Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
dinsdag 9 december 2025 om 19:29
Of die persoon stond er echt zo in en is in de loop der tijd veranderd. Of hij dacht juist wel mee te kunnen in jouw denkbeelden, maar het bleek toch anders. Meteen zo negatief denken is ook wel oneerlijk, toch?
Gewoon _melon met login problemen
woensdag 10 december 2025 om 16:09
O nee, dat dacht ik bij beide mannen helemaal niet. Ik denk echt dat zij er in het begin hetzelfde over dachten als ik, maar dat dat gewoon veranderde in de loop der tijd en naarmate de relatie zich verdiepte. En dat kan ook gewoon, daar is niets verkeerds aan maar het maakte dus wel dat we op enig moment niet meer hetzelfde van een relatie verwachtten of wilden, en dat was treurig.
donderdag 11 december 2025 om 02:20
Jullie hebben allemaal gelijk, ik moet het ook afkappen. Hij heeft idd bindingsangst en ik heb wel wat verlatingsangst. En dan kom je idd in een toxische cirkel terecht.
We hebben gisteren gebeld en hij deed of er niks gebeurd was. Want 'dat is makkelijker'. Dusja, ik ben er nu ook wel klaar mee. Je kan iemand niet veranderen en dat moet ik ook niet willen.
We hebben gisteren gebeld en hij deed of er niks gebeurd was. Want 'dat is makkelijker'. Dusja, ik ben er nu ook wel klaar mee. Je kan iemand niet veranderen en dat moet ik ook niet willen.
donderdag 11 december 2025 om 06:48
Heb je de andere man nog gehoord/gezien?
Hier nog dagelijks en zelfs steeds meer vlot en leuk contact... maar tegen dat we elkaar gaan zien volgende week zijn we een maand verder...
Het is nu wel druk met de feestdagen en zo maar ik hou daar helemaal niet van... Voor hetzelfde geld zien we elkaar en is het een dikke vette nee... voelt intussen een beetje als een vriendschap en vind het wel leuk dat er aan de andere kant van de telefoon altijd iemand is dus dat zal ik dan heel hard gaan missen...
Hier nog dagelijks en zelfs steeds meer vlot en leuk contact... maar tegen dat we elkaar gaan zien volgende week zijn we een maand verder...
Het is nu wel druk met de feestdagen en zo maar ik hou daar helemaal niet van... Voor hetzelfde geld zien we elkaar en is het een dikke vette nee... voelt intussen een beetje als een vriendschap en vind het wel leuk dat er aan de andere kant van de telefoon altijd iemand is dus dat zal ik dan heel hard gaan missen...
donderdag 11 december 2025 om 22:14
Ik ben nu kletsende met 2 mannen, één op fb dating en één op Tinder. Die van Tinder woont niet ver bij mij vandaan, ong 8 km. Ander dorp dan waar ik woon en hij heeft een dochter in de leeftijd van mijn dochter dus dat is al leuk. Ik merk dat ik toch wel nieuwsgierig naar hem ben.
De andere, heb ik eigelijk geliked omdat hij met paarden op de foto stond en laat ik nou net heel erg veel met paarden hebben. Dus dacht ah dat moet een goed mens zijn. Ook leuke gesprekken, woont wel verder weg. Maar is tot nu toe meer wat ouwe hoeren dan echt serieus.
Het heeft ff stil gelegen bij mij, was er echt ff helemaal klaar mee. Maar dit vind ik dan toch wel weer leuk.
De andere, heb ik eigelijk geliked omdat hij met paarden op de foto stond en laat ik nou net heel erg veel met paarden hebben. Dus dacht ah dat moet een goed mens zijn. Ook leuke gesprekken, woont wel verder weg. Maar is tot nu toe meer wat ouwe hoeren dan echt serieus.
Het heeft ff stil gelegen bij mij, was er echt ff helemaal klaar mee. Maar dit vind ik dan toch wel weer leuk.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in