Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
zondag 26 juli 2009 om 11:26
OMG.......is Sheera nog niet terug?
Mijn visie...
Ik denk dat ze nieuwe vriend aan het bed heeft vastgeketend tot hij overtuigd is van het feit dat ze toch echt bij elkaar horen en dat de de toekomstige ex van nieuwe vriend heeft aangegeven bij de politie wegens stalking!
Dames, ik heb echt mijn best gedaan gister.
Liters rose, ook nog een flesje Chamnpagne, maar ik werd maar niet hysterisch....zou er iets mis met me zijn?
Mijn visie...
Ik denk dat ze nieuwe vriend aan het bed heeft vastgeketend tot hij overtuigd is van het feit dat ze toch echt bij elkaar horen en dat de de toekomstige ex van nieuwe vriend heeft aangegeven bij de politie wegens stalking!
Dames, ik heb echt mijn best gedaan gister.
Liters rose, ook nog een flesje Chamnpagne, maar ik werd maar niet hysterisch....zou er iets mis met me zijn?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 26 juli 2009 om 14:22
quote:IvyRosa schreef op 26 juli 2009 @ 14:17:
Ik heb me echt aan geen één tip gehouden. Ik heb het verkloot hè?
Das weer lekker dan Ivy.
Ben inderdaad bang dat je het verkloot hebt.
En nu, wat ga je nu doen?
Stalken of negeren?
(is voor ons handig om te weten zodat wij er op een juiste manier op kunnen anticiperen)
Psst, heb je ook die zwangerschapstest niet op tafel gelegd dan?
*vraagt zich af of ze die dan van Ivy mag lenen voor het gesprek met ex scharrel van de week*
Ik heb me echt aan geen één tip gehouden. Ik heb het verkloot hè?
Das weer lekker dan Ivy.
Ben inderdaad bang dat je het verkloot hebt.
En nu, wat ga je nu doen?
Stalken of negeren?
(is voor ons handig om te weten zodat wij er op een juiste manier op kunnen anticiperen)
Psst, heb je ook die zwangerschapstest niet op tafel gelegd dan?
*vraagt zich af of ze die dan van Ivy mag lenen voor het gesprek met ex scharrel van de week*
zondag 26 juli 2009 om 14:24
zondag 26 juli 2009 om 14:29
quote:Chardonnay schreef op 26 juli 2009 @ 14:25:
Wil je hem nou toch weer terug SD? Of hoort dit gewoon nog helemaal bij jouw experiment?
Nou nee wil hem niet meer terug.
Maar ik wil eigenlijk een nieuw experiment starten.
"wat doet de gedumpte ex scharrel van Summer als hij de zwangerschapstest van Ivy op de tafel ziet liggen die Summer daar neer heeft gelegd"
Enne Ivy, snapte die dat huilen?
Pffffffffff...............wat moeten we nu weer voor theorie loslaten op deze meneer dan?
Echt hoor die mannen worden steeds verwarrender
Wil je hem nou toch weer terug SD? Of hoort dit gewoon nog helemaal bij jouw experiment?
Nou nee wil hem niet meer terug.
Maar ik wil eigenlijk een nieuw experiment starten.
"wat doet de gedumpte ex scharrel van Summer als hij de zwangerschapstest van Ivy op de tafel ziet liggen die Summer daar neer heeft gelegd"
Enne Ivy, snapte die dat huilen?
Pffffffffff...............wat moeten we nu weer voor theorie loslaten op deze meneer dan?
Echt hoor die mannen worden steeds verwarrender
zondag 26 juli 2009 om 14:34
zondag 26 juli 2009 om 14:51
quote:IvyRosa schreef op 26 juli 2009 @ 14:34:
[...]
Nee, moet ik naar specifieke dingen zoeken? Er moet toch echt iets niet kloppen aan deze man
Ja je moet zoeken naar mannennamen.
Ik heb hier op het forum namelijk wel eens gelezen dat mannen die er bijvoorbeeld meerdere dames op na houden de namen van de dames niet met de juiste naam in hun telefoon zetten maar onder een mannennaam.
Wees dus bedacht op namen al:
Tom
Cees
Harold
Pieter- Jan
En Alexander
[...]
Nee, moet ik naar specifieke dingen zoeken? Er moet toch echt iets niet kloppen aan deze man
Ja je moet zoeken naar mannennamen.
Ik heb hier op het forum namelijk wel eens gelezen dat mannen die er bijvoorbeeld meerdere dames op na houden de namen van de dames niet met de juiste naam in hun telefoon zetten maar onder een mannennaam.
Wees dus bedacht op namen al:
Tom
Cees
Harold
Pieter- Jan
En Alexander
zondag 26 juli 2009 om 18:09
quote:Chardonnay schreef op 26 juli 2009 @ 14:25:
Ik had Summer toch ingedeeld bij de niet-negeren groep
Wát een respect tonen jullie weer. :puke:
(ehm, dit is mijn nieuwe tactiek). Kijken of het helpt om deze toon aan te slaan.
Ik had Summer toch ingedeeld bij de niet-negeren groep
Wát een respect tonen jullie weer. :puke:
(ehm, dit is mijn nieuwe tactiek). Kijken of het helpt om deze toon aan te slaan.