Vraag het de mods 2025

04-07-2025 09:20 1141 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie terecht met al jullie vragen aan ons over beleid, bannen, topics enz.
Onderlinge discussies kunnen in een van de Napraattopics en hier gaan we ook meer op modereren.

Vragen aan ons worden door ons beantwoord, maar dit kan even duren.
Wij proberen om minimaal 1 x per dag te modereren dus soms moeten jullie even geduld hebben.

Alle mededelingen zijn te lezen in het Centraal Moderatortopic:
https://forum.viva.nl/overig/centraal- ... s/512215

Napraten kan hier met geklets:
overig/napraattop-2024-8-met-geklets-en ... ges/512711

en zonder geklets:
https://forum.viva.nl/overig/napraat-2 ... /504615

Bugs kunnen hier gemeld worden:
https://forum.viva.nl/overig/het-nieuw ... 35895576

En blokkade- en anonimisatieverzoeken hier:

https://forum.viva.nl/overig/verwijde ... es/512213

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
EefjeEverzwijn schreef:
09-12-2025 14:47
Oh en dat van die accounts anonimiseren klopt denk ik niet helemaal. Want ik heb nog een oud account, al sinds het begin van dit forum, dat is 20-25 jaar geleden? En die doet het nog prima. Ik post er nooit meer mee. Ik log er soms per ongeluk mee in, vandaar. Of blijft hij overeind als je af en toe inlogt?
Ja, het gaat echt om accounts waar niks mee gebeurt. Als je af en toe inlogt en/of wachtwoord wijzigt, blijft een account gewoon actief. Het systeem registreert dat als actief.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Als ik een reactie wil plaatsen en ik druk op “ reactie plaatsen “ gebeurt er niets. In ieder geval : niet zichtbaar voor mij. Waardoor ik dus meerdere keren op die button druk. Dan moet ik terug naar “ forum “ ( eindeloos laden ) en blijkt mijn reactie wel geplaatst te zijn ( net zo vaak als ik op de roze button heb gedrukt .
Heel irritant.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
(O) (O)

Mods, weten jullie zeker dat er niet een stiekem onderzoekje gedaan wordt naar het geduld van oudere vrouwen?
Met als metertjes voor dit geduld
- bij welke traagheid gaat het zelfs fossielen te langzaam?
en
- hoe vaak drukken de deelnemers gemiddeld op de roze knop als directe logische vervolg uitblijft?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
09-12-2025 22:44
(O) (O)
en
- hoe vaak drukken de deelnemers gemiddeld op de roze knop als directe logische vervolg uitblijft?
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lol het is allemaal een test ; )
.
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar ik heb het idee dat de traagheid is verdwenen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bij mij werkt het forum ook als een zonnetje vandaag.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Djessy schreef:
10-12-2025 07:43
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar ik heb het idee dat de traagheid is verdwenen.
Bij mij momenteel ook.

Het was erg irritant, want ik ben tegenwoordig ontzettend verwend met dat alles in een tel laadt.
Djessy schreef:

Héérlijk!👍
🤫 ik zeg niks
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
Joppie schreef:
10-12-2025 10:41
🤫 ik zeg niks

Heb em al afgeklopt!😄
Djessy schreef:
Ik dacht ook al…
Pieremachochel
🪵
Nou de pret was van korte duur, ik krijg nu om de klipklap een zwart scherm :lol:
Graftak!
Lady*Voldemort schreef:
10-12-2025 14:10
Nou de pret was van korte duur, ik krijg nu om de klipklap een zwart scherm :lol:
Bij mij gaat het per saldo wel sneller :P
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
Lady*Voldemort schreef:
10-12-2025 14:10
Ik een wit scherm.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven