Wat heb je geleerd van dit forum?
zaterdag 11 april 2026 om 23:59
To trapt af.
Beetje vies verhaal maar ben wel blij
Door het schimmelnagel topic zijn we nu allemaal aan de terbinafine pillen en ik zie al verschil na 2 weken.
Ik heb al mijn hele leven schimmelnagels…. En man en kinderen hebben ze cadeau gekregen van mij…
Ik ben echt blij dat we er nu allemaal vanaf gaan komen, zonder gedoe.
Ik dacht dat medicijnen nog steeds heel veel bijwerkingen hadden en niet snel werden voorgeschreven, maar blijkbaar is dat niet zo.
Beetje vies verhaal maar ben wel blij
Door het schimmelnagel topic zijn we nu allemaal aan de terbinafine pillen en ik zie al verschil na 2 weken.
Ik heb al mijn hele leven schimmelnagels…. En man en kinderen hebben ze cadeau gekregen van mij…
Ik ben echt blij dat we er nu allemaal vanaf gaan komen, zonder gedoe.
Ik dacht dat medicijnen nog steeds heel veel bijwerkingen hadden en niet snel werden voorgeschreven, maar blijkbaar is dat niet zo.
zondag 12 april 2026 om 07:46
Ik ben een keer erg geholpen met een digitaal probleem.
Had daar veel stress van want moest snel opgelost worden.
Binnen no time had ik een antwoord.
Was daar heel blij mee.
En verder wat ballon zegt, goed om eens andere perspectieven te lezen.
Al denk ik dan wel weer vaak "fijn dat ik zelf niet zo'n zeiker of ingewikkeld ben". Ik zie hier soms dingen voorbij komen die ik totaal onbegrijpelijk vind maar daarom wel goed om dat ook eens te lezen.
Had daar veel stress van want moest snel opgelost worden.
Binnen no time had ik een antwoord.
Was daar heel blij mee.
En verder wat ballon zegt, goed om eens andere perspectieven te lezen.
Al denk ik dan wel weer vaak "fijn dat ik zelf niet zo'n zeiker of ingewikkeld ben". Ik zie hier soms dingen voorbij komen die ik totaal onbegrijpelijk vind maar daarom wel goed om dat ook eens te lezen.
zondag 12 april 2026 om 08:08
Heel veel! Reacties hebben me geholpen mijn relatie in het juiste perspectief te zien waardoor ik zag hoe scheef patronen waren gegroeid. Was me oprecht niet gelukt zonder het forum. Daardoor ook eraan kunnen werken met heel veel vallen en opstaan maar nu veel beter in balans. (Wel ook professionele hulp bij gehad maar de stap daar naartoe had ik anders niet snel durven zetten)
zondag 12 april 2026 om 08:34
zondag 12 april 2026 om 09:07
Ik heb zelf nooit een lange relatie gehad, maar ik ben nu wel van mijn romantische gedachten over relaties af.
Ik ben het nu eens met:
- een relatie moet beiden partners iets opleveren
(in principe... als je partner opeens een ongeluk of ziekte krijgt, vind ik het anders)
Maar ik bedoel:
- liefde wint het niet van verslaving e.d.
- een partner is geen hulpverlener
Ik ben het nu eens met:
- een relatie moet beiden partners iets opleveren
(in principe... als je partner opeens een ongeluk of ziekte krijgt, vind ik het anders)
Maar ik bedoel:
- liefde wint het niet van verslaving e.d.
- een partner is geen hulpverlener
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
zondag 12 april 2026 om 09:10
Overigens vind ik wel verbazend dat er ook actieve christenen op dit forum zijn.
Ik dacht dat Viva die mensen weggejaagd had toen ze bij een abonnement een vibrator kado gaven.
(ik bedoel dit niet onaardig. Maar ik bedoel dat het wel een verrassing voor mij is dat christenen ook op dit forum terecht komen).
Ik dacht dat Viva die mensen weggejaagd had toen ze bij een abonnement een vibrator kado gaven.
(ik bedoel dit niet onaardig. Maar ik bedoel dat het wel een verrassing voor mij is dat christenen ook op dit forum terecht komen).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
zondag 12 april 2026 om 09:21
Ik lees voor de hartveroverende, mooie, wijze en rustgevend suffe dingen die geschreven worden.
En soms denk ik aan forummers. Net nog aan Rabarara toen ik een vreselijke Pickwickreclame hoorde. Dan ontroert het me dat iemand tandenknarsend die overpriced theezakjes koopt omdat haar dochter de vragen op de labels zo leuk vindt
.
En soms denk ik aan forummers. Net nog aan Rabarara toen ik een vreselijke Pickwickreclame hoorde. Dan ontroert het me dat iemand tandenknarsend die overpriced theezakjes koopt omdat haar dochter de vragen op de labels zo leuk vindt
Ars longa, vita brevis
zondag 12 april 2026 om 09:24
Rabarbara koopt ze toch juist niet?Anna75 schreef: ↑12-04-2026 09:21Ik lees voor de hartveroverende, mooie, wijze en rustgevend suffe dingen die geschreven worden.
En soms denk ik aan forummers. Net nog aan Rabarara toen ik een vreselijke Pickwickreclame hoorde. Dan ontroert het me dat iemand tandenknarsend die overpriced theezakjes koopt omdat haar dochter de vragen op de labels zo leuk vindt.
Of heb ik weer niet alles gelezen?
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 12 april 2026 om 09:26
Mensen lezen wat ze denken, niet wat er staat.
De regel: 'ontkennen van iets is niet bevestigen van het tegenovergestelde' wordt niet toegepast door de meeste mensen (en wat 'het tegenovergestelde' is, is vaak ook voor wijde interpretatie vatbaar)
Maar het belangrijkste dat ik hier leer is de grote variatie in ideeën die leeft over relaties, politiek en sociale issues. Dat vind ik interessant en soms maakt het me een beetje verdrietig (en soms juist blij)
De regel: 'ontkennen van iets is niet bevestigen van het tegenovergestelde' wordt niet toegepast door de meeste mensen (en wat 'het tegenovergestelde' is, is vaak ook voor wijde interpretatie vatbaar)
Maar het belangrijkste dat ik hier leer is de grote variatie in ideeën die leeft over relaties, politiek en sociale issues. Dat vind ik interessant en soms maakt het me een beetje verdrietig (en soms juist blij)
zondag 12 april 2026 om 09:46
Ik was gisteren uit eten met een vriendin uit een andere plaats.
We hadden een gesprek over een hypothetische situatie, waarbij zij als voorbeeld nam: stel dat ik uit eten ga met mijn Haarlemse vriendin en ik heb altijd hoofdpijn daarna.....
Nu hoop ik dat dat idd hypothetisch was.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
zondag 12 april 2026 om 10:01
Minik schreef: ↑12-04-2026 08:08Heel veel! Reacties hebben me geholpen mijn relatie in het juiste perspectief te zien waardoor ik zag hoe scheef patronen waren gegroeid. Was me oprecht niet gelukt zonder het forum. Daardoor ook eraan kunnen werken met heel veel vallen en opstaan maar nu veel beter in balans. (Wel ook professionele hulp bij gehad maar de stap daar naartoe had ik anders niet snel durven zetten)
Wat fijn om te lezen!
Persoonlijk lees en leef ik graag mee op dit forum. Meer lezen dan reageren moet ik bekennen. Afgelopen week heb ik diverse merken kaaskoekjes en die vragen-thee ingeslagen, want hier getipt gekregen.
zondag 12 april 2026 om 10:12
zondag 12 april 2026 om 10:21
Dat de kruiden in de supermarkt alfabetisch staan.
Dat als een man plotseling wil scheiden omdat zijn vrouw ongeneeslijk stom is, hij altijd al langdurig vreemdgaat (bij voorkeur met haar zus/beste vriendin).
En dat het blijkbaar normaal is dat pubers tegenwoordig in een tweepersoonsbed slapen en dat dat niet verwend is. Daar zijn mijn pubers het viva-forum erg dankbaar voor. Terwijl ze op hun te grote bed chillen.
Dat als een man plotseling wil scheiden omdat zijn vrouw ongeneeslijk stom is, hij altijd al langdurig vreemdgaat (bij voorkeur met haar zus/beste vriendin).
En dat het blijkbaar normaal is dat pubers tegenwoordig in een tweepersoonsbed slapen en dat dat niet verwend is. Daar zijn mijn pubers het viva-forum erg dankbaar voor. Terwijl ze op hun te grote bed chillen.
zondag 12 april 2026 om 10:29
Wat fijn dat het bij jou zo geholpen heeft. Ik vind dat altijd zulke zielige topics. Op afstand zie je goed wat er echt mis is. Terwijl die arme vrouw zo worstelt en moe is. En toch haar best voor de baby doet. En zichzelf alles kwalijk neemt.
zondag 12 april 2026 om 10:34
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in