Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 434 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Dit heb ik voor u getest.
The_Architect schreef:
11-11-2025 18:50
Oh die tacoschelpen, dat doet me aan iets anders denken.

Cracottes (die luchtige crackers) vliegen in de fik als je die roostert in de broodrooster.
Heeft mijn kind voor jullie getest. In het vakantiehuis waar een professionele brandmeldinstallatie was geïnstalleerd. Die we niet zelf konden uitschakelen.
Gelukkig woonde de eigenaar in de buurt en was die er binnen een half uur. Maar na een half uur ben je die slow whoop wel zat. Hebben wij voor jullie getest.
:HA: Waren ze nog niet knapperig genoeg?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Wombat schreef:
11-11-2025 19:01
In datzelfde kader: de sportschool kom je niet binnen met je bibliotheekpas.
Pinnen kun je er ook niet mee. Ook niet na vaak proberen. (biebpas en bankpas allebei hoofdzakelijk paars)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als je je geschminkte kind een knuffel geeft voordat je na een feestje gaat, dan vertelt op dat feestje niemand je dat je een grote zwarte schminkvlek op je neus hebt. Daar kom je eenmaal weer thuis pas achter.
dianaf schreef:
12-11-2025 15:35
:HA: Waren ze nog niet knapperig genoeg?
Blijkbaar niet :mrgreen:
8 jaar terug nu?

Je bewustzijn verliezen aan het aanrecht, waardoor je hoofd in de gootsteen belandt.

Het had geen aantoonbaar nut. Ik denk dat ik mijn handen wou wassen of water wou pakken, maar dat weet ik niet meer.
Gelukkig was ik snel genoeg bij om niet te vallen en door mijn hoeven te gaan. Het was wel een hele vreemde sensatie, dat ineens je hoofd in een (gelukkig vrij schone) gootsteen ligt. Je denkt, wat doe ik hier? In deze positie?
En je kunt dus beter laag bij de grond blijven als je buikgriep hebt met een lage bloeddruk.

Ik ben zo snel mogelijk naar bed gekropen (letterlijk).
Het was een goede waarschuwing voor alle andere zeldzame keren dat ik ziek werd of zal worden.
Boterham met optimel yoghurtdrank. Niet lekker, wel voor u getest (in de vroege ochtend).
charlottew88 schreef:
11-11-2025 21:14
Wat een stomme plek voor plastic. Sowieso plastic bij een friteuse is totaal onlogisch en onnodig.
Ja, dat vond ik dus ook
Frankly my dear, I don"t give a damn
Een prikker gebruikt voor taart met blauwe kleurstof aflikken net voor de visite komt. Dan loop je er op het feestje bij met een smurfentong.
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Wanneer je kat heeft geplast op je dure op maat gemaakte kokos welkomsmat doe hem niet, ik herhaal niet, in de wasmachine.
De mat zelf is kapot, je was zit vol kokosvezels en als je denkt: jammer maar dat was het neeeeee! Uiteindelijk moet je er iemand bij halen die de wasmachine weer kan repareren want je hele slang zit voel met die vezels.
Dit onderzoek werd mede mogelijk gemaakt door onze kater, mijn man en de klusjesman waarvan mijn dank!

Controleer goed wat je precies in de kliko gooit. Ik had van alles uitgezocht van kleding en had alles zo hop in een zak gedaan die naar de milieustraat gebracht. Weg is weg zou je denken!
In de avond enorme paniek toen ik erachter kwam dat de kinderknuffel van mijn overleden echtgenoot ertussen zat. Ben er nu nog verdrietig over.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven