Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Jij hoeft hem helemaal niet te negeren. Jij hebt hem al gedrilt MissM.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 juli 2009 @ 23:28:

Wauw... dat negeren werkt dus echt.

Mijn vriend zegt net: 'hou je nog wel van mij?' . Misschien iets teveel genegeerd? Oeh, alarmbellen! Nee, het is een test of je hem nog wel ECHT negeert (en dus wilt). Niks zeggen dus! Of nog beter: nee zeggen!
quote:MissMara schreef op 25 juli 2009 @ 23:28:

[...]

*blij dat ze het geleerde in de praktijk kan brengen*

Misschien wilde hij je de kans geven hem te negeren zodat je hem terug kon winnen of je wilde of niet. Experiment voor gevorderden!

Ohhhh

Overigens heb ik hem toen niet binnengelaten, maar wel (in een reflex) zijn verlepte bosje bloemen aangepakt. Die bloemen had ik natuurlijk ook beter kunnen negeren, maar ja... Nu ik hem al ruim anderhalf jaar genegeerd heb, kan ik 'm dus binnenkort wel weer op de stoep verwachten?
Peas on earth!
quote:MissMara schreef op 25 juli 2009 @ 23:29:

[...]

Oeh, alarmbellen! Nee, het is een test of je hem nog wel ECHT negeert (en dus wilt). Niks zeggen dus! Of nog beter: nee zeggen! Ohhh... wauw... jij hebt het topic écht goed gelezen. Hmmm... ik vond het moeilijk om nee te zeggen, maar heb wel gezegd dat we nog samen op vakantie gaan (over vijf dagen), maar dat het daarna uit is (vond het anders zo zonde van mijn vakantie). Zou hij het nu zelf voor de vakantie gaan uitmaken?
Peas on earth!
quote:MissMara schreef op 25 juli 2009 @ 23:27:

[...]

Nee, hij pakt altijd drinken voor ons allebei... Goed geregeld he? Wow! Als ik ooit weer een man wil krijg neem wil ik er ook zo één!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 juli 2009 @ 23:30:

[...]

Ohhhh

Overigens heb ik hem toen niet binnengelaten, maar wel (in een reflex) zijn verlepte bosje bloemen aangepakt. Die bloemen had ik natuurlijk ook beter kunnen negeren, maar ja... Nu ik hem al ruim anderhalf jaar genegeerd heb, kan ik 'm dus binnenkort wel weer op de stoep verwachten? Hangt er van af... Negeert hij jou ook? Zo ja: dan zou je binnenkort daar wel eens op de stoep kunnen staan! Zeker nu je je partner net verteld hebt dat je niet meer van hem houdt!
quote:MissMara schreef op 25 juli 2009 @ 23:31:

[...]

Hangt er van af... Negeert hij jou ook? Zo ja: dan zou je binnenkort daar wel eens op de stoep kunnen staan! Zeker nu je je partner net verteld hebt dat je niet meer van hem houdt!Hmm... het probleem is dat hij me eerst níet negeerde (in tegendeel zeg maar...) en dat ik hem op een gegeven moment geholpen heb om mij te negeren, door mijn nummers te veranderen. Nu begrijp ik dus ineens dat ik er daarmee dus eigenlijk voor gezorgd heb dat ik dus binnenkort bij hém op de stoep sta. Verrek... dát heeft hij slim gespeeld....
Peas on earth!
quote:mamalief schreef op 25 juli 2009 @ 23:31:

[quote]MissMara schreef op 25 juli 2009 @ 23:27:

[...]

Nee, hij pa

Wow! Als ik ooit weer een man wil krijg neem wil ik er ook zo één! Kan dit type echt aanbevelen, ja. Vooral als hij 's ochtends koffie voor me zet als ik uitgeput op de bank stort. Maar dat ik dat prettig vind laat ik niet merken natuurlijk... ik neem de koffie met afgewend gezicht aan onderwijl mompelend 'he he, moesten de koffiebonen nog geplukt, amigo?'
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 juli 2009 @ 23:33:

[...]

Hmm... het probleem is dat hij me eerst níet negeerde (in tegendeel zeg maar...) en dat ik hem op een gegeven moment geholpen heb om mij te negeren, door mijn nummers te veranderen. Nu begrijp ik dus ineens dat ik er daarmee dus eigenlijk voor gezorgd heb dat ik dus binnenkort bij hém op de stoep sta. Verrek... dát heeft hij slim gespeeld.... Kijk, een rasmanipulator. Daar ben je mooi klaar mee! Ga maar vast sparen voor een ticket dan. Misschien toch je vakantie ook al annuleren? Kun je dat geld als startkapitaaltje nemen.
En hoe vang je zo'n kanjer MM?

Door hem te negeren of door hem te stalken?

(Weet ik dat even als ik op jacht ga)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 juli 2009 @ 23:33:

[...]

Hmm... het probleem is dat hij me eerst níet negeerde (in tegendeel zeg maar...) en dat ik hem op een gegeven moment geholpen heb om mij te negeren, door mijn nummers te veranderen. Nu begrijp ik dus ineens dat ik er daarmee dus eigenlijk voor gezorgd heb dat ik dus binnenkort bij hém op de stoep sta. Verrek... dát heeft hij slim gespeeld....
quote:mamalief schreef op 25 juli 2009 @ 23:35:

(Weet ik dat even als ik op jacht ga)Tja, dan moet ik even in een heel ver verleden graven... Het negeren kwam pas later in onze relatie geloof ik. Maar stalken kon in het begin ook nog niet, omdat er toen godzijdank nog geen mobiele telefoons tot mijn beschikking stonden. Maniakaal mail checken was er al wel bij (moest ik eerst voor naar de universiteit fietsen, en daar dan uren rondhangen soms omdat ik mail verwachtte... internet bestond nauwelijks en kende ik toen nog niet, weinig tijdverdrijf tussendoor dus. Bizar toch?)
*Heeft zichzelf inmiddels voorzien van hapjes en een wijntje en gaat niet op bed voordat ze het vervolg van dit verhaal heeft gelezen.*

Sheera, kom op joh! Vertel even verder....

Of is je duim leeg? Je vriend nog bij je?
*heeft net aan vriend gemeld dat de vakantie niet doorgaat en heeft nu tent op Marktplaats gezet*
Peas on earth!
Ik ga slapen Mamalief. Niet blijven drinken tot Sheera haar pseudologica hier komt delen hoor! (gaat het een beetje met je nieuwe gezonde lifestyle?)
*doet hardnekkige pogingen om huilende en smekende vriend te negeren...*
Peas on earth!
Ik ga ook maar slapen... dit blijkt morgen vast gewoon een droom te zijn geweest

truste!
Peas on earth!
Truste meisjes.
quote:MissMara schreef op 25 juli 2009 @ 23:45:

Ik ga slapen Mamalief. Niet blijven drinken tot Sheera haar pseudologica hier komt delen hoor! (gaat het een beetje met je nieuwe gezonde lifestyle?)

Truste MM!

(En ja, gaat goed maar heb vanavond vrijaf om even te zondigen.)
En truste PODE!

(Ik start wel even een steun-Xan-in-zijn-relatie-dip-topic. )
Goedemorgen nog geen nieuws van sheera?

Zou hij zijn blijven slapen,heeft ze hem in de kelder opgesloten,heeft zijn vriendin haar ontvoert,vragen vragen,vragen..

ik heb net mijn daghoroscoop even gelezen en er hangt iets liefdevols in de lucht,nog meer vragen dus,krijg ik een stalker,word ik zelf een stalker,o HELLUP !!!!!
quote:mamalief schreef op 25 juli 2009 @ 23:53:

En truste PODE!

(Ik start wel even een steun-Xan-in-zijn-relatie-dip-topic. )

*ziet Xan dan van verbazing van zijn stoel vallen, opkrabbelen en daarna vragen: 'euhm, moet jij mij soms iets vertellen? Hebben wij problemen zonder dat ik het weet?' *

Waar is Sheera nou gebleven...?

Misschien moeten we 112 bellen, ze is vast gegijzeld, vermoord door vriendin, of inmiddels in Las Vegas getrouwd....

*gaat ook even daghoroscoop lezen*
Peas on earth!
Het is duidelijk, Sheera móet terugkomen, want mijn daghoroscoop zegt onder andere:

Je blijft graag op de hoogte van de laatste roddels in je vriendenkring en die hoor je niet als je voor de televisie zit.
Peas on earth!
Nou prinses dan rest jou niets anders dan de hele dag met je laptop op schoot het topic van sheera checken.

Ikzelf ga maar op de hoek van de straat staan denk ik,kijken of ik iemand kan stalken of dat er iemand mij wil stalken..

Dit stond er in mijn horoscoop en zeg nou zelf dit mag ik toch niet negeren (of juist wel? helluuup phiep)

Er hangt iets uitermate liefdevols in de lucht. De bevestiging van gisteren heeft je helemaal doen ontdooien!
quote:mamalief schreef op 25 juli 2009 @ 23:35:

(Weet ik dat even als ik op jacht ga)

Noujaaaa, moet je dat nog vragen? Dat is toch simpel

Eerst stalk je hem (je weet wel, dan denkt hij dat je geen interesse hebt), en als hij daaraan gewent is geraakt na een maand of vier/vijf, dán ga je hem negeren. Zodat hij toch weet dat jij hem wel wilt. Hij kan dan jou negeren zodat jij in de deuropening kunt staan (met zwangerschapstest) en als hij kijkt en zacht gaat praten; Negeren.

Als hij dan weg is (naar zijn vriendin) of zijn hoofd weg draait dan moet je weer verder gaan met stalken.

Het is zo makkelijk. *zucht*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven