Epstein files
zondag 8 februari 2026 om 21:20
Afgelopen week hoorde ik dat de files geredacteerd online waren gekomen. Uit juridische interesse dacht ik even te bekijken hoe goed (slecht) het allemaal zwart gelakt zou zijn. Zelfs nog met een kennis geappt dat ze kennelijk geen idee hadden hoe zulke dingen goed geredacteerd moeten worden.
Niks had me kunnen voorbereiden op de inhoud. En ja ik had al een docu gezien op netflix. Maar van hetgeen ik gelezen heb, ben ik zo ziek van. En nee, ik heb gelukkig niet alles zitten lezen, maar wat ik las was al zo ontzettend erg.
Ik weet nu waarom ik absoluut niet geschikt ben voor het strafrecht. Ik kan er absoluut niet tegen.
Ik twijfel de laatste dagen aan van alles. Kan ik bijvoorbeeld films nog leuk vinden? Of muziek? Als ik weet dat iemand hier aan meegewerkt heeft lukt dat absoluut niet. Maar hoe weet ik wie er allemaal aan meegedaan heeft? Kun je nog je netflix aanhouden? Of je HBO of Disney+?
Wat vinden jullie? Ik wil het liefst geen cent gunnen aan mensen die dit doen. Tegelijkertijd heb je een laptop die op windows draait, zit je met google op je telefoon etc. etc.
Het gevoel van machteloosheid vind ik verschrikkelijk. En ja, ik had vroeger wel gehoord van mensen die satanische dingen aanhingen, maar ik had werkelijkwaar geen idee dat het zo ontzettend groot zou zijn. Ik voel zo'n enorm verdriet voor de slachtoffers en boosheid en verontwaardiging. Hoe kunnen mensen zo ziek zijn?
Niks had me kunnen voorbereiden op de inhoud. En ja ik had al een docu gezien op netflix. Maar van hetgeen ik gelezen heb, ben ik zo ziek van. En nee, ik heb gelukkig niet alles zitten lezen, maar wat ik las was al zo ontzettend erg.
Ik weet nu waarom ik absoluut niet geschikt ben voor het strafrecht. Ik kan er absoluut niet tegen.
Ik twijfel de laatste dagen aan van alles. Kan ik bijvoorbeeld films nog leuk vinden? Of muziek? Als ik weet dat iemand hier aan meegewerkt heeft lukt dat absoluut niet. Maar hoe weet ik wie er allemaal aan meegedaan heeft? Kun je nog je netflix aanhouden? Of je HBO of Disney+?
Wat vinden jullie? Ik wil het liefst geen cent gunnen aan mensen die dit doen. Tegelijkertijd heb je een laptop die op windows draait, zit je met google op je telefoon etc. etc.
Het gevoel van machteloosheid vind ik verschrikkelijk. En ja, ik had vroeger wel gehoord van mensen die satanische dingen aanhingen, maar ik had werkelijkwaar geen idee dat het zo ontzettend groot zou zijn. Ik voel zo'n enorm verdriet voor de slachtoffers en boosheid en verontwaardiging. Hoe kunnen mensen zo ziek zijn?
donderdag 19 februari 2026 om 14:36
De Epstein files zijn nu pas gepubliceerd voor het klootjesvolk.
Ik geloof echt niet dat de veiligheidsdiensten in Europa ook pas net toegang hebben gekregen.
Het ging hoe dan ook wereldwijd onrust veroorzaken, ze hebben regeringen echt wel de tijd gegeven om zich voor te bereiden.
donderdag 19 februari 2026 om 14:36
Dat is zijn verklaring ja. (As reported by The Sun, during an interview with Selina Scott on Wogan in 1985, Andrew said: “I’ll tell you exactly where it originated from. It was my second day at public school. “I was unfortunate enough during my early days at Gordonstoun not to realise the rules of the house which is you weren’t allowed in the girls’ house.” He reportedly added: “And I was unfortunately caught going through the door to the girls’ house – saying hello to somebody – and it stuck.)Vanielje schreef: ↑19-02-2026 14:32Volgens deze bron kreeg hij die bijnaam omdat hij in de jaren '70 op kostschool als 13-jarige een meisjesverblijf binnenliep.
https://royal-insider.com/2025/10/29/pr ... e-meaning/
Denk niet dat hij erg geloofwaardig is
donderdag 19 februari 2026 om 14:43
Ik denk dat die bijnaam van wat latere datum is, gezien het aantal nogal hoge aantal vriendinnen, waarvan sommige werkzaam in de erotische filmindustrie.Lila-Linda schreef: ↑19-02-2026 14:36Dat is zijn verklaring ja. (As reported by The Sun, during an interview with Selina Scott on Wogan in 1985, Andrew said: “I’ll tell you exactly where it originated from. It was my second day at public school. “I was unfortunate enough during my early days at Gordonstoun not to realise the rules of the house which is you weren’t allowed in the girls’ house.” He reportedly added: “And I was unfortunately caught going through the door to the girls’ house – saying hello to somebody – and it stuck.)
