Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Wow...Mims...mooi verhaal! En ook van mij: gefeliciteerd!
AUW, da's nie leuk Dar!!!! Fijn altijd, als andere mensen zich geroepen voelen om te zeggen dat je dikker bent geworden. Kan daar niet gewoon een wet voor worden aangenomen? Dat je dit soort Opmerkingen STRAFBAAR kunt maken?

(sorry, ben zooooo ongezelligsteld dat ik vooral Always met haar KUTreclame niet kan hebben en zelf de MM zojuist zwaar heb geirriteerd. OEPS...)

Morgen op vakantie!!!! (en dan is die bui vast voorbij want ik heb nu chocolade en wijn )

Ik vraag net aan MM of Louis Amstrong de Tour niet meer kan winnen. Zijn antwoord was dat hij ook niet op de maan is geweest.

OK, teveel wijn dus....
oh een hele pagina gemist. *schaam*

MM zegt dat Hero ook deze meneer niet goed genoeg vindt. En dus een beetje blijft plagen.
Bloes hopelijk is het vandaag wat beter gesteld met je....

Jij, de meiden en MM hele fijne vakantie gewenst.

Mims en mops uiteraard ook (maar dat had ik aan de telefoon al gezegd want Mims is de reden dat ik nu nog post) Of eigenlijk ben ik zelf de reden dat ik nu nog post maar had ik mims tot even geleden nog aan de telefoon. (moest even miepen over het leven).

Maar inmiddels is het alweer laat, ben ik morgen gelukkig vrij en duik ik nu maar mijn bedje in.
**zet een thermosje koffie neer**

en duikt in haar volbepakte auto!

Dag lieverds! Tot over twee weken!
Bloes, Tila en Mims:

FIJNE VAKANTIE!

He, die zonnebril heeft Mops ook...

Voorpret voor de vakantie duurt bij mij altijd tot twee dagen voor vertrek. Dan slaat de inpakstress toe. Stress met een hoofdletter; ik kan niets vinden, ben alles kwijt, herinner me steeds dingen die ik niet mocht vergeten, heb overal to do-lijstjes hangen en struikel over de " pak mij in"-stapeltjes. Daarbij ben ik totaal het overzicht kwijt, maar dat kan ook liggen aan de totaal hypere kleuter die mijn toch al minimale structuur omver gooit en steeds door mijn planning heen stuitert. Ze eist aandacht. Veel en nu.

Kortom; ik ben inmiddels zo ongelooflijk aan vakantie toe!

Tila, fijne vakantie, lieverd.

Suup; . Hopelijk drink je vandaag goede koffie.

Darly, Lil en Marie... wees lief voor de butler...
Wat wilde ik nou toch typen?
Is een hele passende zonnenbril vor Mops, Mims .

Sterkte met de laatste vakantiesress en heeeeeeel veel plezier.

Ik heb trouwens een leuke nick bedacht voor je date: het stripfiguur

Bij de bloesjes ook stress?

Zwaait de Tila uit. Vergat ik jullie helemaal vannacht.

Ik ga maar eens even wat in mijn huis rotzooien en koffie drinken, heel veel koffie drinken.
Krijgt de cartoon-date eigenlijk nog een vervolg na de vakantie Mims? En hoe is het met die van jou, Suup?

Grinnik...ik ben redelijk snel met inpakken maar ik haat uitpakken. Op vakantie keer ik gewoon mijn koffer ondersteboven en pluk uit de stapel die ontstaat elke dag wat ik nodig heb. En eenmaal weer thuis blijft de koffer dagenlang open midden in mijn slaapkamer staan. Hij staat nu in mijn huiskamer zelfs, met er nog in *piekt over de rand van haar beeldscherm* 1 beenwarmer, 1 handdoek en de oplader van mijn digitale camera :-)
Een beenwarmer ? Jij ging naar Portugal en je nam mee - een béénwarmer???

O, well. Het is vrijdag. Nog 1 week nog 1 week nog 1 week en dan laat ik alles achter me (inclusief man en 2 van de 3 kinders) en reis ik af. Ik heb er zo'n zin in. Als ik over de week heenkijk die er tussenin ligt.

De Gitarist is binnenboord waar het gaat over huwelijksmedleys componeren en andere muzikale bruiloftsondersteuning, hoera! Vanaf het Grieks eiland gaat het niet lukken (ik ga echnevernooitnie achter een computer zitten mail lezen) maar als ik terugkom gaan we even goed teksten brouwen en iets moois maken. Ik kan putten uit ruim 15 jaar vriendschap en hij uit 2 jaar hopeloze verliefdheid, dus daar moet iets goeds van te maken zijn

Tila c.s., Bloes, Mims: VEEEEEEL plezier!!! (Bloes, vergeet je je tampons chocola niet?)
Nee hoor Lil ik had 2 beenwarmers mee. Maar in 1 daarvan zat een kitscherig Maria-tegeltje uit Fatima dus die had ik al uit mijn koffer gehaald. En het werd best koud 's avonds dus ik heb ze zelfs een paar keer aangehad! Heus wel van wel :-)!
Getver ik wil kijken op die site van het Ministerie van Financien of ik recht heb op een erfenis maar hij is overbelast. Grumpf. Heb best behoefte aan een erfenisje van een of andere vergeten oudtante....
Huh, heb ik iets gemist Darly?

Moest erg lachen om de beenwarmer.

Lil, nog 1week... Red je wel.

Fijn dat de gitarist binnen boord is.

Ik heb gedimsumd met mijn mama en eeen vriendin van haar, nu zijn zij naar de film en ben ik op weg naar huis. Even eeen avondje, me me-time.
Het ministerie van financien heeft een potje vrijgegeven met nog niet geclaimde erfenissen. Dus daar kan je via hun site in zoeken. Niks vergeten oudtante voor mij helaas....maar dat geeft niks want ik ga de loterij winnen deze maand.
Nog nooit van de hele term gehoord, maar helaas ook hier geen ineens vrijgevallen erfenis. Loterij dan maar delen Darly?
Je krijgt een paar nieuwe sokken van me
Waarom sokken?
Mooie foto's in de kelder
Grinnik...gewoon: sokken :-)

Leuke foto's hee!
Ja he vind ik ook
*zet kofie neer*

Nog plannen voor vandaaag, de niet vakantiegangers?

Ik ben net als het forum nog een beetje traag aan het opstarten.

Darly ik ben in de loop van de middag bij jou in de buurt, ben je thuis, dan kom ik even een bakkie doen.
Gezellig Suup. Ik weet alleen niet helemaal zeker of ik er ben. want ik zou misschien nog met vriendin naar festivalletje in de stad gaan kijken en ik weet niet hoe laat dat is. Bel ffies als je zover bent, dan weet ik waarschijnlijk meer :-)

*hijst zichzelf in joggingbroek en sjokt naar de sportschool*
Volgens mij is dat festivalltje vanaf 12 tot laat laat, ze waren gisteren podium aan het opbouwen. Maar ik bel en dan zien we wel en anders kom ik ook naar festivalletje.

Sportse.
Berichten van vakantiegangers!

Vanmorgen van Bloes:

"Net voorbij Parijs aan de koffie! Jongste Bloesje bij Mims & Mops op kamer . Heerlijk geslapen, spelende meisjes bij Etap, zo meteen weer rijden. Liefs, Bloes, Mims, etc etc"

En uurtje terug:

"Nét aangekomen, echt geweldig hier! Meiden springen op trampoline met zoon (10), huisje naast kasteel is er mooi en gezellig, wijn op tafel en leuke eigenaars".

Kortom: veilig aangekomen en alles meer dan goed, zo te lezen

Ik doe verder zelf niks spannends. Alvast aan het inpakken voor vakantie (jaaaa: ik werk vooruit deze keer, beste mensen!), en nog beetje werken. GG en Dot rommelen wat rond het huis, fietsen een stukkie, voeren de konijnen van de buren: dat werk. Vanavond ook nog beetje werken, morgen gezinnerig zijn en met z'n allen naar Bentetje-feestje en dan FLOEP is het weekend alweer voorbij. En maandag komt Zoon weer hier, hoera!!!!!
Fijn te horen dat de vakantiegangers goed aangekomen zijn!

Ik heb een Zeer Rustig Weekend en dat is hard nodig :-). Vandaag lekker aangelummeld en nu zitten alle kinderen inclusief Leenkind te gamen met Man. Fijn, hoor.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven