Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
maandag 27 juli 2009 om 11:53
Wat ik denk is dat Sheera zaterdag weer is gaan flippen toen haar vriend niet kwam opdagen op hun date. Toen ze zich weer voor niks had opgemaakt enzo, heeft ze haar nieuwe kleren van der lijf gescheurd is naar het huis van vriend gegaan waar ze die vriendin tegenkwam. Die twee hadden eerst ruzie en later gingen ze praten, ze hadden echt een goed gesprek en Sheera kreeg weer hoop. Dit keer niet in een toekomst met vriend maar met toekomst met vriendin van vriend. Nadat vriendin van vriend vertelde dat vriend er wel een hele rare hobby op nahield, nl het verzamelen van gebruikte ongewassen onderbroeken van verschillende vrouwen, besloten Sheera en vriendin een lesbische relatie aan te gaan met elkaar. Sheera en vriendin zijn nu zwanger van elkaar en negeren vriend die hun loopt te stalken en berichtjes achterlaat op hun gezamelijke hyvespagina. Sheera komt niet meer terug want ze wil deze zwarte bladzijde uit haar leven vergeten na advies van haar psycholoog.
maandag 27 juli 2009 om 11:57
maandag 27 juli 2009 om 15:25
maandag 27 juli 2009 om 18:02
maandag 27 juli 2009 om 18:05
quote:sheera schreef op 27 juli 2009 @ 18:02:
ja ben ik weer
weer hysterisch geworden in het weekend,weet nu zeker dat ie me niet meer wil want ik ben aardig doorgedraaid....
Hij zegt dat ik me op moet laten nemen en hij is bang van me geworden.
Ex ook trouwens,wat moet ik nu doen om niet nog eens te flippen...'t busje bellen...
ja ben ik weer
weer hysterisch geworden in het weekend,weet nu zeker dat ie me niet meer wil want ik ben aardig doorgedraaid....
Ex ook trouwens,wat moet ik nu doen om niet nog eens te flippen...'t busje bellen...
maandag 27 juli 2009 om 18:05
ja ben ik weer
Ex ook trouwens,wat moet ik nu doen om niet nog eens te flippen...Je op laten nemen in een PZ.
ja ben ik weer
Ex ook trouwens,wat moet ik nu doen om niet nog eens te flippen...Je op laten nemen in een PZ.
maandag 27 juli 2009 om 18:24
ja ben ik weer
Ex ook trouwens,wat moet ik nu doen om niet nog eens te flippen...Hoe ziet dat flippen eruit dan?
ja ben ik weer
Ex ook trouwens,wat moet ik nu doen om niet nog eens te flippen...Hoe ziet dat flippen eruit dan?
Peas on earth!
maandag 27 juli 2009 om 18:33
Voelt zich echt een hysterica voor dummies maar wat is een PZ Ivy?
Sheera, vertel meis, hoe komt het datje toch weer bent gaan flippen
Hij kwam binnen,je zat daar opgeleukt en goed in de make up, ervan overtuigd dat hij voor jou ging kiezen en toen????.......
Sheera, vertel meis, hoe komt het datje toch weer bent gaan flippen
Hij kwam binnen,je zat daar opgeleukt en goed in de make up, ervan overtuigd dat hij voor jou ging kiezen en toen????.......
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 27 juli 2009 om 18:42