een affaire

17-11-2025 20:46 282 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo, ik heb sinds 4 maanden een man ontmoet.
Waar ik nu sinds een tijdje het fijn mee heb.
Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren.
We spreken regelmatig af om ergens te gaan lunchen,wandelen.
En af en toe ook hotel date’s.

Maar ik ben bang dat ik mij hier in ga verliezen.
Ik ben veel met hem bezig in mijn hoofd. Op de app kijken of hij iets heeft gestuurd.

En als we een hotel date hebben gehad en wij dus sex hebben gehad, dan krijg ik hier ook veel gevoelens bij.
Maar ik merk dat ik de 2 dagen nadat we sex hebben gehad vaak weinig hoor van hem.

In mijn hoofd zit ik met de vraag, kappen of hiermee door gaan?
nu is het nog maar 4 maandjes maar denk naarmate het langer word de affaire dat het moeilijk gaat worden.

(En ja ook ik ben getrouwd en heb een gezin)
Tulpje22 schreef:
18-11-2025 14:18
Hoe doe je dat dan? Je hebt een man en gezin. Kinderen die nog thuiswonen? En dan ben jij een hele dag in een hotel en jij haalt je in jouw woonplaats op? Niemand die iets doorheeft? Je man/gezin mist jou niet als je een hele dag weg bent? Wat zeg je thuis dan? Nou ja snap dat het kan hoor, velen zullen dat zo doen, maar kan me niet voorstellen hoe ik dat dan zou moeten doen. Ik werk 4 dagen. Op m'n vrije dag ben ik thuis. Dan zou ik echt iets moeten verzinnen waardoor ik de hele dag weg kan zijn. Een keer kan, maar als dat vaak is? Of telkens een hele zaterdag weg. Nee hier zou man en kinderen dat wel wat gek vinden denk ik.
Dagje Amsterdam met vriendinnen
Of dagje Utrecht met vriendinnen.
Man is altijd later thuis dan ik van werk.

Minnaar werkt fulltime maar heeft veel vrijheid onder werktijd.
Dus dan werkt hij gewoon in de avond wat meer.
En dit doen we 2x per maand hele dag in een hotel.
Andere keren is het 3,5 uur ergens ontbijten wandelen etc.
Dat is gewoon onder schooltijd. En op de dagen dat ik niet werk.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 14:29
Dagje Amsterdam met vriendinnen
Of dagje Utrecht met vriendinnen.
Man is altijd later thuis dan ik van werk.

Minnaar werkt fulltime maar heeft veel vrijheid onder werktijd.
Dus dan werkt hij gewoon in de avond wat meer.
En dit doen we 2x per maand hele dag in een hotel.
Andere keren is het 3,5 uur ergens ontbijten wandelen etc.
Dat is gewoon onder schooltijd. En op de dagen dat ik niet werk.

Wat een armoe.

Maar wat vond je van mijn suggestie je man eens te vragen of hij vindt dat je moet stoppen of doorgaan met je minnaar?
bijtie schreef:
18-11-2025 14:27
Elke week?
Dan wordt het wel erg veel en kostbaar...
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
18-11-2025 13:42
Succes! Laat je even weten hoe het ging?
Doe ik.
Heb m iniedergeval niet meer gecontacteerd.
zoetjerminder schreef:
18-11-2025 14:32
Dan wordt het wel erg veel en kostbaar...
Niet elke week een hotel date natuurlijk.
2x per maand. Lees ff terug.
Tulpje22 schreef:
18-11-2025 14:18
Hoe doe je dat dan? Je hebt een man en gezin. Kinderen die nog thuiswonen? En dan ben jij een hele dag in een hotel en jij haalt je in jouw woonplaats op? Niemand die iets doorheeft? Je man/gezin mist jou niet als je een hele dag weg bent? Wat zeg je thuis dan? Nou ja snap dat het kan hoor, velen zullen dat zo doen, maar kan me niet voorstellen hoe ik dat dan zou moeten doen. Ik werk 4 dagen. Op m'n vrije dag ben ik thuis. Dan zou ik echt iets moeten verzinnen waardoor ik de hele dag weg kan zijn. Een keer kan, maar als dat vaak is? Of telkens een hele zaterdag weg. Nee hier zou man en kinderen dat wel wat gek vinden denk ik.

Vraag ik me dus ook af. Ik ben zelfstandig ondernemer en werk 5 dagen per week, waarvan 3 thuis. Ik zou best een dagje vrij kunnen nemen, maar op alle andere dagen heb ik genoeg te doen. Ik kan af en toe eens een lunch doen met een vriendin. Scheelt dat ik geen kinderen heb. Maar ik heb wel gewoon een huis schoon te houden en andere taken uit te voeren. Daarnaast, ik zou dus elke keer als ik mijn lover zou zien een smoesje of alibi moeten verzinnen. Is toch niet te doen? Ik vind het verhaal van TO een beetje ongeloofwaardig.
choco-fan wijzigde dit bericht op 18-11-2025 14:35
2.27% gewijzigd
Yara2025 schreef:
Doe ik.
Heb m iniedergeval niet meer gecontacteerd.
Dat moet je juist wel doen als je wilt praten toch?
koekies zijn lekker
MissUnderstood schreef:
Wat een armoe.

Maar wat vond je van mijn suggestie je man eens te vragen of hij vindt dat je moet stoppen of doorgaan met je minnaar?
Armoe?
Hotel vind ik geen armoe haha
Sex in een auto of ergens in de bossen zou pas armoe zijn. Hahaha
zoetjerminder schreef:
18-11-2025 14:34
Dat moet je juist wel doen als je wilt praten toch?
Ja vanavond
Choco-fan schreef:
Vraag ik me dus ook af. Ik ben zelfstandig ondernemer en werk 5 dagen per week, waarvan 3 thuis. Ik zou best een dagje vrij kunnen nemen, maar op alle andere dagen heb ik genoeg te doen. Ik kan af en toe eens een lunch doen met een vriendin. Scheelt dat ik geen kinderen heb. Maar ik heb wel gewoon een huis schoon te houden en andere taken uit te voeren. Daarnaast, ik zou dus elke keer als ik mijn lover zou zien een smoesje of alibi moeten verzinnen. Is toch niet te doen? Ik vind het verhaal van TO een beetje ongeloofwaardig.
2x per maand kan je best iets verzinnen hoor.
Tenzij je man je controleert en vraagt wat en waar en met wie ene wat je hebt gekocht.

Dat doen wij hier niet.
Maar wij leve ook best lang elkaar heen. Drukte kids etc
Huishouden doe ik altijd in de weekenden grondig.
En op de middagen dat ik niet werk. (Ochtendje met minnaar ben geweest)
Choco-fan schreef:
Wekelijks samen winkelen, wandelen, lunchen in Amsterdam, dagjes in een hotel liggen met de sugardaddy minnaar. Ondertussen geen huishouden of kinderen waar je iets mee moet.
Deze heeft lekker veel SATC gekeken denk ik.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 14:35
Armoe?
Het is geestelijke armoede zo te liegen tegen thuis en dan een hotel in te gaan. Gaat niet om de kosten. Als je heel eerlijk bent is je huwelijk al voorbij, ik gun jou en je man dat je daarna gaat handelen
Zo te zien ben je meer met het huwelijk van die man bezig dan met je eigen huwelijk. Leuk voor je man en kinderen. Kan je trots op zijn.
Choco-fan schreef:
Moet wel eerlijk zeggen dat het best scheelt dat hij mijn kant op komt 15min van mijn dorp en mij daar ergens ophaalt.
En na afloop zet hij me daar weer af.
Heb zelf geen reistijden of iets. Dat lijkt mij dus lastiger
Yara2025 schreef:
18-11-2025 14:35
Armoe?
hahaha
bijtie schreef:
18-11-2025 14:37
Wekelijks samen winkelen, wandelen, lunchen in Amsterdam, dagjes in een hotel liggen met de sugardaddy minnaar. Ondertussen geen huishouden of kinderen waar je iets mee moet.
Deze heeft lekker veel SATC gekeken denk ik.
Als je terug leest dan is een hotel date 2x per maand.
En een ochtendje in de week ergens ontbijten lunchen of wandelen.
Wat snap je daar niet aan.
Iedereen kan een ochtendje in de week ergens lunchen.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 12:27
Z’n vrouw is vaak in de avond weg met vriendinnen..
Ook al!
Armoe als in tokkie / ordinair / gratis wip voor hem op bestelling
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Yara2025 schreef:
18-11-2025 14:40
Als je terug leest dan is een hotel date 2x per maand.
En een ochtendje in de week ergens ontbijten lunchen of wandelen.
Wat snap je daar niet aan.
Iedereen kan een ochtendje in de week ergens lunchen.
Nu is het ineens een ochtendje?

Eerst schreef je: hij reist 3 kwartier, haalt jou op en dan samen naar Amsterdam een dagje winkelen, lunchen.
bijtie schreef:
18-11-2025 14:42
Nu is het ineens een ochtendje?

Eerst schreef je: hij reist 3 kwartier, haalt jou op en dan samen naar Amsterdam een dagje winkelen, lunchen.
Ochtend bedoel ik.
Winkelen hebben we maar 1 gedaan.
Alsof je elke week gaat shoppen ofzo.

Hij reis zeker 3 kwartier naar mij toe ja.
En ik hoef maar kwartiertje. Naar de plek waar hij me ophaalt

Maar doet er verder nie toe
Ik heb genoeg adviezen gehad
VGM1980 schreef:
18-11-2025 14:41
Armoe als in tokkie / ordinair / gratis wip voor hem op bestelling
Gratis wip ook voor haar...
koekies zijn lekker
bijtie schreef:
18-11-2025 14:41
Ook al!

Ik ben niet in de avond weg
Dat kan hier niet.
Dat had hij wel gewild
Been there done that.

Wel zelf in een open relatie, mijn partner wist ervan. Hij deed het stiekem. Zagen elkaar bijna wekelijks bij mij thuis, heeft bijna 2 jaar geduurd.

Toen was het hartstikke leuk, ik voelde me helemaal opbloeien door de aandacht en "nieuwe" seks. Maar ik was er veel teveel mee bezig. Ontkende naar mezelf en mijn partner dat ik gevoelens had. En toen minnaar de "relatie" beeindigde had ik enorm liefdesverdriet, want ja ik was dus wel heel erg verliefd.

En wat is die tijd eenzaam geweest, verdriet wat je voor iedereen moet verbergen. En wat heeft dat nog lang geduurd. Kan best 1 jaar geweest zijn.

Nu alweer 5 jaar verder en we zijn gestopt met onze open relatie. En wat een rust ervaar ik nu. Nu pas zie ik hoeveel tijd het heeft gekost. Niet alleen fysiek maar ook het emotionele gedeelte. Altijd bezig zijn met appen, afwachten op berichtjes, onzekerheid over of je nog belangrijk genoeg bent voor hem. Of hij niet iemand anders tegenkomt om mee te minnaren. Om gek van te worden.

Mijn advies is: stop ermee. Al het contact beeindigen, blokkeren en het verlies ondergaan. En hopen dat je man er niet achter komt aangezien je geenszins met minnaar verder wil. Want dit maakt jou kapot, je huwelijk kapot en niet in de laatste plaats je man als hij erachter zou komen.
Yara2025 schreef:
18-11-2025 14:45
Ik ben niet in de avond weg
Dat kan hier niet.
Dat had hij wel gewild
Ik bedoel: zijn vrouw is ook al "naar vriendinnen."
bijtie schreef:
18-11-2025 14:49
Ik bedoel: zijn vrouw is ook al "naar vriendinnen."
Of naar haar minnaar, we weten het niet.
koekies zijn lekker

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven