Entertainment alle pijlers

Naar welk concert ben je het laatst geweest?

12-03-2026 08:20 97 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In navolging van het laatste-film-topic, maar daar kom ik niet zoveel, het laatste concert waar je bent geweest. Van klassiek tot metal, lekker breed, wat is je recentste concert?

Leuk om te vermelden waar je was, hoe het was en wat je maar meer kwijt wilt.
Vorige week woensdag naar Sons ( garage rock/ punk) geweest in de muziekgieterij in Maastricht. Publiek was wat matter wel een goed concert, zag ze voor de 3e keer.
Eirlys schreef:
12-03-2026 11:38
Oja, Ticketswap check ik ook vaak voor lastminute concerten, leuk!
Ik vind het ook leuk om een goede deal te vinden voor een kaartje en zo al een paar keer voor de helft of minder dan de helft van de originele prijs naar een concert geweest. Een keer werd een verkoper boos op mij , die bleef maar spammen in een facebook groep dat ze een kaartje te koop had en echt kwijt moest 3 uur voordat het concert zou beginnen. Ze was er niet van gediend dat ik iets meer dan de helft bood als ze het op ticketswap of ticketmaster zou zetten :hihi: Misschien bood ik ook wel te weinig maar als je er echt dringend vanaf wil...
Pupsel schreef:
12-03-2026 09:12
Hans Zimmer in de Ziggo Dome ❤️

Ik ga eigenlijk noooooit naar concerten, maar deze wilde ik echt zien. Prachtig om die man te zien genieten op het podium, zijn muziek maakt heel veel los.

En heel leuk om de originele zangeres van Gladiator en een originele zanger van de Lion King ook te zien.

Muziek van Dune, Interstellar, Sherlock, Inception, Da Vinci Code, Lion King, Gladiator en nog veel meer. Bijna al zijn toppers kwamen wel langs!
Mijn zoon was hier ook. Die heeft ook ontzettend genoten.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Choco-fan schreef:
12-03-2026 13:32
Ze zijn op dit moment aan het toeren, binnenkort treden ze op in Apeldoorn. Aanrader!

Ik zie het, met Black Bottle Riot, een van mijn favoriete bandjes!! Ook een dikke tip :)
Denk alleen niet dat ik er naar toe kan..
Yungblud afgelopen Oktober in de Ziggo! Waanzinnig!
BrutaImmaculata schreef:
12-03-2026 09:17
Yungblud afgelopen oktober in Ziggo Dome. Op de avond zelf - na maanden proberen - nog kaartjes kunnen scoren via Ticketswap en was elke cent waard :heart:
Was inderdaad waanzinnig, wat goed dat je op laatste moment nog kaarten kon scoren, zal volgend jaar geen klein zaaltje meer zijn ben ik bang.

Alleen die wachtrij in de regen viel iets wat tegen :-[
T-Bag schreef:
12-03-2026 13:36
Jason Derulo, viel helaas tegen :(
Vond je?

Ik vond het een vette show
Candlelight Concert Coldplay vs Ed Sheeran, was geweldig!
MaggieMae schreef:
12-03-2026 10:22
Levellers, het was fantastisch! Wat een supergoede band.
Ik had ze ooit al eens gezien in de jaren 90 en toen vond ik het ook geweldig. De zanger is sindsdien qua uiterlijk totaal veranderd, maar zijn stem is nog helemaal hetzelfde. Genoten!
Oooh je brengt me op een idee!
Zie dat ze ook in Maastricht komen…
Zelf vorige week naar de Wu Tang Clan geweest, wel tof om die ouwe mannen live te zien!
Eidde schreef:
12-03-2026 14:48
Ik zie het, met Black Bottle Riot, een van mijn favoriete bandjes!! Ook een dikke tip :)
Denk alleen niet dat ik er naar toe kan..

Black Bottle Riot ken ik nog niet, daar wil ik nog wel wat van gaan luisteren voordat ik dus naar Apeldoorn ga.
Raye! In de Ziggodome. Echt een aanrader, wàt een stem.
The time is now
Joost Klein in de Ziggo Dome 💙❤️
Ik was in december met zoon naar Sabaton, in de Ziggo. Was echt ontzettend gaaf!
18,3 km ten NW van Zelhem (hemelsbreed)
smorre schreef:
12-03-2026 16:07
Oooh je brengt me op een idee!
Zie dat ze ook in Maastricht komen…
Zag ik ook.. :D
Eirlys schreef:
12-03-2026 11:36
Is dat een cellist? (Zegt Google)
Ja, is een cellist die alles op een hippe manier vormgeeft. Maar ik vond het iets te gehypet ofzo, iet te geforceerd kijk eens hoe hip cello ook kan zijn.

Maar ligt natuurlijk vooral aan mij, want volgens mij heeft ie veel fans.
Ohhhh ik ga 16 April al naar Anthony and the johnsons :flirting:
Ik ben dit jaar bij 3 tribute bands in het theater geweest, Treasure (Bruno Mars), Daddy Cool 50 (Boney M) en The Fortunate Sons (CCR).BVerder nog bij Het Goede Doel Revival (met Henk Westbroek) in Tivoli.
In april weer 2 tribute bands, Prince en Stevie Wonder. En ook weer 2 x naar Tivoli, naar Christopher Cross en Sheila E.
Lady*Voldemort schreef:
12-03-2026 17:16
Ik was in december met zoon naar Sabaton, in de Ziggo. Was echt ontzettend gaaf!

Dat was ik ook, maar dan in Antwerpen! En de week ervoor Volbeat, ook in Antwerpen.

Allebei fantastisch op hun eigen manier.
Huts!
Vorig jaar ben ik naar Oi Va Voi (was echt een feestje) en Trentemøller geweest in Doornroosje, Nijmegen.

Woensdag ga ik naar The Orb in Luxorlive Arnhem (superveel zin in) en in mei naar Tricky in Doornroosje.
blabla
katjasasja wijzigde dit bericht op 15-03-2026 08:20
95.56% gewijzigd
Mabel schreef:
12-03-2026 17:36
Ja, is een cellist die alles op een hippe manier vormgeeft. Maar ik vond het iets te gehypet ofzo, iet te geforceerd kijk eens hoe hip cello ook kan zijn.

Maar ligt natuurlijk vooral aan mij, want volgens mij heeft ie veel fans.
Ben wel eens bij apocaliptica geweest, dat was ook tof!
Naar Raye in Antwerpen. Mijn dochter wilde heel graag.
Was echt top, super goeie stem en leuke zangeres die oog heeft voor haar publiek. Hou ik van.

Heb nog 7 concerten gepland staan voor dit jaar.. ik hou er van
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bij De Heinoos in het theater geweest. Was een leuke avond, maar het hoeft van mij niet nog eens.

Binnenkort naar K3 in Ahoy (ja, de originele samenstelling), samen met dochter. Zij is inmiddels boven 20, maar dit is voor haar uit haar kindertijd. Lijkt me grappig. Zal nog wel weer even moeten oefenen op de liedjes :-] .
Soms voelt het niet goed om een ander teleur te stellen, maar is het wel de beste keuze voor jezelf....
Wat een leuke namen komen allemaal voorbij, heel inspirerend. En leuk dat er ook een paar bij Suede waren!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven