Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 19 november 2025 om 15:46
Ik zou echt zelf een topic openen. Er zijn er onder de geregelde napraters gerust een paar die verstand hebben van IQ-tests maar buiten de napraat zitten er nog veel meer.NM1717 schreef: ↑19-11-2025 14:46Ik ben een beetje een stille meelezer…
Solo, ik heb echt bewondering voor jou hoe jij ermee om gaat. Hoe je achter je kind blijft staan. Ik weet het, zo hoort het ook, daar zouden een hoop ouders een voorbeeld aan kunnen nemen!
Ik heb misschien een beetje een gekke vraag, maar is er iemand die verstand heeft van iq testen bij kinderen? Uitslagen een beetje logisch kan uitleggen. En eventuele ontwikkelingen hierin? Ik heb natuurlijk ook bij de instelling vragen gesteld maar sommige dingen begrijp ik nog niet helemaal en ik sta van sommige dingen ook te kijken… als er iemand is die er een beetje wegwijs mee is en het liefst ook ervaring heeft bij het testen bij kinderen.. zou diegene mij dan een privebericht kunnen sturen? Ivm herkenbaarheid
Als ik dit hier niet mag vragen hoor ik het ook graag hoor!
Graftak!
woensdag 19 november 2025 om 16:34
Was hier precies hetzelfde.
Daarom zelf maar genoeg hieperdepiep erbij gegooid. Kind is overgelukkig, doen we het voor
woensdag 19 november 2025 om 16:37
Je hebt een pb.Valkia-the-Bloody schreef: ↑19-11-2025 16:34Was hier precies hetzelfde.
Daarom zelf maar genoeg hieperdepiep erbij gegooid. Kind is overgelukkig, doen we het voor![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 19 november 2025 om 19:27
woensdag 19 november 2025 om 19:32
Hoho,
Niks niet ‘nu ben ik nog woke ook’
Natúúrlijk ben jij woke.
De mensen die denken dat dat iets ergs is, daar is wat mis mee.
Die zouden terug naar school moeten.
Win-win, kunnen ze gelijk eens jongeren van dichtbij zien.
Niks niet ‘nu ben ik nog woke ook’
Natúúrlijk ben jij woke.
De mensen die denken dat dat iets ergs is, daar is wat mis mee.
Die zouden terug naar school moeten.
Win-win, kunnen ze gelijk eens jongeren van dichtbij zien.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 19 november 2025 om 19:48
Misschien heb je gelijk ook. Maar het is wel droevig als dat dan al is wat woke is.
Dat veel mensen eens terug naar school zouden moeten, dat lijkt me inderdaad wel wat. Misschien kunnen ze een klas van mij overnemen, dan kan ik naar de markt.
Si abra la puerta hay lobos.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in