Entertainment alle pijlers

Rechtszaak Marco Borsato

28-10-2025 11:31 1083 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2025 13:10
Reden: titel aangepast
0.00% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Zei Marco nu "ik ben uitgemaakt voor zedenquillent'??
Paradise schreef:
30-10-2025 22:57
Ik las dat echtpaar Knoops een uurtarief heeft van ongeveer 600 euro per persoon. En ze zijn met zijn tweeen (naast de derde advocaat). Dus ze incasseren 1200 euro per uur als echtpaar.

Geen idee hoeveel uur ze in deze zaak hebben gestoken, maar het zal niet weinig zijn. Ze verdienen dus goed aan deze zaak. Jantje Pietersen uit Kanaleneiland kan dit duo helemaal niet betalen.
Bwah, de helft van de advocaten doet zo'n grote media-zaak aan halve prijs.
Want het is gratis reclame voor hun keet.

Ik weet wel niet of ik zelf een advocaat zou aanstellen die hun honden als medewerker zien.
(Afgelopen week eens even hun website bekeken.)
Ik wil een advocaat bij mijn zaak, niet iets dat blaffend voor een rechter staat.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
De familie knoop zit nu te cashen bij NPO één.2 man sterk: weer € 1200
Wissewis schreef:
30-10-2025 23:04

Ik weet wel niet of ik zelf een advocaat zou aanstellen die hun honden als medewerker zien.
Ik wil een advocaat bij mijn zaak, niet iets dat blaffend voor een rechter staat.
Hoe kom je daar nou bij? De grote advocaten hebben die publiciteit helemaal niet nodig.
Bontebok schreef:
De familie knoop zit nu te cashen bij NPO één.2 man sterk: weer € 1200

Wat smakeloos dat ze zo de ruimte krijgen om Marco daar weer neer te zetten als een geweldige man, een redder.
Wissewis schreef:

Ik weet niet hoe je daarbij komt.

Ik weet niet of ze nog reclame nodig hebben. En Borsato is nog steeds vermogend. Een beetje vreemd om hem als reclame-vehicle te gebruiken.
De Wit: hij heeft haar aangeraakt, gestreeld over haar borsten en vagina.
Mevr. Knoops: hij was heel lief voor de familie. Hij wilde alleen maar helpen en hij heeft ook heel veel geld gegeven.
Frizz schreef:
30-10-2025 23:06
Wat smakeloos dat ze zo de ruimte krijgen om Marco daar weer neer te zetten als een geweldige man, een redder.
Ze worden best scherp ondervraagd.
Doddieweer schreef:
30-10-2025 22:35
Ik vind de moeder relevant als ze de aangifte heeft gestuurd daar lijken aanwijzingen voor te zijn als ik verdediging moet geloven. Dat kan zijn omdat ze is afgewezen of het ontslaan. Aansturen op misbruik van je kind kan dan uit wraak zijn. dus inderdaad het gaat niet over haar en hoe zei zich gedraagt maar kan wel mee spelen in beïnvloeding van dochter en aangifte.
Waarom begin je dan keer op keer weer over de moeder?
Bontebok schreef:
30-10-2025 23:06
De Wit: hij heeft haar aangeraakt, gestreeld over haar borsten en vagina.
Mevr. Knoops: hij was heel lief voor de familie. Hij wilde alleen maar helpen en hij heeft ook heel veel geld gegeven.
Dus dixit een advocaat mag je als je een familie geld toestopt aan het lijf van hun minderjarige dochter zitten?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
En dan nu geluidsfragment:
Moeder zegt: ik heb nooit geweten dat jij haar tussen haar benen aanraakte. Hij: ja, ik heb haar gestreeld en ik realiseer me wel dat het ongepast was.
Wissewis schreef:
30-10-2025 23:08
Dus dixit een advocaat mag je als je een familie geld toestopt aan het lijf van hun minderjarige dochter zitten?
Wat een raar antwoord, hè?
Bontebok schreef:
30-10-2025 23:07
Ze worden best scherp ondervraagd.

Ja dat zie ik nu. Maar is toch heel gek dat dit hier plaatsvindt?
Daar is de rechtbank toch voor?
Paradise schreef:
30-10-2025 22:57
Ik las dat echtpaar Knoops een uurtarief heeft van ongeveer 600 euro per persoon. En ze zijn met zijn tweeen (naast de derde advocaat). Dus ze incasseren 1200 euro per uur als echtpaar.

Geen idee hoeveel uur ze in deze zaak hebben gestoken, maar het zal niet weinig zijn. Ze verdienen dus goed aan deze zaak. Jantje Pietersen uit Kanaleneiland kan dit duo helemaal niet betalen.
Als de zaak maar interessant genoeg is en voor voldoende publiciteit zorgt nemen ze die ook pro bono aan.
Jeroen Pauw: er is nogal een losse seksuele moraal in dat gezin. De vraag is hoe gedraag je je in zo'n gezin en in hoeverre doe je mee. We hebben appjes gezien en vragen ons af waarom hij daar zo in meegaat.

Knoops: hij is daar niet meegegaan. Hij heeft er wat van gezegd want er was een hele vriendengroep die had er last van.

Pauw: appjes: Ik kan je niet zoenen, want ik heb keelontsteking maar ik kan wel je billen aanraken.

Mevrouw Koops: dat was een spelletje met de vriendengroep. En ik knuffel ook met m'n kleinkinderen en geef ze ook een zoentje.
Frizz schreef:
30-10-2025 23:10
Ja dat zie ik nu. Maar is toch heel gek dat dit hier plaatsvindt?
Daar is de rechtbank toch voor?
Ja. Maar het is natuurlijk entertainment voor ons en ik denk dat Marco denkt dat ie zo nog een wit voetje kan halen.
Bontebok schreef:
Hoe kom je daar nou bij? De grote advocaten hebben die publiciteit helemaal niet nodig.
Waarom zitten ze dan op televisie hun verhaal te vertellen? Het zal de uitslag van de strafzaak niet beïnvloeden.
granny71 wijzigde dit bericht op 30-10-2025 23:15
11.02% gewijzigd
Oh, dus alles wat gaat over het ontucht is: meneer Borsato en de vriendengroep aldus de Knoopsen.

Maar als het gaat over Marco, dan is hij degene geweest die heel lief is voor het gezin en geld heeft gegeven.
granny71 schreef:
30-10-2025 23:13
Waarom zitten ze dan op televisie hun verhaal te vertellen?
Omdat ze denken dat dat de zaak dient.
granny71 schreef:
30-10-2025 23:13
Waarom zitten ze dan op televisie hun verhaal te vertellen?
In opdracht van hun client, heel normaal bij een groot mediaproces.
Het werd niet geaccepteerd as hij niet meedeed. Maar ff serieus hij is een grote vent, hij werd toch niet in elkaar geslagen als hij niet meedeed?

Pauw gelooft er helemaal geen ene klap van. Hij accepteert helemaal niet wat de Knoopsen zeggen.
Nu zegt Jeroen, waarom heeft hij die appjes gestuurd van vrijpartij voor het slapen en masturbatie. Jeroen: dan ga je toch mee in die moraal?

Knoops: er zit geen ontucht in het dossier. De moeder bepaalt de grens.
granny71 schreef:
30-10-2025 23:11
Als de zaak maar interessant genoeg is en voor voldoende publiciteit zorgt nemen ze die ook pro bono aan.
In dit geval denk ik dat niet.

Publiciteit heeft als doel inkomen te genereren. En dat inkomen is gewoon direct bij Borsato te halen.

En zo interessant is deze zaak niet. Knoops heeft onder andere Julio Poch en Wilders verdedigd. Ik kan me voorstellen dat dat wel interessante zaken zijn.

Maar een bn'er die zijn handen niet kan thuishouden? Lijkt me juridisch nauwelijks boeiend.
Frizz schreef:
30-10-2025 23:14
Het werd niet geaccepteerd as hij niet meedeed. Maar ff serieus hij is een grote vent, hij werd toch niet in elkaar geslagen als hij niet meedeed?

Pauw gelooft er helemaal geen ene klap van. Hij accepteert helemaal niet wat de Knoopsen zeggen.
Nee, echt wonderlijk dat die vriendengroep erbij wordt gehaald, want dat haalt gewoon de verantwoordelijkheid bij hem weg.
Knoops: er is nooit een grens over gegaan
Jeroen: Maar Marco zegt zelf ook dat hij ongepast bezig is geweest?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven