Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 3

23-04-2024 09:29 2480 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
Ik ben toch maar even in de pen geklommen voor die bowl die ik een maand geleden gekocht had en per abuis naar een ander was gestuurd. De verkoper reageert nergens op en ik denk dat ze een extra paar £££ wil opstrijken als het dan zgn. vermist is. Ik heb de correspondentie erbij gedaan via screenshots.

Verder opeens schoenen verkocht die er al maanden opstonden. Zijn heel mooi, maar waren mij net een halve maat te klein.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Pochacco schreef:
07-02-2026 13:12
Wat vreemd, bij mij echt niet.

Ik had er inderdaad bij moeten zeggen dat ik 'meer' al had open had geklapt. Ik zie onder 'meer' alleen categorie, merk, maat, staat en kleur. :sherlock:
Wat raar. Bij mij staat het er nog wel.
Ik heb wel weer iets anders geks. Ik vroeg me de status af van een pakketje dat onderweg is met vinted go. Er stond onderweg bij de status, maar als ik doorklik om te kijken of het al in het sorteercentrum in Breda is, zie ik : 'pakket kan niet worden afgeleverd' met tijdstip gisterenochtend om 7u.
Ben heel benieuwd of t dan toch nog op het afleverpunt belandt of dat het retour gaat?

En een andere koop is geannuleerd met de melding dat ze het niet kon versturen... En ze had nog tot maandag. Maar blijkbaar krijgt ze daar dan geen negatieve review voor? Het artikel staat inmiddels gewoon weer op haar vinted voor dezelfde prijs, dus ik vind het wel gek.
happyapple schreef:
07-02-2026 16:32

En een andere koop is geannuleerd met de melding dat ze het niet kon versturen... En ze had nog tot maandag. Maar blijkbaar krijgt ze daar dan geen negatieve review voor? Het artikel staat inmiddels gewoon weer op haar vinted voor dezelfde prijs, dus ik vind het wel gek.
Als ze niet kan versturen omdat er bv geen (open) afleverpunt in de buurt zit, dan kan ze het annuleren zonder een negatieve review. Heb ik ook wel eens moeten doen als kopers Mondial Relay kozen, terwijl ik in de advertentie aangaf niet via MR te kunnen verzenden.
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Aha oke, dan zal ze dat inderdaad aangegeven hebben. Mijn Frans is niet heel goed, maar er stond iets als ik kon het niet versturen. De gewone chat wordt dan nog (soort van) vertaald, maar de aanvink opties van vinted blijkbaar niet. Maar er stond dus 100% zeker niet in de advertentie dat ze deze verzendmethode niet kon gebruiken, want dat check ik namelijk altijd van tevoren. Maar het kan natuurlijk dat de lockers vol waren of het afhaalpunt tijdelijk gesloten etc.

Tja nou ja gelukkig was dit niet iets wat ik verder nergens kan vinden, dus ik heb inmiddels al een andere besteld.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven