Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.

Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.

Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.

Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.

Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!

Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...

Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Nee liselore is totaal geen goed idee, brengt heel veel verdriet voor iedereen met zich mee. Maar om te stellen dat elke man altijd op die manier reageert en handelt vind ik veeels te bekrompen, en daar ging mijn reactie om.
quote:Bianca40 schreef op 25 juli 2009 @ 15:30:

En meds.. heb jij je gevoel werkelijk altijd in de hand? Ik weet nog niet of ik dat nou knap van je vindt of jammer voor je vindt.

Dus als jouw band klapt, dan denk je; GVD die kut-autodealer ook, dan laat je je gaan, dan scheld je iedereen verrot, voelt je de meest benadeelde persoon van de wereld, je staat tierend langs de kant van de weg, of je gooit je voor de eerste de beste auto die aan komt rijden? Of je denkt, enigszins uit je humeur, whatever, er zijn ergere dingen, es effe kijken hoe we dit op gaan lossen.

In het eerste geval heb je je gevoel compleet niet in de hand (wat jij blijkbaar zo fijn vindt), in het tweede geval gebruik je je gezonde verstand, om jezelf enigszins te behoeden voor A. (levens)gevaar, B. een liederlijke vertoning en/ of C. een afgang waar je u tegen zegt. Zo reageert iedereen anders op dezelfde situatie (namelijk vallen voor een getrouwde vent), de eerste groep gedraagt zich als een stervende zwaan "Oooh ziet nou niiemaaaanddddd wat mij is overkomen, ohhh ik kan er ook niks aandoooeeoeoennnnnnnn hooooooor", en blijft hangen, klagen, hopen en emmeren, en de tweede groep denkt ferm; dit wil ik niet, hoe gaan we dit es effe fiksen, zodat ik uiteindelijk goed uit deze situatie kom.

Kies jij maar. Ik weet al tot welke groep Meds, die jij betreurt, gaat behoren. In diezelfde groep zit ik ook. En daar is het goed toeven, ik zweer het je.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Sterker nog, ik heb destijds (gemeend!) op mijn man ingepraat. Omdat ik zijn gezin belangrijker vond dat het feit dat hij bij mij zou zijn. Ik ben destijds gescheiden om op mezelf te gaan wonen, niet om met hem verder te gaan. Maar het gevoel deed wat anders, en bovendien was het mijn verantwoording niet om zijn huwelijk te redden. Hij verantwoordelijk voor zijn acties, ik voor de mijne.
quote:Bianca40 schreef op 25 juli 2009 @ 15:56:

Nee liselore is totaal geen goed idee, brengt heel veel verdriet voor iedereen met zich mee. Maar om te stellen dat elke man altijd op die manier reageert en handelt vind ik veeels te bekrompen, en daar ging mijn reactie om.

volgens mij stelt niemand dat elke man op een bepaalde manier reageert, wel dat uit het verhaal van TO, begonnen als grap, lekker neuken lachen joh... een ander uitgangspunt is dan dat je verliefd wordt... dat je dan misschien anders dingen thuis gaat inrichten en er een punt achter gaat zetten tja daar zou ik nog in geloven...

Maar lachen joh lekker met je neuken, en nu ben ik verliefd geworden en nu ga ik weg, nee, je bent al onbtrouwbaar gebleken in je vorige relatie ging je ook voor de grap buiten de deur neuken...
quote:Very Cherry schreef op 25 juli 2009 @ 15:56:

[...]

Kies jij maar. Ik weet al tot welke groep Meds, die jij betreurt, gaat behoren. In diezelfde groep zit ik ook. En daar is het goed toeven, ik zweer het je.Het spijt me maar ik kan niet kiezen tot welke groep ik wil behoren en/of ik zou moeten behoren. Ik ben namelijk net een mens weet je. Die je niet in een hok kan plaatsen. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou goed toeven is in je groepje en het lijkt me heel handig dat je altijd weet hoe je reageert in bepaalde situatie. Ik heb dat niet. Zet mij vandaag en over een jaar in dezelfde situatie en.. guess what... mijn reacties zullen waarschijnlijk verschillend zijn. Toen ik 18 was had ik nooit verliefd kunnen worden op een ander, ik was echt verzot op mn ex. Maar toen ik 30 was was ik toch wel wat veranderd en zag cupido zijn kans schoon. Blind van verliefdheid... maar zo blij dat ik de hoge pieken en diepe dalen heb mogen meemaken. Ieder zn meug dus... ik ben hier gelukkig mee, en jij met jouw situatie. So.. what's the problem??
Liselore, als je terugleest zie ik bijna niet anders dan zwart/wit reacties
quote:Bianca40 schreef op 25 juli 2009 @ 16:09:

Liselore, als je terugleest zie ik bijna niet anders dan zwart/wit reactiesEn aangezien daar toch in het meeste een kern van waarheid zit raakt het jou zo gezien je eigen start van je relatie?
ik vind dus juist niet dat er een kern van waarheid in zit. Ik neem het altijd wel een beetje op voor de mannen hoor. Omdat ik werkelijk vind dat vrouwen over het algemeen (en ja.. nu ben ik zelf zwart/wit) vals en doortrapt zijn. Mannen zijn altijd de pineut. Als vrouwlief (om wat voor reden dan ook) wil scheiden wordt manlief buiten de deur gezet, vrouw houdt de kids, vaak het huis en krijg alimentatie toe? Maar owee als de man er voor kiest om weg te gaan, dan liep hij zn lul achterna en is gelijk te bestempelen als onbetrouwbaar. Klopt gewoon niet vind ik. En daarom vond ik alle adviezen aan TO ook zo bekrompen.

En liselore... de start van mijn relatie is juist heel waardevol en fijn geweest, dat we ondanks al het verdriet en schuldgevoel naar de exen toe toch samen zijn gekomen en gebleven, daar ben ik trots op. En dat we elkaar toch vertrouwen, ondanks dat we allebei vreemdgingen, daar ben ik ook trots op.
dus als een vriendin naar jou toe komt en zegt hey ik dacht een spannend avontuurtje te hebben gewoon voor de gein met ene getrouwde vent naar bed. Maar nu zijn we verliefd geworden.

Dan zeg jij meteen wat een leuke vent! Dat zou echt wel eens wat worden...

Trouwens hier ook een ervaringsdeskundige hoor....

manlief was nog samen toen we verliefd werden..., en weet je waar ik trots om ben dat hij het eerst netjes afgesloten heeft voordat wij samen kwamen.

Ik zou het dan ook nu met mijn positieve ervaring nooit iemand aanraden. Want het is ook heel een hele verdrietig periode geweest.

Ik vind verliefd worden nog altijd een ander uitgangspunt dan verliefd worden op een man die toch al zijn gezin bedriegt
quote:liselore schreef op 25 juli 2009 @ 16:24:

en weet je waar ik trots om ben dat hij het eerst netjes afgesloten heeft voordat wij samen kwamen.

Hier ben ik het helemaal mee eens.. als ik de tijd terug kon draaien zou dat inderdaad de manier zijn waarop we het hadden moeten doen. Maar zo is het nou eenmaal niet gelopen. Ik kan me voorstellen dat het bij jullie dus veel makkelijker was om elkaar te vertrouwen omdat het op een nette manier gegaan is. Bij ons was dat vele malen moeilijker, die prijs hebben we er dus voor moeten betalen. En natuurlijk de prijs dat we 2 exen besodemieterd hebben, hun intuitie weggelogen hebben, dat zijn dingen die zou ik natuurlijk nooit iemand adviseren. Ik wil ook absoluut niet zeggen dat ik het nou zou perfect heb gedaan allemaal, integendeel... maar val niet (en dat heb ik niet specifiek tegen jou hoor liselore) per definitie de mannen aan!
quote:meds schreef op 25 juli 2009 @ 13:41:

[...]

Mannen denken met hun geslacht, vrouwen niet hoor, die denken niet, die hopen dat hun droom van de prins met de grijze slapen waarheid wordt. Grote romantiek, waar een onmogelijke relatie centraal staat en hij uiteindelijk toch zal kiezen voor haar, Echte liefde, denken ze dan....

Ik denk dan ... lees wat minder flutboekjes

Toen ik mijn vent voor t eerst zag dacht ik met mijn kut

En toen ik wist dat hij niet bezet was werd deze later ook nog vochtig

Zouden meer vrouwen moeten doen...ipv zoetsappige romantiek en hopen dat hij voor jou alle schepen achter zich voor jou verbrand.
Hieronder gewoon een paar reactie die ik dus belachelijk vind omdat ze te kortzichtig zijn

Wat is er aantrekkelijk aan een man die zijn eigen bloedjes van kinderen in de steek laat?

Je kan niet voor de grap een gezin uit elkaar halen.

Zou nooit een vent willen die zo met zijn gezin is omgegaan...laf gedrag!

Mannen denken met hun geslacht, vrouwen niet hoor, die denken niet, die hopen dat hun droom van de prins met de grijze slapen waarheid wordt.
Je leest niet goed Zennah... er komt namelijk niets van zoetsappige romantiek bij kijken... en al helemaal geen hoop dat hij schepen zou verbranden
quote:Bianca40 schreef op 25 juli 2009 @ 16:27:

[...] .. maar val niet (en dat heb ik niet specifiek tegen jou hoor liselore) per definitie de mannen aan!Ik vind de vrouwen die zich inlaten met een getrouwde man sowieso snollen.
quote:Zamirah schreef op 25 juli 2009 @ 16:36:

[...]

Ik vind de vrouwen die zich inlaten met een getrouwde man sowieso snollen.altijd, allemaal, zowiezo en altijd...mmmm doet me wederom denken aan bekrompenheid en kortzichtigheid. Maar het mag, is jouw mening. En iedereen wordt gevormd door zn eigen ervaringen. En wat vind je dan van de man van de vrouw die vreemdgaat met een getrouwde man? Of van de vrouw van de man die vreemdgaat met een getrouwde vrouw?
quote:Bianca40 schreef op 25 juli 2009 @ 16:18:

En liselore... de start van mijn relatie is juist heel waardevol en fijn geweest, dat we ondanks al het verdriet en schuldgevoel naar de exen toe toch samen zijn gekomen en gebleven, daar ben ik trots op. En dat we elkaar toch vertrouwen, ondanks dat we allebei vreemdgingen, daar ben ik ook trots op.

Als jij er trots op bent, wat is je probleem?

Ik zou verre van trots op mezelf zijn als ik in jou schoenen stond.
Ik heb geen probleem, daar ging het volgens mij hier ook niet over. Dan kun je na elke reactie wel zeggen: wat is jouw probleem. Dat discussieert niet zo lekker.
quote:Zamirah schreef op 25 juli 2009 @ 16:36:

[...]

Ik vind de vrouwen die zich inlaten met een getrouwde man sowieso snollen.Precies : Snol.... laten we het vrouwtje een naam geven
@ Bianca, als je de openingspost leest, lees je dat ze voordat ze met elkaar naar bed gingen niet verliefd waren. Dus dat de man waarmee TO dus het bed in dook, het niet zo nauw neemt met lichamelijke trouw. Zij trouwens ook niet. prima als je een open relatie hebt maar dat is volgens mij ook al niet aan de orde.

Het gaat niet over verliefde gevoelens die ze allebei niet meer in de hand hadden.

Nee,het gaat over gewoon een platte neuksex buiten de eigen relatie.

En nu zijn ze verliefde geworden en nu gaat hij bij zijn vrouw weg zegt hij.... dat is m.i. andere koek.
quote:Bianca40 schreef op 25 juli 2009 @ 16:39:

[...]

altijd, allemaal, zowiezo en altijd...mmmm doet me wederom denken aan bekrompenheid en kortzichtigheid. Maar het mag, is jouw mening. En iedereen wordt gevormd door zn eigen ervaringen. En wat vind je dan van de man van de vrouw die vreemdgaat met een getrouwde man? Of van de vrouw van de man die vreemdgaat met een getrouwde vrouw?

Lesbo of hetero maakt niks uit, het gaat om het bedriegen van iemand die je ooit iets beloofd hebt.

Het zou pas kortzichtig zijn als ik niet wist waar over ik praat, Bianca, maar jammergenoeg weet ik heel goed waar ik over praat.

Ik heb aan alle zijden gestaan, ik ben bedrogen, en ik heb bedrogen, ik heb me ooit 1 keer ingelaten met een getrouwde vent. Heel kort, dat wel. Drie weken. Toen heb ik hem gedumpt, wetende dat een stiekem leven niks voor mij is. Het idee alleen al, dat die vent 's avonds weer bij zijn nietsvermoedende vrouw en kinderen aanschuift, daar droog ik al van op.
quote:Bianca40 schreef op 25 juli 2009 @ 16:39:

[...]

En wat vind je dan van de man van de vrouw die vreemdgaat met een getrouwde man?Of van de vrouw van de man die vreemdgaat met een getrouwde vrouw?

Gelden hier anderen regels voor? Vreemdgaan is vreemd gaan.

Zeker als er kinderen in het spel zijn vind ik het note done!

Ik heb me ooit ingelaten met een man ( van wie ik niet eens wist dat hij gebonden was, leugenaar!)

Ik hou niet van bedriegers.

Als de koek op is is de koek op..dan niet van de koek van de buurman snoepen en manlief/ vrouwlief droog brood voor schotelen. Vind ik laf.
quote:Zamirah schreef op 25 juli 2009 @ 16:45:

[...]

en ik heb me ooit 1 keer ingelaten met een getrouwde vent. Heel kort, dat wel. Drie weken. Toen heb ik hem gedumpt, wetende dat een stiekem leven niks voor mij is:-(Hoe kun je dan zo zwaar oordelen over anderen? Je hebt het dus ook geprobeerd of wist je niet dat ie getrouwd was?
quote:Zennah schreef op 25 juli 2009 @ 16:48:

[...]

Gelden hier anderen regels voor?Nee, maar ik vroeg me af of die ook altijd allemaal zowiezo in een bepaalde hokje passen
Bianca jij wilt zo graag dat ik ( en het liefst nog meer hier) heel hard voor jou gaan klappen en gaan zeggen:

Heel goed gedaan schat!

Nou nee, sorry.
Juist wel Bianca, kun je dan beter oordelen...ik snap namelijk nu nog minder hoe een vrouw zoiets kan doen.

Nee, ik wist niet dat hij getrouwd was, hij had het in eerste instantie verzwegen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven