Entertainment alle pijlers

De verraders 2026

15-03-2026 19:55 100 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Klopt het dat er hier nog geen topic over is? (Als wel, dan mag ie weer weg.) Kijkt er nog iemand?! Ik ben zelf net begonnen, vandaar dat ik er een topic over zocht. Dit zijn de kandidaten in ieder geval:

Robert van Hemert (zanger)
Beau Schneider (acteur) verbannen
Geza Weisz (acteur)
Boyan Ephraim (nieuwslezer) verbannen
Milo ter Reegen (zanger) vermoord
Sjaak (rapper) verbannen
Amy Vol (zanger) verbannen
Roos Schlikker (columnist)
Kimmylien Nguyen (realityster) vermoord
Ellemieke Vermolen (schrijver)
Mariana Verkerk (voormalig model) verbannen
Raisha Zeegelaar (presentator) vermoord
Juultje Tieleman (influencer) vermoord
Denise Laan (opsporingsdeskundige) ontmaskerd
Emms (rapper) vermoord
Tess Wester (voormalig atleet) vermoord
London Loy (kok)
Roelof Hemmen (voormalig nieuwslezer) ontmaskerd
Danielle van Grondelle (model) dubbele beenbreuk
Birgit Schuurman (zanger) vermoord
Henk Krol (voormalig politicus) verbannen
Thomas van der Vlugt (presentator) verbannen

Het is nu elke dinsdag, woensdag en donderdag op RTL4.
marindah wijzigde dit bericht op 01-04-2026 22:10
18.14% gewijzigd
Such fun!1
Wat maakt Denise zichzelf verdacht. Ze gebruikt een hoop worden maar ze zegt iets volledig onbegrijpelijk.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Quinnepin schreef:
17-03-2026 21:40
Wat maakt Denise zichzelf verdacht. Ze gebruikt een hoop worden maar ze zegt iets volledig onbegrijpelijk.

Ja dat ging helemaal nergens over. Ze was geen goede verrader als in: ze kon echt geen andere mensen aanwijzen. Wel weer lief.
Such fun!1
Jammer Ellemieke er nog in. Had gehoopt dat ze eindelijk verbannen zou worden.
Ja, ik ook. Wel weer een goeie twist.
Such fun!1
Ja, ze had er van mij ook uit gemogen.
Ik denk dat Geza en Roelof het nog moeilijk gaan krijgen. Ook zonder Milo. Jammer dat hij weg is.
Ellemieke vind ik een leuke vrouw maar in het spel wel heel dominant overkomen. Dit seizoen vind ik de presentatie van Tijl wel erg goed. Idd jammer dat Milo eruit is, hele slimme speler. Beau vind ik helemaal niets.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Had ook gehoopt dat Ellemieke verbannen zou worden.
Echt zo stom die krokodillentranen!

Maar het hoeft toch niet zo te zijn dat een verrader 'moord' heeft
opgeschreven? Dat kan toch ook bv Ellemieke of Beau zijn die waarschijnlijk
verbannen wordt en daardoor zeker niet vermoord wordt, omdat ze zelf verdacht zijn!

Wel jammer dat je nu al vrijwel zeker weet dat Juultje vermoord gaat worden.
myname1 schreef:
21-03-2026 08:32

opgeschreven? Dat kan toch ook bv Ellemieke of Beau zijn die waarschijnlijk
verbannen wordt en daardoor zeker niet vermoord wordt, omdat ze zelf verdacht zijn!

Ik ook, Ellemieke out alsjeblieft. Ik vond haar al heftig reageren toen Amy verbannen werd. Zij wist het zeker.
Maar toen Thomas en Henk verbannen werden, hoorde je haar niet. Maar dat hysterische gedoe toen ze zelf verdacht werd, was echt overtreffende trap. Ik ben een getrouwe, ik ben een getrouwe.. ja duh, dat zeggen verraders ook. Anders was het een heel makkelijk spelletje. Maar zij mag haar verdenkingen wel uitspreken en 5 namen noemen. Allemaal getrouwen overigens.

En Juultje is verraden door de andere vrouwen. Allemaal gaven ze haar het vuur niet en dan hypocriet boos worden op een man (weet niet meer wie), omdat hij het vuur niet aan Juultje gaf. Ik hoop dat de beelden ons een verkeerde indruk geven en Juultje niet vermoord wordt. Maar ze weet wel wat ze aan het vrouwenbondje heeft nu.
MarindaH schreef:
20-03-2026 17:59
Ja, ik ook. Wel weer een goeie twist.
Je hebt bij Denise wel geschreven dat ze verbannen is, maar je bent haar vergeten door te strepen.
Pelle schreef:
21-03-2026 10:33
Je hebt bij Denise wel geschreven dat ze verbannen is, maar je bent haar vergeten door te strepen.

Zal de shock geweest zijn :P
Such fun!1
'Mooi' acteerwerk van Ellemieke inderdaad.
Bijna jammer dat ze geen verrader is. :P

Ik denk juist dat Boyan eruit gaat. Lijkt me tactischer dan Juultje. Want het vrouwenbondje is nu ontploft en die explosie zou ik mooi laten uitwerken zeg maar. Dat levert ook leukere televisie op.

Ik ben zo benieuwd hoe dit programma gemaakt wordt. Zou heel graag eens een 'achter de schermen' willen zien of horen.
(ik denk bijv. dat ze minstens 2 'nachten' op 1 dag draaien, en zo nog wat meer dingetjes).
Pelle schreef:
21-03-2026 10:30
Ik ook, Ellemieke out alsjeblieft. Ik vond haar al heftig reageren toen Amy verbannen werd. Zij wist het zeker.
Maar toen Thomas en Henk verbannen werden, hoorde je haar niet. Maar dat hysterische gedoe toen ze zelf verdacht werd, was echt overtreffende trap. Ik ben een getrouwe, ik ben een getrouwe.. ja duh, dat zeggen verraders ook. Anders was het een heel makkelijk spelletje. Maar zij mag haar verdenkingen wel uitspreken en 5 namen noemen. Allemaal getrouwen overigens.

En Juultje is verraden door de andere vrouwen. Allemaal gaven ze haar het vuur niet en dan hypocriet boos worden op een man (weet niet meer wie), omdat hij het vuur niet aan Juultje gaf. Ik hoop dat de beelden ons een verkeerde indruk geven en Juultje niet vermoord wordt. Maar ze weet wel wat ze aan het vrouwenbondje heeft nu.
Ze waren boos op Roos. Want die gaf haar vuur aan een man en niet aan het bondje. Terwijl ze zelf óók hun vuur aan een man gaven. Ellemieke had zelf Juultje kunnen redden. Hypocriet. Ik hoop dat Roos ze flink weerwoord geeft.
myname1 schreef:
21-03-2026 08:32

opgeschreven? Dat kan toch ook bv Ellemieke of Beau zijn
die waarschijnlijk

Of de productie. Want anders zou dat spel met het vuur niet door kunnen gaan.
MaggieMae schreef:
21-03-2026 16:12
Of de productie. Want anders zou dat spel met het vuur niet door kunnen gaan.

Precies.
Maar had inderdaad ook een Getrouwe kunnen zijn om wegstemmen Ellemieke te voorkomen. Misschien zijzelf wel.
Het lijkt alsof ze Juultje gaan vermoorden maar misschien kiezen ze wel voor Roelof?
Geza en Robert waren erg verbaasd dat iemand (Roelof?) moorden had ingevuld, en er komen steeds meer verdenkingen zijn kant op.

Ik zag een post van Danielle op instagram voorbij komen. Deze serie is in september opgenomen en ze heeft al die tijd niet mogen vertellen hoe ze aan de dubbele beenbreuk gekomen is, dat lijkt me lastig! Ze heeft 7 maanden niet kunnen werken en moet in totaal een jaar revalideren.
En als vervolg op bovenstaand scenario Ellemieke vragen als verrader :high5:
Ik denk dat ze Boyan gaan vermoorden alhoewel dat niet slim is want een aantal verdenkt hem. Niemand verdenkt Juultje.
nienkejj schreef:
21-03-2026 17:36
Het lijkt alsof ze Juultje gaan vermoorden maar misschien kiezen ze wel voor Roelof?
Geza en Robert waren erg verbaasd dat iemand (Roelof?) moorden had ingevuld, en er komen steeds meer verdenkingen zijn kant op.

Ik zag een post van Danielle op instagram voorbij komen. Deze serie is in september opgenomen en ze heeft al die tijd niet mogen vertellen hoe ze aan de dubbele beenbreuk gekomen is, dat lijkt me lastig! Ze heeft 7 maanden niet kunnen werken en moet in totaal een jaar revalideren.
Ik denk niet dat ze een verrader mogen vermoorden.
En dan nog zou het dom zijn om hem te vermoorden. Dan kunnen ze hem beter verbannen bij de volgende ronde tafel.
Ik hoop echt niet dat Ellemieke een verrader wordt.

Misschien heeft Beau wel moord opgeschreven, hij had 50% kans dat hij verbannen werd.
Ik denk ook niet dat een verrader vermoord mag worden.
Jullie hebben gelijk denk ik, dat een verrader een andere verrader niet mag vermoorden.
Normaal gesproken kan het ook niet eens natuurlijk, als ze met elkaar overleggen in het torentje.

Vind het tot nu een leuk seizoen!
Terecht dat Roelof eruit is. Het was soms net of hij het erom deed, zoals dat drama na de executie.
Such fun!1
Heel bijzonder wat Roelof deed, hij zette zichzelf in de spotlight.

Ik ben blij dat ze nu niet gaan verleiden. Je kunt ook prima met zijn tweeën blijven.

Jammer dat Juultje eruit ligt. Van mij mag Emms er uit. Of London, die wordt totaal niet verdacht en spreekt zich ook niet echt uit.
Ellemieke zei bij de ronde tafel voordat ze haar bordje omdraaide:

Ik ben benieuwd wat je bent en of ik gelijk heb.

Maar zij heeft al zo gigantisch veel namen genoemd als mogelijke verrader,
dan kun je toch altijd wel zeggen dat je gelijk hebt als 1 van die
velen ook echt een verrader blijkt te zijn?
En ik heb t ff teruggekeken.
Boyan is degene die oppert om die dame in het wit/zwart in de wacht te zetten.
Dus niet Beau!
myname1 schreef:
25-03-2026 19:23
Ellemieke zei bij de ronde tafel voordat ze haar bordje omdraaide:

Ik ben benieuwd wat je bent en of ik gelijk heb.

Maar zij heeft al zo gigantisch veel namen genoemd als mogelijke verrader,
dan kun je toch altijd wel zeggen dat je gelijk hebt als 1 van die
velen ook echt een verrader blijkt te zijn?
Ja, klopt. Vorige keer noemde ze 5 namen, allemaal getrouwen. En nu heeft ze gelijk, omdat ze met de groep mee gaat. Jammer dat zij nu opeens niet meer verdacht is.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven