Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 26 juli 2009 om 20:29
Heee Indi....jaaaa nu je het zegt, zwarte blouse...had ik zelf nog geeneens bij stilgestaan hahahaa.
Sta jij ook op RP dat jij weet wie de date van olive is?
Olive ik wil hem ooook zien
Ja echt leuk hoor, al die jongens in het pak....iedereen werd opgemeten en geadviseerd. Erg leuk en een te gek kado...we zijn enorm verwend.
Sta jij ook op RP dat jij weet wie de date van olive is?
Olive ik wil hem ooook zien
Ja echt leuk hoor, al die jongens in het pak....iedereen werd opgemeten en geadviseerd. Erg leuk en een te gek kado...we zijn enorm verwend.
zondag 26 juli 2009 om 20:32
Erykah, wat supercool, zo'n pak! Doe mij zo'n werkgever (Oh nee, dat ben ik zelf, hahahaha).
Ja, heul erg balen dat Mr. MM 2 weken weg is. Vind er nu al niks aan, en hij is pas vandaag vertrokken. Maar ja, ook wel goed, kan ik even alles op een rijtje krijgen.
Indi, nee, werken is niet veel aan, maar tijdens de vakantie van Missie heb ik mijn werktijden wat aangepast. De zomer is de drukste tijd, dus ik wil wel een beetje harken, haha.
Ja, heul erg balen dat Mr. MM 2 weken weg is. Vind er nu al niks aan, en hij is pas vandaag vertrokken. Maar ja, ook wel goed, kan ik even alles op een rijtje krijgen.
Indi, nee, werken is niet veel aan, maar tijdens de vakantie van Missie heb ik mijn werktijden wat aangepast. De zomer is de drukste tijd, dus ik wil wel een beetje harken, haha.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zondag 26 juli 2009 om 20:55
zondag 26 juli 2009 om 21:10
hai girlzzz!
Nichtje is weer opgehaald, dus tante geniet even van de rust. Praamvaren was heel leuk en de Mac hou ik nog steeds binnen, dus t gaat goed. Heerlijke dag gehad!
Erykah: wat een superweekend zeg! en wat een gaaf kado, tjezus zeg, geen economische crisis bij jullie lijkt mij. En haha een zwarte blouse voor date 2?
Olive, oei das best wel een afstand he DH 1 en DH 2, ben benieuwd! Reageer zo even op de group.
Hoe is t met Appeltje eigenlijk?
Nichtje is weer opgehaald, dus tante geniet even van de rust. Praamvaren was heel leuk en de Mac hou ik nog steeds binnen, dus t gaat goed. Heerlijke dag gehad!
Erykah: wat een superweekend zeg! en wat een gaaf kado, tjezus zeg, geen economische crisis bij jullie lijkt mij. En haha een zwarte blouse voor date 2?
Olive, oei das best wel een afstand he DH 1 en DH 2, ben benieuwd! Reageer zo even op de group.
Hoe is t met Appeltje eigenlijk?