Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Lieve meiden,

Het gaat hier z'n gangetje, we doen zo veel we kunnen aan leuke dingen, en soms doen we even lekker niks.

Er kwam een vriendin logeren (onverwacht) gisteren en die is pas aan het eind van deze middag weggegaan. Zij heeft ons lekker meegenomen de hort op.

Ik ben blij met jullie, op het forum en met de lieve vrienden irl.

Zoebie en Itsme, jullie even een speciale voor dat wat jullie hebben gedaan. Ik ben misschien wel blijer dan jullie ooit zullen weten.
Heerlijk om te lezen Leo. Fijn al die lieve vriendinnen irl en van het forum! Geeft je mentaal even die boost die je nodig hebt.
Zo is het Doejs.....

Zoeb.....je hebt mail zeg maar
Fijn Leo dat je zo blij bent. Want dat maakt mij dan ook weer blij.

Even naar de mail dan.;-)
Lieve Lé, fijn dat je een leuke dag achter de rug hebt en zoveel steun ervaart hier en IRL. Hou je haaks! (Ik zie je al haaks in je opblaaszwembadje liggen, veel te visueel ingesteld ikkes )
Kleine moeite hoor en heel graag gedaan

ik geef je gewoon nog een dikke pakkerd
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
kijk das nu eens fijn nieuws! mooie afsluiting vd dag!
Ik geef je ook gewoon nog effe een lekker dikke
Lieve Leo,

EEN SUPER GROTE HUG VOOR JOU!!!

Wat ontzettend vervelend dat je zoveel pijn hebt en ook nog eens aan huis gebonden bent terwijl je minimensje graag wat wil doen.

Als ik bij je in de buurt zou wonen dan zou ik zeker langs crossen met de chantalmobiel..nu blijft het even bij een HUG op afstand.

maar ondertussen denk ik wel mee over allerlei andere oplossingen.

Veeel sterkte lieve Leo!

En Pipi wat goed dat je een topic voor Leo hebt geopend, ze staat altijd klaar voor anderen en mag dat ook wel eens terugkrijgen. Pipi ook jij bent een TOPPER! (vind ik hihi)
Lieve Leo,heb hier een kelder vol spullen van mijn dochter waar ze niets mee doet en jij hebt een dochter van 5 toch?

Nou dacht ik dat ik mss wel iets naar jou mag opsturen,voor jou kleine poppie,altijd weer leuk zo,n verrassingspakket en is ze ook weer ff zoet mee

Weer een uurtje rust voor jou toch

Als je het leuk vind stuur ik het op naar je,ben blij dat ik iemand er een plezier mee kan doen...

Weet alleen niet hoe je te bereiken maar dat hoor ik dan wel,

liefs mormel
Wij van de Cartridge Family kunnen ons voorstellen dat jij en/of Fien wel een keer uitgeknutseld/gerecreeerd bent/is/zijn en voor die momenten is hier misschien wel wat te vinden. En de bieb heeft vast ook leuke CD ROM's voor Fientje's leeftijd.

Hol kop d'r veur wicht!
Bij wijze van blommetje en knuffel:

[quote]eleonora schreef op 22 juli 2009 @ 09:42:

Barba, wat is Lyrica? Ik gebruik nu ontstekingsremmers en soms spierontspanners, en paracetamol natuurlijk maar wat is Lyrica voor medicijn?

Hoi Leo,

Het werkt als een pijnstiller. Ik heb het via de reumatoloog gekregen. Ik zal een linkje plaatsen, maar ik weet niet of het lukt

http://www.umcn.nl/userfiles/other/bijs ... lyrica.pdf

Het is de bijsluiter van Lyrica

Het is wel even lezen maar dan ben je wel goed op de hoogte

En nog een sterkte natuurlijk
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Leo, ik wens je een fijne en zo mogelijk pijnloze dag vandaag.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Tjeetje Leo en ik hoop dat de pijn snel verminderd en dat jullie je een beetje goed door de vakantie slaan. En af en toe een beetje vervelen is voor een kind ook niks mis mee, toch.

Even een plaatje om weg te dromen

Of, als je van bovenstaande niet opgewonden wordt

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Aaaahhh Mormel wat lief van je meid, maar Fien heeft nu van twee mensen iets gekregen (Itsme en Zoebie) en ik vind het wel welletjes, ze mag de komende tijd om de dag iets kiezen als zeg maar cadeau, en dan is ze voorlopig wel zoet.

Ik wil niet ondankbaar zijn hoor, denk dat niet, het aanbod alleen al is zo ontzettend lief, ik ben er nog steeds helemaal vol van, van alle aanbiedingen, maar ik wil Fien niet al te erg verwennen, ze gaat het maar mooi doen met wat ze nu allemaal, in die twee pakketten gekregen heeft

Jij, als moeder, begrijpt dat vast.

Maar Mormelina, nogmaals, ontzettend lief van je!

Dank je wel voor de info Barba! Ik gebruik nu zo min mogelijk medicatie maar wie weet is dit een hele goeie ook voor mij.

(f)

Loom, ik heb de Barbiepuzzel net gedaan met haar! Dank je wel ook voor deze tip!

Alle anderen ook bedankt voor het meeleven en de knufs en plaatjes, ik ben er weer blij mee!

(f) (f) (f) (f) (f) (f) (f) (f)
Ik snap het hoor leo,fijn dat je dochter al zoveel leuke spulletjes gehad heeft...

En ik maak er vast wel weer iemand anders blij mee......

mormel
Hee Leo, wat de fuk! Fien dr eerste zomervakantie en je kan niet de dingen doen die je zou willen. Das echt kut.

Ik weet hoe het is om de kinderen te moeten mogen entertainen een paar weken achter elkaar, maar met pijn en zonder geld is dat nog heftiger.

Je hebt volgens mij al veel tips gekregen, ik laat het bij gewoon een lekkere knuffel en een virtueel kopje thee bij je op de bank.
Leo, ook weer even een knuffel van deze kant.

Kun je niet eens overleggen met je arts of je andere medicatie kan gebruiken. Vaak zijn medicijnen uit dezelfde groep voor een tijdje net even anders en kunnen je zo door een periode helpen.

Mijn aanbod staat ook nog steeds hoor!
Leo! Hoihoi!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Wat rot om te horen dat het allemaal niet zo lekker loopt bij jullie Leo. Aangezien ik me helemaal kan voorstellen dat Fien een wereldvakantie bezorgen binnen de huidige mogelijkheden een prioriteit is even wat lowbudget ideeen voor een meisje van 5.

Houd een achterstevoren dag: Kleren mogen binnenstebuiten/ achterstevoren aan. Je mag nog voor het ontbijt iets lekkers. Avondeten idem dito; eerst toetje, dan pas warm. Mamma moet natuurlijk eerder naar bed dan Fien en Fien moet mamma voorlezen. (Voor extra hilariteit: in haar bed gaan liggen. Met je hoofd aan het voeteneind) Douchen doe je 's ochtends in plaats van 's avonds. enz.

Muffins bakken en versieren met glazuur en eetbare glitters. Flink knoeien en van het beslag snoepen verplicht.

Idem dito met plaatpizza.

Douche-disco; met een stel zaklampen, een draagbare radio (of die in de woonkamer heul hárd ) een stel prachtige badmutsen en kinderdouchegel met glitters samen K3 karaoken in je blootje. Als Wé foto's neemt deze ritueel vernietigen.

Een speurtocht houden. Voor een 5 jarige is het her en der vastmaken van zilverfolie aan takken en lantarenpalen en dit volgen (naar de snackbar voor een ijsje bijvoorbeeld) al een hele speurtocht.

Waterballonnen. Hoef je zelf niets mee te verzinnen, gewoon vullen, verzint Fien vast zelf wel iets.

Hoop dat je lijf gauw weer meewerkt Leo zodat jullie er een knallende zomer van kunnen maken!
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 juli 2009 @ 13:45:

Houd een achterstevoren dag: Kleren mogen binnenstebuiten/ achterstevoren aan. Je mag nog voor het ontbijt iets lekkers. Avondeten idem dito; eerst toetje, dan pas warm. Mamma moet natuurlijk eerder naar bed dan Fien en Fien moet mamma voorlezen. (Voor extra hilariteit: in haar bed gaan liggen. Met je hoofd aan het voeteneind) Douchen doe je 's ochtends in plaats van 's avonds. enz.

Gaaf idee! Vriendlief leest over mijn schouder mee en voegt toe: nee-nee, als je een achterstevoren-dag doet, moet je ook 's ochtends beginnen met warm eten.
Als jij het kunt haggelen moet je dat vooral doen Ik kreeg op een ander topic te horen dat pizza dan wel een goed ontbijt is.
[quote]Mevrouwdekees schreef op 25 juli 2009 @ 13:45:

Dit vind ik echt heel leuk en origineel. Heb je hier ervaring mee of bedenk je dit nu even.
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Ik heb kinderkampen begeleidt en dit werd daar als thema-dag wel eens gedaan Barba.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven