 oktober 2025 om 16:06
Prachtig ja!jojojo schreef: ↑29-10-2025 15:33Deze kijken wij altijd:
Sinds vorig jaar staat “That Christmas” op Netflix en dat is wel zo’n leuke film! Vorig jaar al 2 keer gekeken en wil het als traditie er in houden
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in