Denk niet dat hij erg geloofwaardig is
donderdag 19 februari 2026 om 14:44
Er was ontzettend veel druk, ook van het grote publiek. De publicatie van het boek van Andrew Lownie “Entitled: The Rise and Fall of the House of York” eind 2025 deed de zaak geen goed. Dan kwam de Peter Mandelson er ook nog overheen die staatsgeheimen heeft gelekt aan Epstein en co. Het is een bende en ik geloof niet dat dit allemaal nauwkeurig en maanden vooraf is voorbereid. Het is de vraag of en wanneer de koning de natie gaat toespreken…BrutaImmaculata schreef: ↑19-02-2026 12:12De politie deed in de eerste instantie geen verder onderzoek, dus zo voorbereid is het volgens mij niet. Pas een week ofzo geleden weer heropend.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 19 februari 2026 om 20:59
Jij denkt dat Europese overheden de informatie eerder hebben gekregen dan de Amerikaanse congres- en senaatsleden? Die hebben maanden zitten wachten op de informatie.Dropdrop schreef: ↑19-02-2026 14:36De Epstein files zijn nu pas gepubliceerd voor het klootjesvolk.
Ik geloof echt niet dat de veiligheidsdiensten in Europa ook pas net toegang hebben gekregen.
Het ging hoe dan ook wereldwijd onrust veroorzaken, ze hebben regeringen echt wel de tijd gegeven om zich voor te bereiden.
donderdag 19 februari 2026 om 21:43
Maar... maar... de regering van meneer Trump heeft toch juist belang bij het destabiliseren van de regeringen van Europese landen, waarvan hij vindt dat ze moeten doen wat hij zegt? En linkse regeringen van landen als UK en Noorwegen al helemaal. Dan gaat hij ze natuurlijk niet "tippen". Zie ik iets over het hoofd?Dropdrop schreef: ↑19-02-2026 14:36De Epstein files zijn nu pas gepubliceerd voor het klootjesvolk.
vrijdag 20 februari 2026 om 08:58
Hoe meer schijnwerpers op wandaden van Europese royals, hoe minder aandacht voor die van die Amerikaanse president. Dus zeker had ie er wel belang bij om te 'tippen', alleen bepaalt hij natuurlijk wel wat er getipt wordt. En vooral ook wat niet.Vanielje schreef: ↑19-02-2026 21:43Maar... maar... de regering van meneer Trump heeft toch juist belang bij het destabiliseren van de regeringen van Europese landen, waarvan hij vindt dat ze moeten doen wat hij zegt? En linkse regeringen van landen als UK en Noorwegen al helemaal. Dan gaat hij ze natuurlijk niet "tippen". Zie ik iets over het hoofd?
vrijdag 20 februari 2026 om 09:06
In jouw redenering heeft Trump dus geen belang bij tippen maar belang bij zo groot mogelijke schade voor anderen.
Maar het is natuurlijk allemaal één groot complot. Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
vrijdag 20 februari 2026 om 09:11
Er zal wel een strategie achter zitten. Bijvoorbeeld dat hij het niet vermoed zou hebben op zijn verjaardag en minder alert was/ niks kon voorbereiden. Het is wel een mooie bijkomstigheid voor de pers.
vrijdag 20 februari 2026 om 09:11
Was denk ik om te kijken of hij belastend materiaal in handen had.
Ben benieuwd of er ooit nog iemand echt wordt aangeklaagd.
vrijdag 20 februari 2026 om 09:14
Waarom wordt er altijd gedacht dat er maar aandacht op 1 ding kan zijn. Zeker tegenwoordig zijn we niet meer afhankelijk van de krant, maar komt de informatie via verschillende kanalen naar ons toe. Waardoor we dus tegelijkertijd aandacht kunnen hebben voor zowel Trump als Andrew. En alle andere shit die er in de wereld is.
Ik vind dat altijd "grappig" dat iemand (niet jij) dan roept dat er een red herring is, om een bepaald onderwerp te verdoezelen, maar vervolgens alles over dat onderwerp te kunnen vertellen.
vrijdag 20 februari 2026 om 09:15
Zeg je nu dat ik een complotgekkie ben? Je kan er niet verder naast zitten.
vrijdag 20 februari 2026 om 09:37
Ik reageer op een forummer die beweert dat Trump andere, Europese regeringen uit de brand helpt door ze een "sneak preview" te geven met de mededeling dat dat helemaal niet logisch is omdat hij tegen die regeringen is. Jij reageert daarop dat Trump dat doet om de aandacht van zichzelf af te leiden, maar dat "tippen" zou dus juist in zijn nadeel werken.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in