Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 23 juli 2009 om 22:57
O, dus je andere vrienden gaan wel naar terras? Dan zou ik gaan ja! (ook uit nieuwsgierigheid... hihi)
Xen met zo iemand omgaan (of erboven staan etc) gaat inderdaad vast makkelijker als je iemand langer kent... en van deze situatie met haar heb je ook weer geleerd... helpt vast voor de volgende keer.
Xen met zo iemand omgaan (of erboven staan etc) gaat inderdaad vast makkelijker als je iemand langer kent... en van deze situatie met haar heb je ook weer geleerd... helpt vast voor de volgende keer.
donderdag 23 juli 2009 om 22:58
Mozz... ik moest wel een beetje glimlachen om je verhaal. PD die zo lief is, en dan de plank eigenlijk volledig misslaat. Ik kan me voorstellen dat dat wat tranen geeft, maar hoop dat je er ook om kan lachen. Maar nu niet meer wakker liggen om de vissen he?
Proost Pop... En laat je niet mee slepen he, dat kost je veel energie. Als jij geen onderwerp van discussie bent, probeer je dan zo neutraal mogelijk op te stellen. Dan kan je je vrienden ook het best steunen.
Proost Pop... En laat je niet mee slepen he, dat kost je veel energie. Als jij geen onderwerp van discussie bent, probeer je dan zo neutraal mogelijk op te stellen. Dan kan je je vrienden ook het best steunen.
donderdag 23 juli 2009 om 23:06
Xen, achteraf gezien is het inderdaad eigenlijk best een komisch verhaal... maar dat voelde gister en vannacht absoluut niet zo... had echt toen hij de 'verrassing' achter zijn rug vandaan haalde zoiets van 'OOOO NEEEEEE!!!!' Volgens mij trok ik gewoon wit weg... en toch vond ik het zo lief! Wat een dilemma...
Trusten!
Trusten!
donderdag 23 juli 2009 om 23:09
donderdag 23 juli 2009 om 23:20
Flesje zat nog vol water... bruin dus... sja... ze bouwen er hele kuuroorden omheen, dus het zal juist wel gezond zijn... blegh.
Lieverds, ik ga maar eens naar bed. Dit keer hopelijk geen nachtmerries over duizenden guppen die zich per dag verdubbelen, overvolle en overwoekerde aquariums, stuiptrekkende garnalen en plank-misslaande PD's
Iemand nog een goede relax tip voor het slapen gaan?
Lieverds, ik ga maar eens naar bed. Dit keer hopelijk geen nachtmerries over duizenden guppen die zich per dag verdubbelen, overvolle en overwoekerde aquariums, stuiptrekkende garnalen en plank-misslaande PD's
Iemand nog een goede relax tip voor het slapen gaan?