Durf te vragen deel 24
zaterdag 21 februari 2026 om 01:07
Nee. Maar pas kwam ik thuis en zag ik daar dat ik kiwi golds had gekocht maar de sticker van de green erop zat na het wegen. Oeps niet gezien. Ik had ook een periodieke controle gehad en daar was dat ook niet gezien.
Eerlijk gezegd ga ik ook niet zo snel terug naar een kassa in een restaurant ofzo als ik zie dat ze iets vergeten zijn aan te slaan
Andersom doe ik dat dan weer wel..
Spreek jij bediening erop aan als er iets niet goed was, bijv lang wachten? En ik bedoel dan meer als ze aan het einde vragen "was alles naar wens?"?
Eerlijk gezegd ga ik ook niet zo snel terug naar een kassa in een restaurant ofzo als ik zie dat ze iets vergeten zijn aan te slaan
Andersom doe ik dat dan weer wel..
Spreek jij bediening erop aan als er iets niet goed was, bijv lang wachten? En ik bedoel dan meer als ze aan het einde vragen "was alles naar wens?"?
zaterdag 21 februari 2026 om 07:51
Het ligt eraan wat het is, is eten echt niet goed wel. Lang wachten en daar wat van zeggen lig aan de situatie. Zie ik dat ze staan te kletsen en dat onze drankjes al staan te verpieteren op de bar dan misschien wel. Is het ontzettend druk en werken ze hard niet.
Heb jij wel eens medische onderzoeken zoals mri gehad? Ben je dan zenuwachtig?
Heb jij wel eens medische onderzoeken zoals mri gehad? Ben je dan zenuwachtig?
zaterdag 21 februari 2026 om 08:49
Ja heb 2 keer een mri gehad van mijn nek/schouders.. verdenking van een hernia.
Vond ik niet eng.. wel was het wat minder dat de verpleging de koptelefoon die je opkrijgt ivm het kabaal op mijn voorhoofd liet vallen.
Nog nooit zwart gereden. Daar ben ik te braaf voor.
Doe jij altijd “grote” boodschappen op zaterdag?
Vond ik niet eng.. wel was het wat minder dat de verpleging de koptelefoon die je opkrijgt ivm het kabaal op mijn voorhoofd liet vallen.
Nog nooit zwart gereden. Daar ben ik te braaf voor.
Doe jij altijd “grote” boodschappen op zaterdag?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zaterdag 21 februari 2026 om 16:20
Ik denk dat het gaat over afhankelijk zijn in relaties. Je hebt dan anderen nodig voor bevestiging en liefde. Krijg je die bevestiging en liefde niet, dan word je onzeker omdat je niet geleerd hebt dat uit jezelf te halen. Ik denk dat de vraag dus is; kan jij kracht en liefde uit jezelf halen, of heb jij daar anderen voor nodig.
Klinkt dit…… begrijpelijk? Zo ja; dan mag je hem beantwoorden
Klinkt dit…… begrijpelijk? Zo ja; dan mag je hem beantwoorden
zaterdag 21 februari 2026 om 17:06
Ik weet het niet zo goed. Ik was in mijn relatie afhankelijk van de goedkeuring van mijn (ex) partner. Vond hij mij leuk, vond ik mezelf leuk. Helaas vond hij vooral andere vrouwen leuk en mij minder, ik daarmee ook.
Nu, achteraf, doorzie ik het patroon. Ik ben al een tijdje single en voel me happy. Maar….. ik ben bang dat als ik ooit weer een relatie krijg, ik terugval in die afhankelijkheid (vreselijk). Dus; ik denk dat ik het inmiddels wel kan, maar vind het spannend.
Mediteer jij wel eens?
Nu, achteraf, doorzie ik het patroon. Ik ben al een tijdje single en voel me happy. Maar….. ik ben bang dat als ik ooit weer een relatie krijg, ik terugval in die afhankelijkheid (vreselijk). Dus; ik denk dat ik het inmiddels wel kan, maar vind het spannend.
Mediteer jij wel eens?
zaterdag 21 februari 2026 om 17:16
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in