Naar welk concert ben je het laatst geweest?
donderdag 12 maart 2026 om 08:20
donderdag 12 maart 2026 om 14:41
Ik vind het ook leuk om een goede deal te vinden voor een kaartje en zo al een paar keer voor de helft of minder dan de helft van de originele prijs naar een concert geweest. Een keer werd een verkoper boos op mij , die bleef maar spammen in een facebook groep dat ze een kaartje te koop had en echt kwijt moest 3 uur voordat het concert zou beginnen. Ze was er niet van gediend dat ik iets meer dan de helft bood als ze het op ticketswap of ticketmaster zou zetten
donderdag 12 maart 2026 om 14:47
Mijn zoon was hier ook. Die heeft ook ontzettend genoten.Pupsel schreef: ↑12-03-2026 09:12Hans Zimmer in de Ziggo Dome
Ik ga eigenlijk noooooit naar concerten, maar deze wilde ik echt zien. Prachtig om die man te zien genieten op het podium, zijn muziek maakt heel veel los.
En heel leuk om de originele zangeres van Gladiator en een originele zanger van de Lion King ook te zien.
Muziek van Dune, Interstellar, Sherlock, Inception, Da Vinci Code, Lion King, Gladiator en nog veel meer. Bijna al zijn toppers kwamen wel langs!
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
donderdag 12 maart 2026 om 15:11
Was inderdaad waanzinnig, wat goed dat je op laatste moment nog kaarten kon scoren, zal volgend jaar geen klein zaaltje meer zijn ben ik bang.BrutaImmaculata schreef: ↑12-03-2026 09:17Yungblud afgelopen oktober in Ziggo Dome. Op de avond zelf - na maanden proberen - nog kaartjes kunnen scoren via Ticketswap en was elke cent waard![]()
Alleen die wachtrij in de regen viel iets wat tegen
donderdag 12 maart 2026 om 16:07
Oooh je brengt me op een idee!
Zie dat ze ook in Maastricht komen…
donderdag 12 maart 2026 om 16:36
donderdag 12 maart 2026 om 17:36
donderdag 12 maart 2026 om 18:17
Ik ben dit jaar bij 3 tribute bands in het theater geweest, Treasure (Bruno Mars), Daddy Cool 50 (Boney M) en The Fortunate Sons (CCR).BVerder nog bij Het Goede Doel Revival (met Henk Westbroek) in Tivoli.
In april weer 2 tribute bands, Prince en Stevie Wonder. En ook weer 2 x naar Tivoli, naar Christopher Cross en Sheila E.
In april weer 2 tribute bands, Prince en Stevie Wonder. En ook weer 2 x naar Tivoli, naar Christopher Cross en Sheila E.
donderdag 12 maart 2026 om 18:43
Lady*Voldemort schreef: ↑12-03-2026 17:16Ik was in december met zoon naar Sabaton, in de Ziggo. Was echt ontzettend gaaf!
Dat was ik ook, maar dan in Antwerpen! En de week ervoor Volbeat, ook in Antwerpen.
Allebei fantastisch op hun eigen manier.
Huts!
donderdag 12 maart 2026 om 19:33
Ben wel eens bij apocaliptica geweest, dat was ook tof!
donderdag 12 maart 2026 om 21:44
donderdag 12 maart 2026 om 21:58
Bij De Heinoos in het theater geweest. Was een leuke avond, maar het hoeft van mij niet nog eens.
Binnenkort naar K3 in Ahoy (ja, de originele samenstelling), samen met dochter. Zij is inmiddels boven 20, maar dit is voor haar uit haar kindertijd. Lijkt me grappig. Zal nog wel weer even moeten oefenen op de liedjes
.
Binnenkort naar K3 in Ahoy (ja, de originele samenstelling), samen met dochter. Zij is inmiddels boven 20, maar dit is voor haar uit haar kindertijd. Lijkt me grappig. Zal nog wel weer even moeten oefenen op de liedjes
Soms voelt het niet goed om een ander teleur te stellen, maar is het wel de beste keuze voor jezelf....
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in