Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Truste Xen en Olive !

Ik ga ook zo
hoezo Xen? Ik help je wel!
Xen valt mee heur

Miran: laat MrX maar mooi , als ie je echt wil , weet hij JOU wel te vinden !!!!
Trusten Miran!
quote:Olive01 schreef op 26 juli 2009 @ 22:01:

Ik ben het eigenlijk wel met Indi eens Miran... Dan heb je iig zijn nummer En dan...... gaan we het nog een keertje bespreken hier ?
Zat even in msn-gesrpek....gewoon met een vriend hoor, geen spannende date

Heee Xen....nog gauw kus van mij voordat je gaat slapen!! Slaap lekker!

Heee Miran....lastig dilemma...wel/niet zijn nummer vragen. Ik vind dat een vrouw ook het initiatief kan nemen. Aan de andere kant willen mannen ook graag jagen...dat is hun job
Miran, als je zn nummer hebt en je wilt er echt iets mee doen, hebben we hier even vooroverleg over de aanpak, ok?

En truste voor strax!
Olive...sterkte met je eerste werkdag morgen. En een extra dikke knuffel voor je
quote:Xenia66 schreef op 26 juli 2009 @ 22:20:

Miran, als je zn nummer hebt en je wilt er echt iets mee doen, hebben we hier even vooroverleg over de aanpak, ok?

En truste voor strax!ik heb het al......
Wat ben jij streng, Xen!

Ha Erykah!
quote:Miranda01 schreef op 26 juli 2009 @ 22:21:

[...]

ik heb het al...... Zoooooooo dat is snel!!
Kom je mij ook instoppen, sissie?

Maar jij ook een trustekus

Ohhh btw zag net je schilderijen op de group, Wow! vooral die afrovrouw met dat mooie blauw, goed hoor! Waarom heb ik die artistieke genen niet?
nou.......ga er vandaag niets meer mee doen en morgen gaat hij op vakantie, dus voorlopig gebeurt er niks en waarschijnlijk denk ik over 2 weken "laat nu maar".....het is jammer dat hij zelf niet wat meer heeft meegeholpen een situatie te creeeren om de vraag te stellen om afspraakje te maken. Anders, als we nog even met z'n tweeen waren geweest, had ik dat echt wel gedaan. Hij is op gegeven moment weggegaan met een zwaai ipv 3 zoenen en wat persoonlijker manier gedag zeggen, dus tja, ga niks meer doen denk ik

Hai Erykah !!
Nou, snel bellen en hem prettige vakantie wensen en meteen date plannen voor daarna. zo, dat was het vooroverleg.
quote:Erykah schreef op 26 juli 2009 @ 22:23:

[...]

Zoooooooo dat is snel!!Yep ik was erachter dat ik er aan kon komen via een bep. database waar ik in kan........dus niet van iemand gekregen
quote:Xenia66 schreef op 26 juli 2009 @ 22:26:

Nou, snel bellen en hem prettige vakantie wensen en meteen date plannen voor daarna. zo, dat was het vooroverleg.hahahaha
Gaat slapen nog 16uur werken en dan vakantie

aapje ligt al te slapen volgens mij hij neemt zijn telefoon nietop grrrr mannuh
Hahaha
of vragen waar ie naar toe gaat en dan nog snel een lastminute boeken :-)
HidiHi

Is het nog een vrolijke bende hier?

Ohhh E! Leuk weekend toch nog geworden dus. Je had eerst je twijfels, maar giet er drank in en het komt goed

Xen..zit ook zomergasten te kijken hoor uit een ooghoek. en een gezellig dagje met nichtje. Ik wil ook een nichtje of een neefje maar zusje schiet niet op.

Vertel vertel Miran!

Las dat Reiz naar Australie gaat? You go girl! Ben er afgelpen winter naartoe geweest

Olive en Indi..gezellige beppies

Voor iedereen die ik vergeet...dikke knuffel!
quote:Xenia66 schreef op 26 juli 2009 @ 22:26:

Nou, snel bellen en hem prettige vakantie wensen en meteen date plannen voor daarna. zo, dat was het vooroverleg.
quote:Xenia66 schreef op 26 juli 2009 @ 22:24:

Ohhh btw zag net je schilderijen op de group, Wow! vooral die afrovrouw met dat mooie blauw, goed hoor! Waarom heb ik die artistieke genen niet? Dank je wel!! Maar jij kan heel mooi zingen....dat is ook heel artistiekerig
Vleeer

ik heb je nog even nodig
Heeeee Appeltieeeeee!
quote:Erykah schreef op 26 juli 2009 @ 22:20:Ik Aan de andere kant willen mannen ook graag jagen...dat is hun job

ja vind ik ook

pffffff, muts ben ik........sorry hoor ladies !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven