een affaire
maandag 17 november 2025 om 20:46
Hallo, ik heb sinds 4 maanden een man ontmoet.
Waar ik nu sinds een tijdje het fijn mee heb.
Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren.
We spreken regelmatig af om ergens te gaan lunchen,wandelen.
En af en toe ook hotel date’s.
Maar ik ben bang dat ik mij hier in ga verliezen.
Ik ben veel met hem bezig in mijn hoofd. Op de app kijken of hij iets heeft gestuurd.
En als we een hotel date hebben gehad en wij dus sex hebben gehad, dan krijg ik hier ook veel gevoelens bij.
Maar ik merk dat ik de 2 dagen nadat we sex hebben gehad vaak weinig hoor van hem.
In mijn hoofd zit ik met de vraag, kappen of hiermee door gaan?
nu is het nog maar 4 maandjes maar denk naarmate het langer word de affaire dat het moeilijk gaat worden.
(En ja ook ik ben getrouwd en heb een gezin)
Waar ik nu sinds een tijdje het fijn mee heb.
Hij is zelf getrouwd maar heeft problemen in zijn huwelijk en ook geen sex meer al een aantal jaren.
We spreken regelmatig af om ergens te gaan lunchen,wandelen.
En af en toe ook hotel date’s.
Maar ik ben bang dat ik mij hier in ga verliezen.
Ik ben veel met hem bezig in mijn hoofd. Op de app kijken of hij iets heeft gestuurd.
En als we een hotel date hebben gehad en wij dus sex hebben gehad, dan krijg ik hier ook veel gevoelens bij.
Maar ik merk dat ik de 2 dagen nadat we sex hebben gehad vaak weinig hoor van hem.
In mijn hoofd zit ik met de vraag, kappen of hiermee door gaan?
nu is het nog maar 4 maandjes maar denk naarmate het langer word de affaire dat het moeilijk gaat worden.
(En ja ook ik ben getrouwd en heb een gezin)
dinsdag 18 november 2025 om 11:33
Pink-Freud schreef: ↑18-11-2025 10:58Welke? Je huwelijk?
Volgens mij weet je prima hoe abject en dom deze affaire is, maar prevaleren je eigen gevoeletjes. Doe je ding.
Ik begrijp alleen het waarom van dit topic niet. Om affaires te vieren is er een geschikter topic.
Als je het minnaartopic bedoelt; daar is TO al uitgescheten want daar is niet veel te vieren.
I wanna live my life with the volume full!
dinsdag 18 november 2025 om 12:16
Heb je geen baan, TO? Waar haal je in hemelsnaam de tijd vandaan om wekelijks minimaal een halve dag stiekem met een minaar door te brengen? Ik werk en ik heb kinderen en zelfs sporten schiet er regelmatig bij in, laat staan dat ik urenlang met een andere kerel kan gaan liggen krikken.
Wat betreft je minnaar: hij zegt nota bene letterlijk dat je je gezin niet moet vergeten en dat hij bij het zijne wil blijven. Hij gebruikt je dus voor seks. Aan jou de keuze of je je daarvoor wil lenen. Laat staan of je je eigen gezin daarvoor op het spel wil zetten.
Wat betreft je minnaar: hij zegt nota bene letterlijk dat je je gezin niet moet vergeten en dat hij bij het zijne wil blijven. Hij gebruikt je dus voor seks. Aan jou de keuze of je je daarvoor wil lenen. Laat staan of je je eigen gezin daarvoor op het spel wil zetten.
dinsdag 18 november 2025 om 12:23
Je hebt gelijkRooss4.0 schreef: ↑18-11-2025 11:07Je hebt geen zak aan andermans verhalen, echt niet. Ik heb tig minnaars gehad en dus ook tig breuken. Ik heb mijn hart verloren, mijn hoofd verloren, in zak en as gezeten en hoog op de berg. En niks zorgde ervoor dat het einde van mijn leven inzette en dat gaat bij jou ook niet gebeuren. Wat heb jij aan dit verhaal? Lucht het op, maakt het dat je nu makkelijker kunt stoppen? Of zorgt het ervoor dat je je man weer leuk gaat vinden?
Wanneer ga je nou eens een keer pijnlijk eerlijk tegen jezelf zijn en een keuze maken?
Heb niks aan dit verhaal wat je nu vertelt.
Maar jij hebt een open relatie denk ik?
dinsdag 18 november 2025 om 12:27
Zenah schreef: ↑18-11-2025 11:16Wat had je dan precies verwacht? Jullie gebruiken elkaar om een leegte te vullen. Hij voelt dat heel duidelijk: zodra die leegte even is gevuld, ben jij niet meer belangrijk, want zijn hart klopt elders.
Jij bent je emotioneel gaan hechten aan een man die helemaal niet veilig is voor jouw zenuwstelsel en dat samen met het besef van wat je aanricht als dit ooit uitkomt, is de prijs die je betaalt. Hoe je ’s nachts naast je partner ligt terwijl je weet dat je hem bedriegt, hoe dit je gezin zou raken, het vertrouwen dat je schaadt… al die dingen drukken, bewust of onbewust, zwaar op je gemoed.
Ga jezelf nou eens écht aankijken. Waar ben je mee bezig? Wat mis je? Wat heb je nodig om weer gelukkig te zijn in je huwelijk? En als dat niet meer lukt, durf dan voor jezelf te kiezen en opnieuw te beginnen..desnoods alleen. Dat is altijd beter dan een leven vol gekonkel en schijn.
Dus dat is dan de reden waarom hij vaak nadat we een hotel date hebben gehad, niet meer zo spraakzaam is en contact opzoekt?
ja we doen ook wel andere dingen natuurlijk dan alleen sex.
Hij is veel alleen als we appen/bellen.
Z’n vrouw is vaak in de avond weg met vriendinnen..
Hij mist zelf ook veel zegt hij.
dinsdag 18 november 2025 om 12:29
LolplusLolisHiHi schreef: ↑18-11-2025 12:16Heb je geen baan, TO? Waar haal je in hemelsnaam de tijd vandaan om wekelijks minimaal een halve dag stiekem met een minaar door te brengen? Ik werk en ik heb kinderen en zelfs sporten schiet er regelmatig bij in, laat staan dat ik urenlang met een andere kerel kan gaan liggen krikken.
Ik werk parttime.
En beide kids zitten op school. Dus als we eens in de week afspreken is het vaak ergens ontbijten nadat we de kids hebben afgezet.
Hij rijd altijd mijn kant op…
Hotel date is anders dat plannen we van te voren en is vaak 2x per maand.
En dan zorg ik dat kids na schooltijd worden opgevange door de oppas.
dinsdag 18 november 2025 om 12:31
LolplusLolisHiHi schreef: ↑18-11-2025 12:16Heb je geen baan, TO? Waar haal je in hemelsnaam de tijd vandaan om wekelijks minimaal een halve dag stiekem met een minaar door te brengen? Ik werk en ik heb kinderen en zelfs sporten schiet er regelmatig bij in, laat staan dat ik urenlang met een andere kerel kan gaan liggen krikken.
Het is niet wekelijks sexen he?
dat doen we niet zomaar buiten.
dinsdag 18 november 2025 om 12:31
Yara2025 schreef: ↑18-11-2025 12:29Ik werk parttime.
En beide kids zitten op school. Dus als we eens in de week afspreken is het vaak ergens ontbijten nadat we de kids hebben afgezet.
Hij rijd altijd mijn kant op…
Hotel date is anders dat plannen we van te voren en is vaak 2x per maand.
En dan zorg ik dat kids na schooltijd worden opgevange door de oppas.
Walgelijk. Kan niet anders zeggen.
dinsdag 18 november 2025 om 12:33
Ja maar dit geld voor ons beiden hè.
Hij zegt ook dat hij de realiteit niet mag vergeten. En dat we niet van steen zijn en onze gevoelens er gewoon mogen zijn.
Maar goed mannen praten makkelijk denk ik.
Je weet niet of iemand liegt of niet.
Ik weet wel 1 ding hij is vaak alleen in de avond.
Geen gezelschap van vrouw etc.
dinsdag 18 november 2025 om 12:35
Nee oke, dat doen jullie om de week. Dan heeft hij je ook nog om zijn ego te strelen en naar hem te luisteren, want zijn vrouw is met vriendinnen de hort op - arme, eenzame man.
Ik zou me zelf nogal lullig voelen als ik een oppas inhuurde om voor mijn kinderen te zorgen zodat ik met een minnaar kon neuken, maar dat ben ik.
dinsdag 18 november 2025 om 12:36
hij liegt niet
Hij is heel duidelijk: jij bent om mee te neuken
dinsdag 18 november 2025 om 12:36
ja dat laatste zou ik ook hebben.LolplusLolisHiHi schreef: ↑18-11-2025 12:35Nee oke, dat doen jullie om de week. Dan heeft hij je ook nog om zijn ego te strelen en naar hem te luisteren, want zijn vrouw is met vriendinnen de hort op - arme, eenzame man.
Ik zou me zelf nogal lullig voelen als ik een oppas inhuurde om voor mijn kinderen te zorgen zodat ik met een minnaar kon neuken, maar dat ben ik.
Maargoed toch anders denk ik als je er eenmaal in zit.
En ja dit is ook een keuze het overkomt je niet.
dinsdag 18 november 2025 om 12:38
Tja maar dat is denk ik zo gewoon bij zulke dingen.Lila-Linda schreef: ↑18-11-2025 12:36hij liegt niet
Hij is heel duidelijk: jij bent om mee te neuken
Zijn huwelijk lijkt me ook niet gezond
Al 2 jaar op zolder slapen
dinsdag 18 november 2025 om 12:42
dinsdag 18 november 2025 om 12:42
Ga vanavond hier over hebben met hem.
Over het stoppen.
Dan word ik zeker genegeerd en vind hij t niet leuk.
Maar goed
dinsdag 18 november 2025 om 12:43
Buiten de complete onzin die hij je verteld: zoals dat ze geen sex meer hebben. Natuurlijk hebben ze dat wel... Hoe zie je dit voor je?
Jullie verlaten allebei jullie partner en gaan gelukkig samen met kinderen van beide kanten verder gelukkig en tevree?
Natuurlijk niet. Dit gaat een bak ellende brengen. Niet alleen heb je met twee exen te maken en kinderen van beide kanten maar ook families van beide kanten. En dat gaat enorm botsen. Jullie krijgen helemaal geen 'heppiedepeppie' start. Jullie krijgen alleen maar ellende in dit geval. Anders was het geweest als jullie twee singles waren geweest. Maar dat zijn jullie niet. Jullie helpen twee gezinnen en bijbehorende families naar de verdommenis dus ga niet verwachten dat wiens familie/vrienden van beiden kant op jullie 'oh zo fijne en door liefde bedoelde' samenzijn zit te wachten....
Maar je kan het lot een beetje helpen. Eerlijk zijn tegen je man. Die verdient beter toch? Kans is enorm dat hij weggaat. En dan hij nog. Maar de kans dat die gast dat doet is minimaal natuurlijk. En dus blijf je alleen achter.
Nou, dat is zo'n beetje wel de hele samenvatting van alles wat er gepost gaat worden.
Jullie verlaten allebei jullie partner en gaan gelukkig samen met kinderen van beide kanten verder gelukkig en tevree?
Natuurlijk niet. Dit gaat een bak ellende brengen. Niet alleen heb je met twee exen te maken en kinderen van beide kanten maar ook families van beide kanten. En dat gaat enorm botsen. Jullie krijgen helemaal geen 'heppiedepeppie' start. Jullie krijgen alleen maar ellende in dit geval. Anders was het geweest als jullie twee singles waren geweest. Maar dat zijn jullie niet. Jullie helpen twee gezinnen en bijbehorende families naar de verdommenis dus ga niet verwachten dat wiens familie/vrienden van beiden kant op jullie 'oh zo fijne en door liefde bedoelde' samenzijn zit te wachten....
Maar je kan het lot een beetje helpen. Eerlijk zijn tegen je man. Die verdient beter toch? Kans is enorm dat hij weggaat. En dan hij nog. Maar de kans dat die gast dat doet is minimaal natuurlijk. En dus blijf je alleen achter.
Nou, dat is zo'n beetje wel de hele samenvatting van alles wat er gepost gaat worden.
Wat bedoel je 'dat zou ik ook hebben'? Je doet het en je hebt dat kennelijk niet, want je huurt regelmatig een oppas in om met je minnaar te seksen.
Ik zou trouwens niet alles geloven wat deze meneer je vertelt. Wél dat hij zijn vrouw niet gaat verlaten en jij voor de leuk erbij bent. Maar niet direct dat de beste man al twee jaar op zolder slaapt, bijvoorbeeld.
Nee doet die zeker niet
Omdat hij dit wel heeft overwogen. Maar voor de kids en koophuis etc wil hij die ellende niet zegt die. En dan voor de helft z’n kids zien. Wil die ook niet:
dinsdag 18 november 2025 om 12:45
Ja ik geloof gauw dingen ja beetje naïef altijd.LolplusLolisHiHi schreef: ↑18-11-2025 12:43Wat bedoel je 'dat zou ik ook hebben'? Je doet het en je hebt dat kennelijk niet, want je huurt regelmatig een oppas in om met je minnaar te seksen.
Ik zou trouwens niet alles geloven wat deze meneer je vertelt. Wél dat hij zijn vrouw niet gaat verlaten en jij voor de leuk erbij bent. Maar niet direct dat de beste man al twee jaar op zolder slaapt, bijvoorbeeld.
Ik bedoel dat ik voorheen ook altijd meningen en oordelen klaar had als ik hoorde over iemand met een affaire.
Zou mij ook belazerd voelen als ik moest oppassen. En de moeder van de kids is lekker met de minnaar.
dinsdag 18 november 2025 om 12:47
Nou ja, dat heeft jouw man ook niet he, dat gezelschap van een vrouw. Want die vrouw (jij dus) is bezig met appen met een andere man.Yara2025 schreef: ↑18-11-2025 12:33Ja maar dit geld voor ons beiden hè.
Hij zegt ook dat hij de realiteit niet mag vergeten. En dat we niet van steen zijn en onze gevoelens er gewoon mogen zijn.
Maar goed mannen praten makkelijk denk ik.
Je weet niet of iemand liegt of niet.
Ik weet wel 1 ding hij is vaak alleen in de avond.
Geen gezelschap van vrouw etc.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in