Hier mag alles zijn en weer verdwijnen - 5

10-05-2025 21:03 2881 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een gedeelde plek om verder te kunnen schrijven en ook weer te kunnen wissen. Voel je welkom in dit topic: Hier delen we zielenroerselen die je IRL niet op tafel gooit.
In de eerdere edities werd duidelijk dat de zwaarste thema's respectvol en empathisch besproken kunnen worden. Een oproep aan iedere schrijver om daar aan mee te werken.

Wissen mag altijd en daarom geldt hier de regel: 'NIET QUOOTEN' zodat elke schrijver zelf kan bepalen wat er wel of niet blijft staan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
Selune, fijn dat je je project goed hebt afgerond vandaag, ook al kostte het je een hoop energie.
En het lijkt mij ook niet verkeerd dat collega doorverwezen wordt naar leidinggevende. Als ze geen zin heeft om met jou te praten mag ze dat met iemand anders gaan doen.

Avo, geen idee hoor, maar helpt het om te plassen zoals na een bevalling? Onder de douche, of met een fles lauw water erbij? Lijkt me heel naar als ook plassen zo naar voelt.
Selune: Goed dat je collega aan lg hebt overgedragen. Hopelijk heeft ze voor hem/haar meer respect dan voor jou en waarschijnlijk zal die haar er ook nog wel opspreken dat ze niet met jou in gesprek wilde.

Mijn gesprek....ging niet door. Ik kwam vanmiddag op het werk en zag lg al nergens, maar ik dacht eerst dat ze misschien ergens anders zat. In de pauze hoorde ik van collega's dat ze er niet was. Ik in mijn mail kijken. Had ze me gisteravond laat gemaild dat ze vandaag toch op een andere locatie zat. En een nieuw voorstel voor een gesprek, over 2 weken pas.
Ik had toen ik deze afspraak plande al een voorgevoel dat-ie niet door zou gaan. Ze werkt in principe op dinsdag en donderdag op mijn locatie maar ze is vaak tóch op een andere locatie. Of gaat 's middags weg en ik kan alleen tussen de middag- en avondles in met haar praten.

Dus nu eerst de afspraak met de bedrijfsarts. En misschien toch op woensdag ziekmelden als het niet gaat. Volgende week woensdag overleg, week erna een studiemiddag.
Je kunt niet meer worden dan jezelf.
Je kunt wel meer jezelf worden.
Maisnon, met goed gemikt water zal wsl wel helpen. Tnx!
Voelt voor nu fout, maar ga ik wel onthouden.
Het is ook niet zozeer de pijn, als de trigger/waar het meteen voor staat.

De pijn is ehm. verdient ofzo.
Had ik maar niet zo smerig moeten zijn.

ik weet dat ik dat het zou mogen denken of voelen, sorrie.
De angst is gewoon zo groot en overal triggers, die een ander niet eens linkt aan..
En mijn slaappillen zijn weer op, moet ik weer die klote huisarts bellen....
(Ik kreeg er 15 mee. 6 per x. Voor twee nachten dus...)
Je verdient het niet lieverd. Maar ik snap dat jij nu even niet uit die loop komt en dat is ok.
Ik hoop dat je jezelf iets van hulp mag gunnen, ookal voelt dat nu heel fout. Plassen is wel belangrijk voor je lijf.
Wat rot dat je slaappillen op zijn. Lukt het om vandaag de huisarts te bellen en om nieuwe te vragen?

Diva, oh wat naar dat het gesprek toch niet doorging. Heeft leidinggevende door hoe moeilijk dit is voor jou? Zeker omdat er maar weinig dagen zijn dat jullie op dezelfde locatie zijn, en er op die dagen voor jou ook maar beperkte mogelijkheden zijn.
Maisnon, ik denk niet dat ze het doorheeft.
Ze had me ook kunnen bellen of appen om de afspraak af te zeggen, maar ik had gewoon een gecancelde afspraak met een kort mailtje dat ze toch naar locatie x moest en dat ze wel iets nieuws wilde inplannen om naar mijn verhaal te luisteren. Je kunt er eigenlijk niks van zeggen. Ze komt op mij altijd al heel zakelijk over. Ze werkt er ook nog niet zo lang dus ik heb haar nog niet goed.

Ik las de afzegging gisteren pas in de pauze tijdens de les. Ik balen, maar er stonden leerlingen bij me met vragen, dus ik meteen weer een grote glimlach tevoorschijn getoverd en weer door.

Ik heb de nieuwe afspraak geaccepteerd maar twijfel of ik er verder nog iets mee moet. Het lijkt nu alsof ik het wel best vind allemaal.
Je kunt niet meer worden dan jezelf.
Je kunt wel meer jezelf worden.
Misschoen is het ook wel fijn dst je eerst de bedrijfsarts spreekt? Dan kun je zijn advies meenemen in het gesprek met je lg?

Als je je niet gezien of gehoord voelt, kun je overwegen nog een mailberachteraan sturen dat je graag op korte(re) termijn in gesprek wil om samen te kijken hoe jullie kunnen voorkomen dat je uit gaan vallen. Denk dat er dan wel wat slsrmbellen afgaan over noodzaak :)

Avo, ik denk dat goed voor je lijf zorgrn nu meer zit in zorgen dst je pijnloos kunt plassen dan dat het zit in iedere dag naar buiten gaan of gezond eten. Kun je er zo naar kijken? Het helpt bij overleven, straffen helpt daar niet bij en maakt je lijf kapot :hug:
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven