een affaire

17-11-2025 20:46 282 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo, ik heb sinds 4 maanden een man ontmoet.
Waar ik nu sinds een tijdje het fijn mee heb.
Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren.
We spreken regelmatig af om ergens te gaan lunchen,wandelen.
En af en toe ook hotel date’s.

Maar ik ben bang dat ik mij hier in ga verliezen.
Ik ben veel met hem bezig in mijn hoofd. Op de app kijken of hij iets heeft gestuurd.

En als we een hotel date hebben gehad en wij dus sex hebben gehad, dan krijg ik hier ook veel gevoelens bij.
Maar ik merk dat ik de 2 dagen nadat we sex hebben gehad vaak weinig hoor van hem.

In mijn hoofd zit ik met de vraag, kappen of hiermee door gaan?
nu is het nog maar 4 maandjes maar denk naarmate het langer word de affaire dat het moeilijk gaat worden.

(En ja ook ik ben getrouwd en heb een gezin)
Yara2025 schreef:
18-11-2025 10:47
Dit is zeker waar.
Ik heb het al aangegeven aan minnaar dat ik twijfel om ermee te kappen!
Hij vond dit niet leuk. En deed ineens wat afstandelijk.

We zien elkaar wekelijks en dat helpt ook niet echt mee. Er komen gevoelens bij kijken.

hij reist 3 kwartier en haalt mij op vanuit mijn woonplaats en gaan vaak dan in Amsterdam wat doen.
Lunchen, winkelen, en soms dus een hele dag een hotel date.

Tja het is indd spannend en nieuw.

Maar hij weet dit ook en heb ook gezegd tegen hem: wat als er gevoelens bij komen of verliefdheid.
Hij vond het niet erg zei die, mits je de relatie niet vergeet.

Maar wij beiden zijn niet van plan ons gezin te verlaten.
Maar jullie huidige partners wel mag ik hopen als het uitkomt. Want het gaat uitkomen.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 10:51
Gevoel neigt naar kappen hiermee.
Maar dit word dan op de blaren zitten!
Op de blaren zitten moet je sowieso. Nu, alleen voor jezelf, of op het moment dat dit uitkomt.
.
wolkie schreef:
18-11-2025 10:51
Maar jullie huidige partners wel mag ik hopen als het uitkomt. Want het gaat uitkomen.
Hij heeft al eens eerder een affaire gehad met iemand.
En z’n vrouw was erachter gekomen.
Maar blijkbaar heeft ze het hem
Vergeven.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 10:49
Er is zeker wel sex, alleen niet meer zoals voor heen. Of heel vaak ofzo.

Maar je hebt gelijk, kinderen worden het dupe.
Alleen ik merk wel dat ik door deze man veel leuker ben en vrolijker etc.
Dus als ik het goed begrijp profiteren je kinderen van deze affaire? Want mama is vrolijker.
Goed excuus! :applause:
Yara2025 schreef:
18-11-2025 10:49
Er is zeker wel sex, alleen niet meer zoals voor heen. Of heel vaak ofzo.

Maar je hebt gelijk, kinderen worden het dupe.
Alleen ik merk wel dat ik door deze man veel leuker ben en vrolijker etc.
Als het uitkomt met alle ellende vandien dan ben je heel veel langer niet leuker en vrolijker voor iedereen.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 10:52
Hij heeft al eens eerder een affaire gehad met iemand.
En z’n vrouw was erachter gekomen.
Maar blijkbaar heeft ze het hem
Vergeven.
En dat doet ze geen tweede keer!
Yara2025 schreef:

We zien elkaar wekelijks en dat helpt ook niet echt mee. Er komen gevoelens bij kijken.

hij reist 3 kwartier en haalt mij op vanuit mijn woonplaats en gaan vaak dan in Amsterdam wat doen.
Wekelijks, al 3-4 maanden? Naast je gezin?
Yara2025 schreef:
18-11-2025 10:38
Nee natuurlijk niet.
Maar mijn huwelijk is ook niet meer wat het was geweest helaas. En dit is natuurlijk geen excuus!
We hebben wel nog sex. Maar emotionele verbinding niet meer.
kweenie hoor, maar misschien is daaraan werken een ideetje?
Anders kun je net zo goed Nu uitelkaar, NU vinden jullie elkaar nog wel aardig. Als jouw ontrouw uitkomt, is de kans op een vechtscheiding enorm
lila-linda wijzigde dit bericht op 18-11-2025 11:03
0.11% gewijzigd
wolkie schreef:
18-11-2025 10:53
Als het uitkomt met alle ellende vandien dan ben je heel veel langer niet leuker en vrolijker voor iedereen.
Ja helemaal waar.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 10:42
Herkenbaar voor je?
Zelfs ik herken je, en ik ben echt spuit-11 hierbij
bijtie schreef:
18-11-2025 10:53
Wekelijks, al 3-4 maanden? Naast je gezin?
Ja 1x per week.
Lila-Linda schreef:
18-11-2025 10:54
kweenie hoor, maar misschien is daaraan werken een ideetje?
Anders kun je net zo goed Nu uitelkaar, NU vinden jullie elkaar nog wel aardig. Als jou ontrouw uitkomt, is de kans op een vechtscheiding enorm
Dit klopt ja.
Dat word een vechtscheiding.

Ik ga vanavond met hem praten.
We weten wie Yara is en schijnbaar moet ze haar verhaal kwijt. Waarom toch dat staffen elke keer, laat haar gewoon.

Yara, wat heb je precies van ons nodig? Je hebt al heel veel adviezen gekregen, in je eigen topics én in het minnaartopic.
Kun je vertellen wat je hier komt halen, waar we je werkelijk mee kunnen helpen?
.
Een affaire - een meeslepend verhaal van Yara2025, vol laag bij de grondse vunzigheid en dilemma's. Zou deze passie de tand des tijds weerstaan? :-D
Yara2025 schreef:
Dit is zeker waar.
Ik heb het al aangegeven aan minnaar dat ik twijfel om ermee te kappen!
Hij vond dit niet leuk. En deed ineens wat afstandelijk.

Tja het is indd spannend en nieuw.

Maar hij weet dit ook en heb ook gezegd tegen hem: wat als er gevoelens bij komen of verliefdheid.
Hij vond het niet erg zei die, mits je de relatie niet vergeet.

Maar wij beiden zijn niet van plan ons gezin te verlaten.
Welke? Je huwelijk?

Volgens mij weet je prima hoe abject en dom deze affaire is, maar prevaleren je eigen gevoeletjes. Doe je ding.
Ik begrijp alleen het waarom van dit topic niet. Om affaires te vieren is er een geschikter topic.
Vanity of vanities; all is vanity
Rooss4.0 schreef:
18-11-2025 10:56
We weten wie Yara is en schijnbaar moet ze haar verhaal kwijt. Waarom toch dat staffen elke keer, laat haar gewoon.

Yara, wat heb je precies van ons nodig? Je hebt al heel veel adviezen gekregen, in je eigen topics én in het minnaartopic.
Kun je vertellen wat je hier komt halen, waar we je werkelijk mee kunnen helpen?
Verhalen van mensen die hier ook in hebben gezeten of zitten.

Weet dat dit niet kan. Maar het is en blijft lastig om dit af te sluiten met hem.
Pink-Freud schreef:
18-11-2025 10:58
Welke? Je huwelijk?

Volgens mij weet je prima hoe abject en dom deze affaire is, maar prevaleren je eigen gevoeletjes. Doe je ding.
Ik begrijp alleen het waarom van dit topic niet. Om affaires te vieren is er een geschikter topic.
Hij zegt mits je de realiteit niet vergeet.
Dus indd onze gezinnen.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 10:59
Hij zegt mits je de realiteit niet vergeet.
Dus indd onze gezinnen.
Ik geef het je te doen.
Zie je het niet zitten je eigen gevoelens in je huwelijk onder de loep te nemen? Of ben je emotioneel al uitgecheckt?
Vanity of vanities; all is vanity
Yara2025 schreef:

Weet dat dit niet kan. Maar het is en blijft lastig om dit af te sluiten met hem.
Je hebt geen zak aan andermans verhalen, echt niet. Ik heb tig minnaars gehad en dus ook tig breuken. Ik heb mijn hart verloren, mijn hoofd verloren, in zak en as gezeten en hoog op de berg. En niks zorgde ervoor dat het einde van mijn leven inzette en dat gaat bij jou ook niet gebeuren. Wat heb jij aan dit verhaal? Lucht het op, maakt het dat je nu makkelijker kunt stoppen? Of zorgt het ervoor dat je je man weer leuk gaat vinden?

Wanneer ga je nou eens een keer pijnlijk eerlijk tegen jezelf zijn en een keuze maken?
.
De omstandigheden zijn al niet ideaal (overspel aan twee kanten), maar het belangrijkste lijkt me dat jij hier niet mee kan omgaan; je bent er duidelijk niet op gemaakt om zo’n affaire te zien voor wat het is, namelijk betekenisloos vermaak en seks-om-de-seks.

Natuurlijk kan een affaire ook veel meer zijn dan dat, maar dan moet je keuzes maken: weg bij je gezin en kiezen voor deze nieuwe liefde. Het klinkt alsof je rationeel voor het eerste gaat maar emotioneel in het tweede verstrikt bent geraakt. Dan lijkt stoppen me de enige oplossing.
bijtie schreef:
18-11-2025 09:57
(Dan vooral mee doorgaan, succes!)
:biggrin:
Yara2025 schreef:

Jij zit zelf in deze situatie.
Wat zou je jouw beste vriendin adviseren?
Beetje open deur dit.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Wat had je dan precies verwacht? Jullie gebruiken elkaar om een leegte te vullen. Hij voelt dat heel duidelijk: zodra die leegte even is gevuld, ben jij niet meer belangrijk, want zijn hart klopt elders.

Jij bent je emotioneel gaan hechten aan een man die helemaal niet veilig is voor jouw zenuwstelsel en dat samen met het besef van wat je aanricht als dit ooit uitkomt, is de prijs die je betaalt. Hoe je ’s nachts naast je partner ligt terwijl je weet dat je hem bedriegt, hoe dit je gezin zou raken, het vertrouwen dat je schaadt… al die dingen drukken, bewust of onbewust, zwaar op je gemoed.

Ga jezelf nou eens écht aankijken. Waar ben je mee bezig? Wat mis je? Wat heb je nodig om weer gelukkig te zijn in je huwelijk? En als dat niet meer lukt, durf dan voor jezelf te kiezen en opnieuw te beginnen..desnoods alleen. Dat is altijd beter dan een leven vol gekonkel en schijn.
Rooss4.0 schreef:
18-11-2025 10:56

Als je haar herkent weet je dat onderhand wel; ze plemt haar verhaal en doet niets met adviezen.
I wanna live my life with the volume full!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven