Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
zaterdag 25 juli 2009 om 21:56
De samenvatting van Phiep's topic was... euhm... even denken: Phiep had een ex-vriend, die niet meer met haar wilde zijn. Phiep deed alsof ze zelf wilde veranderen om zo langerdurende relaties aan te kunnen gaan, maar eigenlijk wilde ze niet veranderen, maar truukjes en strategieën leren om haar ex-vriend weer binnen te slepen. Haar TopStrategie: ex-vriend negeren in de verwachting/hoop dat hij weer bij haar terug zou komen. Ik geloof dat dat vooralsnog nog niet gebeurd is
Peas on earth!
zaterdag 25 juli 2009 om 21:59
quote:Summerdance schreef op 25 juli 2009 @ 16:07:
Euhh.....Dush, ik heb het wel gezegd per telefoon heur...
Maar dat was enkel en alleen omdat hij er zelf over begon
Hij wilde graag nog een keer een drankje doen omdat we geen hekel aan elkaar hebben en we elkaar nog best eens her en der kunnen tegenkomen op een feestje.
*
check:
*laptop
*webcam
*zwangerschapstest (hey misschien toch ineens zwangert)
*telefoon (om hysterisch mee te bellen)
Ik heb alles, ik ben naar een BBQ meisjes, hou het heel hier hè?Of we het heel houden weet ik niet, moet even bijlezen. Terwijl jij lekker BBQ't dus Jeetje wel per foon. Heb ik dat even verkeerd gelezen. Goed dat je op een goede manier uit elkaar bent gegaan. De wereld is soms kleiner dan je denkt. En groter dan je ooit had vermoed. Dus je komt wel eens dezelfde mensen tegen.
Euhh.....Dush, ik heb het wel gezegd per telefoon heur...
Maar dat was enkel en alleen omdat hij er zelf over begon
Hij wilde graag nog een keer een drankje doen omdat we geen hekel aan elkaar hebben en we elkaar nog best eens her en der kunnen tegenkomen op een feestje.
*
check:
*laptop
*webcam
*zwangerschapstest (hey misschien toch ineens zwangert)
*telefoon (om hysterisch mee te bellen)
Ik heb alles, ik ben naar een BBQ meisjes, hou het heel hier hè?Of we het heel houden weet ik niet, moet even bijlezen. Terwijl jij lekker BBQ't dus Jeetje wel per foon. Heb ik dat even verkeerd gelezen. Goed dat je op een goede manier uit elkaar bent gegaan. De wereld is soms kleiner dan je denkt. En groter dan je ooit had vermoed. Dus je komt wel eens dezelfde mensen tegen.
zaterdag 25 juli 2009 om 22:04
zaterdag 25 juli 2009 om 23:01
quote:MissMara schreef op 25 juli 2009 @ 22:44:
Heb de helft van Phiepje d'r waandenkbeelden gelezen... heel *kuch* bijzonder om zulke mensen in het wild te observeren.
De helft maar? Jeetje, valt me een beetje van je tegen. Wij (nee, niet de oude garde) hebben heel erg ons best gedaan om Phiep te helpen bij haar experiment. De liefde in het algemeen staat of valt met dit experiment, dat moet je niet onderschatten.
SD, lekker wijf, heb je nou gewoon je scharrel over de telefoon gedumpt? Wat hopeloos ouderwets. Ik hoop maar voor je dat hij je niet gaan negeren, want dan weet je wel hoe laat het is.
Heb de helft van Phiepje d'r waandenkbeelden gelezen... heel *kuch* bijzonder om zulke mensen in het wild te observeren.
De helft maar? Jeetje, valt me een beetje van je tegen. Wij (nee, niet de oude garde) hebben heel erg ons best gedaan om Phiep te helpen bij haar experiment. De liefde in het algemeen staat of valt met dit experiment, dat moet je niet onderschatten.
SD, lekker wijf, heb je nou gewoon je scharrel over de telefoon gedumpt? Wat hopeloos ouderwets. Ik hoop maar voor je dat hij je niet gaan negeren, want dan weet je wel hoe laat het is.
zaterdag 25 juli 2009 om 23:26
zaterdag 25 juli 2009 om 23:28
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 juli 2009 @ 23:26:
Hmmm... mijn ex-uit-een-ver-weg-land was ooit zó wanhopig dat ie een ticket had geboekt en zomaar voor de deur stond.... was dat nou omdat ie juist wél met me wilde of juist níet?!
*raakt in de war van dit topic in relatie tot Phiep's topic*
*blij dat ze het geleerde in de praktijk kan brengen*
Misschien wilde hij je de kans geven hem te negeren zodat je hem terug kon winnen of je wilde of niet. Experiment voor gevorderden!
Hmmm... mijn ex-uit-een-ver-weg-land was ooit zó wanhopig dat ie een ticket had geboekt en zomaar voor de deur stond.... was dat nou omdat ie juist wél met me wilde of juist níet?!
*raakt in de war van dit topic in relatie tot Phiep's topic*
*blij dat ze het geleerde in de praktijk kan brengen*
Misschien wilde hij je de kans geven hem te negeren zodat je hem terug kon winnen of je wilde of niet. Experiment voor gevorderden!