Jaaa....Eind aug/begin sept
zaterdag 3 januari 2009 om 10:43
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
Elyane 14-08-2009 3
Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1
Mmomo 32 21-08-2009 1
Rebbel 27 28-08-2009 1
Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1
Visotsky 31 30-08-2009
Star 29 31-08-2009 1
Lala1979 29 01-09-2009 1
Gympy77 31 07-09-2009
Pipi28 33 07-09-2009
Nala24 27 09-09-2009 /
Aapje 30 11-09-2009 /
Suze2 20-09-2009 1
Inad 34 21-09-2009 1
zaterdag 25 juli 2009 om 22:38
Oh mooi zo. Wanneer moet je weer naar de vk? Ik voelde vandaag ook de hik t.h.v. mijn billen aan de achterkant. Dan ligt het koppie ook goed of is dit te ver gezocht .
Heb net even mijn klachten gegoogled, toch geen reet te doen haha. Het lijkt toch een beetje op klachten aan mijn bekken want heb het ook als ik sochtends uit bed kom en het kraakt. Mag ik weer wat toevoegen op mijn kwaaltjeslijst, zo fijn
Ben zo in een zeurmodus, sorry
Heb net even mijn klachten gegoogled, toch geen reet te doen haha. Het lijkt toch een beetje op klachten aan mijn bekken want heb het ook als ik sochtends uit bed kom en het kraakt. Mag ik weer wat toevoegen op mijn kwaaltjeslijst, zo fijn
Ben zo in een zeurmodus, sorry
zondag 26 juli 2009 om 11:20
quote:Dierewier schreef op 25 juli 2009 @ 22:38: Heb net even mijn klachten gegoogled, toch geen reet te doen haha. Het lijkt toch een beetje op klachten aan mijn bekken want heb het ook als ik sochtends uit bed kom en het kraakt. Mag ik weer wat toevoegen op mijn kwaaltjeslijst, zo fijn
Dus jij hebt naast een to-do-list nu ook een to-kwaal-list?
Dus jij hebt naast een to-do-list nu ook een to-kwaal-list?
zondag 26 juli 2009 om 22:26
Dieren zijn meestal al uitgezwangerd eind mei
Star, klinkt echt alsof er elk moment iets kan gebeuren bij jou nu en Pauwie ook vanwege kramp en t algehele nestelen , spannend hoor.
Hier een niet-Tour volger.
Volgende keer nemen we worstjes voor Starman mee, Star
Wij zijn net bij oudere zus geweest en hebben gevraagd of zus en man voogd willen zijn, mocht er iets met ons allebei gebeuren en ze willen Ze hebben zelf 3 kinderen en 2 volwassen kinderen uit eerste nest van zwager dus dan hebben ze als wij er voor 3 gaan straks misschien 8 Ben zo blij dat ze het willen doen, Ier ook
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 26 juli 2009 om 23:03
Ik ben zeer benieuwd, Star
Wat een fijne gedachte Inad. En volgens mij is je zus zeer geschikt
Hier lekker dagje, Zen heeft weer goed geslapen eindelijk, dus redelijk uitgerust. Vanmiddag naar verjaardag geweest, erg gezellig en van het weekend ook al aardig genesteld.
Moet er echter nog niet aan denken om nu al te bevallen, doe mij nog maar een paar weken zwanger hoor!
Wat een fijne gedachte Inad. En volgens mij is je zus zeer geschikt
Hier lekker dagje, Zen heeft weer goed geslapen eindelijk, dus redelijk uitgerust. Vanmiddag naar verjaardag geweest, erg gezellig en van het weekend ook al aardig genesteld.
Moet er echter nog niet aan denken om nu al te bevallen, doe mij nog maar een paar weken zwanger hoor!
maandag 27 juli 2009 om 09:52
Zijn er hier nu eigenlijk al een paar 37 weken? En voeren we dan een meld'plicht' in (niet te zwaar aan tillen hoor)??
Dat moeten wij ook nog regelen...de voogdij, zullen dat als kindje 2 geboren is eens snel gaan doen. Er zijn namelijk een aantal opties waar ik ze perse niet naartoe wil, maar die als er niets geregeld is wel eerste keus zullen zijn. Kun je bij zoiets eigenlijk meerdere opties aangeven? Of moet je echt 1 persoon kiezen?
Star ga jij het startschot geven voor de bevallingen op dit topic??? Hihi...
Gisteren een wat onrustige dag gehad, geen idee waar het vandaan kwam, maar had super het gevoel dat ik die dag of op heel korte termijn zou gaan bevallen, maar nu is het gevoel weer weg. Wel even stress want babykamer is nog helemaal niet schoon en kleertjes liggen nog niet klaar, dus dat word actiepunt voor vandaag.
Wat een heerlijk weer was het trouwens gisteren, precies goed! En het blijft de hele week ongeveer zo,zo vind ik het wel te doen om hoogzwanger te zijn in de zomer.
Dat moeten wij ook nog regelen...de voogdij, zullen dat als kindje 2 geboren is eens snel gaan doen. Er zijn namelijk een aantal opties waar ik ze perse niet naartoe wil, maar die als er niets geregeld is wel eerste keus zullen zijn. Kun je bij zoiets eigenlijk meerdere opties aangeven? Of moet je echt 1 persoon kiezen?
Star ga jij het startschot geven voor de bevallingen op dit topic??? Hihi...
Gisteren een wat onrustige dag gehad, geen idee waar het vandaan kwam, maar had super het gevoel dat ik die dag of op heel korte termijn zou gaan bevallen, maar nu is het gevoel weer weg. Wel even stress want babykamer is nog helemaal niet schoon en kleertjes liggen nog niet klaar, dus dat word actiepunt voor vandaag.
Wat een heerlijk weer was het trouwens gisteren, precies goed! En het blijft de hele week ongeveer zo,zo vind ik het wel te doen om hoogzwanger te zijn in de zomer.
maandag 27 juli 2009 om 10:58
Hier nog geen 37 hoor. Volgens de meting volgende week woensdag maar volgens uitgerekende datum volgende week zaterdag. Dus duurt nog wel even! En hoe harder ik roep dat hij vanaf 37 weken bést mag komen hoe meer ik hem naar boven voel zwemmen Nou kom dan maar wanneer jij wil eigenwijsje.
Ben wel reuze benieuwd wie er daadwerkelijk het startschot gaat geven.
Ben wel reuze benieuwd wie er daadwerkelijk het startschot gaat geven.
maandag 27 juli 2009 om 11:14
Jaja, sommige meiden al 37 wken. Wat gaat het snel en begint het spannend te worden voor ons allemaal.
Ik vind meldplicht wel een goed idee, dan kunnen we een beetje in de gaten houden of iedereen nog zwanger is of al moeder is geworden!!
Ik moet nog 3 dagen werken Jeej!!! Bijna klaar. Gister wel ff een heftige dag gehad.
Ik ben gister namelijk in het ziekenhuis geweest, omdat ik dacht dat mijn vliezen misschien waren gebroken. Ik had gelijk de verloskundige gebeld en zij kwam kijken, maar kon het niet met zekerheid zeggen of het nou wel of niet zo was. Dus wij richting ziekenhuis. Ons eigen ziekenhuis was vol, dus naar het academisch ziekenhuis toe. Daar helemaal doorgelicht. 2 x ctg, 3 x inwendig onderzoek (2x verloskundige en 1 x gyn), kweekje, urine onderzoek en een echo. Alles is helemaal in orde en het lijkt het niet op dat de vliezen zijn gebroken. Wel heb ik regelmatig harde buiken en daarom waren ze ook extra voorzichtig. Ik voel die harde buiken zelf nauwelijks.
Uiteindelijk mocht ik weer naar huis en moet ik het rustig aan doen.
Was ff schrikken. Ik ben er echt nog niet aan toe om nu al te bevallen, merkte ik.
Dus ik laat graag wat andere mensen de eer om als eerste te bevallen en voeg me weer netjes in in de rij op mijn eigen plekje.
Ik vind meldplicht wel een goed idee, dan kunnen we een beetje in de gaten houden of iedereen nog zwanger is of al moeder is geworden!!
Ik moet nog 3 dagen werken Jeej!!! Bijna klaar. Gister wel ff een heftige dag gehad.
Ik ben gister namelijk in het ziekenhuis geweest, omdat ik dacht dat mijn vliezen misschien waren gebroken. Ik had gelijk de verloskundige gebeld en zij kwam kijken, maar kon het niet met zekerheid zeggen of het nou wel of niet zo was. Dus wij richting ziekenhuis. Ons eigen ziekenhuis was vol, dus naar het academisch ziekenhuis toe. Daar helemaal doorgelicht. 2 x ctg, 3 x inwendig onderzoek (2x verloskundige en 1 x gyn), kweekje, urine onderzoek en een echo. Alles is helemaal in orde en het lijkt het niet op dat de vliezen zijn gebroken. Wel heb ik regelmatig harde buiken en daarom waren ze ook extra voorzichtig. Ik voel die harde buiken zelf nauwelijks.
Uiteindelijk mocht ik weer naar huis en moet ik het rustig aan doen.
Was ff schrikken. Ik ben er echt nog niet aan toe om nu al te bevallen, merkte ik.
Dus ik laat graag wat andere mensen de eer om als eerste te bevallen en voeg me weer netjes in in de rij op mijn eigen plekje.
maandag 27 juli 2009 om 11:55
quote:Elyane schreef op 27 juli 2009 @ 10:40:
Ik ben 37 weken zwanger, sinds zaterdag. Maar mijn baby blijft nog wel even op zijn plek hoor, ik voel het aan mijn water
In de week voor de uitgerekende datum zal ik me braaf elke dag komen melden, haha
Schiet gewoon eens op, er moet iemand het startsein geven
Ik heb het gevoel dat ondanks niet zo'n grote buik, het wel een grote baby is. Mijn buik voelt gewoon echt helemaal vol, kind kan geen kant meer op
Ik ben 37 weken zwanger, sinds zaterdag. Maar mijn baby blijft nog wel even op zijn plek hoor, ik voel het aan mijn water
In de week voor de uitgerekende datum zal ik me braaf elke dag komen melden, haha
Schiet gewoon eens op, er moet iemand het startsein geven
Ik heb het gevoel dat ondanks niet zo'n grote buik, het wel een grote baby is. Mijn buik voelt gewoon echt helemaal vol, kind kan geen kant meer op
maandag 27 juli 2009 om 11:57
quote:Aruba schreef op 27 juli 2009 @ 10:58:
Hier nog geen 37 hoor. Volgens de meting volgende week woensdag maar volgens uitgerekende datum volgende week zaterdag. Dus duurt nog wel even! En hoe harder ik roep dat hij vanaf 37 weken bést mag komen hoe meer ik hem naar boven voel zwemmen Nou kom dan maar wanneer jij wil eigenwijsje.
Ben wel reuze benieuwd wie er daadwerkelijk het startschot gaat geven.Da's niet echt de goede kant op natuurlijk
Ben wel reuze benieuwd wie er daadwerkelijk het startschot gaat geven.Da's niet echt de goede kant op natuurlijk