Rolife Robotime 3D puzzels etc.

17-03-2026 22:16 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was vandaag bij Pipoos aan het kijken en daar hebben ze een brede selectie van die Rolife Robotime sets die je in elkaar moet zetten en ik zag daar een leuke 3D puzzel van. Alleen ik twijfel of het wat is, heb een keer zo'n soort setje in elkaar gezet van Action en dat was een en al frustratie en geklieder met lijm. Die 3D puzzel is gelukkig zonder lijm dus dat scheelt al.

Zijn die Rolife sets leuk om in elkaar te zetten of blijft het toch lastig?
Ik heb er eentje gemaakt, en het is wel priegelwerk, maar ik vind het heel leuk om te doen. Je hebt soms een tangetje nodig om dingen vast te pakken en te bewerken, omdat de vingers te groot zijn, vind ik. Er moest wel veel gelijmd worden.
Heb een nieuwe set klaarliggen om mee aan de slag te gaan.
katjasasja wijzigde dit bericht op 18-03-2026 07:20
33.04% gewijzigd
Omdat ik net een operatie achter de rug heb en niks kon doen heb ik een book nook van Rolife in elkaar gezet, het was leuk om te doen en expres voor Rolife gekozen omdat je niks hoeft te plakken en te verven. Leek me wel verstandig voor mn eerste bouwkitje. Nu heb ik een tweede klaarliggen van Tonecheer, ben benieuwd.
Ze zijn leuk! Je kunt inderdaad de wat betere kwaliteit nemen. Enige probleem vind ik: waar laat ik ze als ik ze af heb.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
SweetFirefly schreef:
18-03-2026 18:23
Ze zijn leuk! Je kunt inderdaad de wat betere kwaliteit nemen. Enige probleem vind ik: waar laat ik ze als ik ze af heb.
Ja dat is ook een probleem maar die ik wil is volgens mij wel compacter dan een legoset dus daar vind ik wel een plekje voor denk ik. :hihi:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven