Durf te vragen deel 24
woensdag 25 februari 2026 om 20:49
Kijk je nog wel eens tv, live?
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
woensdag 25 februari 2026 om 21:19
Ja, als studente bij de gele M. Verschrikkelijk baantje, wel hele leuke collega's en daarom alsnog een toptijd.Eenbeetjevanditendat schreef: ↑25-02-2026 20:58Zelden…. Voetbalwedstrijden dan het meest.
Heb jij wel eens een baantje gehad waar je bedrijfskleding of een uniform moest dragen en zo ja wat dan?
Wat is voor jou troostrijk eten?
Pour examiner la verité il est besoin, une fois dans sa vie, de mettre toutes choses en doubt autant qu'il se peut (René Descartes)
woensdag 25 februari 2026 om 22:30
Ja, vrijdagavond, zaterdagavond en zondagmiddag gezelligheid en zaterdag overdag sport van de kinderen. Iets te druk eigenlijk.
Welke geluiden hoor jij allemaal van de buren? (Vraag ik me af terwijl ik op mijn bank lig en de urinestraal van de buurman aan de andere kant van de muur, in de pot hoor landen
)
Welke geluiden hoor jij allemaal van de buren? (Vraag ik me af terwijl ik op mijn bank lig en de urinestraal van de buurman aan de andere kant van de muur, in de pot hoor landen
woensdag 25 februari 2026 om 22:39
Wauw, wat een ellende Eenbeetjevanditendat. Ik hoor alleen de hond hysterisch blaffen als de buren te lang van huis blijven. Echt zielig.
Welke podcast kun je aanraden en waarom?
Welke podcast kun je aanraden en waarom?
donderdag 26 februari 2026 om 02:32
Ik vond op zoek naar Marlotte erg pakkend.. daarnaast luister ik graag true crime en ben ik verslingerd aan de podcast napleiten. Erg leerzaam en een inkijkje in de meest uiteenlopende strafrecht zaken. Boeiend!
Hoeveel uur heb je vannacht geslapen?
Hoeveel uur heb je vannacht geslapen?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in