The Masked Singer 2025
vrijdag 14 november 2025 om 20:35
vrijdag 14 november 2025 om 20:40
Ik ook. Ik heb het begin gemist ik ga het terugkijken.Kattentuintje schreef: ↑14-11-2025 20:35Ik ben er ook, maar ik ben echt heel slecht in raden.Vond het begin rondom Loretta wel mooi!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 14 november 2025 om 21:11
vrijdag 14 november 2025 om 21:25
Goeie! Zou heel goed kunnen.Coffeegirl schreef: ↑14-11-2025 21:09De suikerspin zou Marga Bult kunnen zijn. Haar stem is ook wat zwaarder. En haar songfestivallied heette Rechtop in de wind. En de suikerspin stond voor een raam waar het hard waaide.
De zeehond klonk als Janice Blok, maar Robin Martens zou ook kunnen ivm dance dance dance (alleen vind ik die niet zo sierlijk en springerig)
vrijdag 14 november 2025 om 21:31
Ik vond het toch een beetje raar dat toen er gezegd werd dat de borsten van Glennis Grace groter zouden zijn dan die van de glammerpoes, en dat Ruben dat zegt: ik zal eens kijken en z’n hoofd op borsthooogte brengt. De glammerpoes gaat dan ook nog met haar borsten voor zijn ogen schudden ook. Had van mij niet gehoeven
vrijdag 14 november 2025 om 21:37
En Silvie is mini.
Glamourpoes kan wel heel goed zingen, wie zou dat kunnen? Ik dacht ook nog aan Karsu, maar ik kan me niet voorstellen dat ze zo poppy zou zingen.
Hoe heet de dochter van Antje Morero (?) ook alweer? Zou zij het kunnen?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in