Durf te vragen deel 24
woensdag 18 februari 2026 om 23:23
donderdag 19 februari 2026 om 09:11
Als iemand zo`n beestje gelijk opneemt in het gezin maakt het mij niet zo veel uit. als die dieren hierheen gebracht worden en er moeten stichtingen voor opgetuigd worden om ze te redden en daar moet weer aan alle kanten geld in gepompt worden, dan mee stoppen.. We kunnen in ons kleine kikkerlandje niet de hele wereld redden. Het gaat gewoon niet.
Thuiswerken in je comfi outfit of wel netjes gekleed?
Thuiswerken in je comfi outfit of wel netjes gekleed?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 19 februari 2026 om 09:20
donderdag 19 februari 2026 om 11:03
Moest delen. Toen ik dat echt niet meer wilde heb ik eigenhandig de vliering omgebouwd tot slaapkamer. Maar dat kon eigenlijk niet want kon er niet recht staan en het was 0 geïsoleerd..
toch vermaakte ik me daar prima.
Waar ben jij het meest trots op bij/van jezelf?
toch vermaakte ik me daar prima.
Waar ben jij het meest trots op bij/van jezelf?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 19 februari 2026 om 22:43
Te laat om je nog sterkte te wensen Zoefff, maar hopelijk heb je ook een beetje troost
Voelt een beetje raar om opeens over iets anders te beginnen.
Ik zie zoveel bijzondere vragen die ik had willen beantwoorden.
Vooral mijn ex ( die voelt ook als familie ) waar ik mijn teckel kon brengen als ik wat langer weg wilde.
Is er iets wat je achteraf anders had willen doen ?
Voelt een beetje raar om opeens over iets anders te beginnen.
Ik zie zoveel bijzondere vragen die ik had willen beantwoorden.
Vooral mijn ex ( die voelt ook als familie ) waar ik mijn teckel kon brengen als ik wat langer weg wilde.
Is er iets wat je achteraf anders had willen doen ?
.
vrijdag 20 februari 2026 om 10:40
Ik heb een zilveren roomstelletje. Is een erfstuk van mijn oma. Dit moet eigenlijk elke maand gepoetst worden anders wordt het zwart.
als je aluminiumfolie in de wasbak legt, daar kokend water en zout op doet en dan je zilveren item er op legt verdwijnt het zwarte als sneeuw voor de zon.
wat is jouw tip tegen een blaasontsteking
als je aluminiumfolie in de wasbak legt, daar kokend water en zout op doet en dan je zilveren item er op legt verdwijnt het zwarte als sneeuw voor de zon.
wat is jouw tip tegen een blaasontsteking
vrijdag 20 februari 2026 om 12:03
Om blaasontsteking te voorkomen:
- genoeg drinken
- van voor naar achter afvegen
- plassen na penetratie-seks
Als je blaasontsteking hebt; gewoon naar de dokter natuurlijk.
Wanneer en waarvoor ben je voor het laatst bij de huisarts geweest?
- genoeg drinken
- van voor naar achter afvegen
- plassen na penetratie-seks
Als je blaasontsteking hebt; gewoon naar de dokter natuurlijk.
Wanneer en waarvoor ben je voor het laatst bij de huisarts geweest?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 20 februari 2026 om 12:14
Dat weet ik niet meer. Ik ga alleen nog voor acute zaken zoals een gebroken been, acute allergische reactie, of hartklachten. Tot dit tijd weet ik zelf beter wat ik moet doen dan de huisarts. Die moeten het 9 van de 10 keer zelf opzoeken of verwijzen naar thuisarts.
Heb jij een vaste schoonmaakdag (of laat je dat doen op een vaste dag) of doe je alleen wat als het vies is?
Heb jij een vaste schoonmaakdag (of laat je dat doen op een vaste dag) of doe je alleen wat als het vies is?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in