Lijf & Lijn alle pijlers

Rosental botanical lifting serum

12-04-2026 10:31 22 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De titel zegt het al.
Kent iemand dit en werkt het?

https://rosental-organics.nl/products/n ... BnKLINP98w

Ik krijg het linkje niet kleiner.

Ken je dit?

Totaal aantal stemmen: 17

Ja, werkt goed (6%)
Ja, werkt niet (18%)
Nooit van gehoord (76%)
Terug van weggeweest
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hebt helemaal geen serum nodig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Xantileppe schreef:
12-04-2026 10:50
Je hebt helemaal geen serum nodig.
Dat is jouw mening.
Ik wil graag iets met de fijne lijntjes op mijn voorhoofd en tussen mijn wenkbrauwen maar ik wil geen botox.
Terug van weggeweest
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan zou ik zeggen probeer het een poosje uit. Persoonlijk geloof ik er niet zo in.
Je hoeft niet zo te SCHREEUWEN! Ik ben niet blind.
(Finkers)
Alle reacties Link kopieren Quote
Xantileppe schreef:
12-04-2026 10:50
Je hebt helemaal geen serum nodig.
Dit dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er zitten veel irriterende stoffen in dit product/producten van Rosental, namelijk Citronellol, Geraniol, Linalool, Limonene, Eugenol en parfum als je er gevoelig voor bent. Ingrediënten en hun werking kun je checken via INCIDecoder: https://incidecoder.com/.
Ik zou zelf een product met minder irriterende ingrediënten proberen.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Alle reacties Link kopieren Quote
Ditishet25 schreef:
12-04-2026 11:12
Dat is jouw mening.
Ik wil graag iets met de fijne lijntjes op mijn voorhoofd en tussen mijn wenkbrauwen maar ik wil geen botox.
Ook vloeken in de kerk hier, maar als eens collageen geprobeerd? Oslo Skinlabs of Revitaltrax ofzo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij fijne lijntjes werken producten met retinal goed. Merken als The Ordinary en
Geek&Gorgeous hebben goede producten met retinal. En dagelijks SPF gebruiken zodat de lijntjes niet erger worden. Misschien kun je verdere inspiratie opdoen in het huidverzorgingstopic: mode-beauty/huidverzorging-deel-3/list_messages/489769
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
12-04-2026 11:29
Ook vloeken in de kerk hier, maar als eens collageen geprobeerd? Oslo Skinlabs of Revitaltrax ofzo.
Daar geloof ik dan weer niet zo in en ik vind het heel vies.
Terug van weggeweest
Alle reacties Link kopieren Quote
Liliane13 schreef:
12-04-2026 11:31
Bij fijne lijntjes werken producten met retinal goed. Merken als The Ordinary en
Geek&Gorgeous hebben goede producten met retinal. En dagelijks SPF gebruiken zodat de lijntjes niet erger worden. Misschien kun je verdere inspiratie opdoen in het huidverzorgingstopic: mode-beauty/huidverzorging-deel-3/list_messages/489769
Ik zal eens kijken. Dankje.
Terug van weggeweest
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gebruik in de ochtend Vit C serum en in de avond iets met retinal.

Ik ben al 52 dus de rimpels hou ik toch niet tegen, maar het maakt de boel wel wat frisser. En ook een dagcreme met SPF.
Dit merk ken ik niet en ik vind het ook wel vrij duur.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Ditishet25 schreef:
12-04-2026 11:12
Dat is jouw mening.
Ik wil graag iets met de fijne lijntjes op mijn voorhoofd en tussen mijn wenkbrauwen maar ik wil geen botox.
Die kun je laten verdwijnen door middel van 's avonds van die dikke silliconen patches er op te plakken. Als je dat iedere avond/nacht volhoudt verdwijnen ze op een gegeven moment. Meestal zijn ze wat aan de grote kant maar je kunt ze op maat knippen en dan doen ze het nog uitstekend.

Wat overigens een echt goede creme is is de Centellian24 Madeca Cream Time Reverse.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
12-04-2026 12:19
Ik gebruik in de ochtend Vit C serum en in de avond iets met retinal.

Ik ben al 52 dus de rimpels hou ik toch niet tegen, maar het maakt de boel wel wat frisser. En ook een dagcreme met SPF.
Dit merk ken ik niet en ik vind het ook wel vrij duur.
+ een grote zonnebril als de zon schijnt.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
12-04-2026 12:19
Ik gebruik in de ochtend Vit C serum en in de avond iets met retinal.

Ik ben al 52 dus de rimpels hou ik toch niet tegen, maar het maakt de boel wel wat frisser. En ook een dagcreme met SPF.
Dit merk ken ik niet en ik vind het ook wel vrij duur.
Ik ben 40+. Echt tegenhouden gaat niet lukken maar inderdaad beetje vertragen of opfrissen is het idee. Anders zou ik wel een de botox en fillers gaan maar dat wil ik niet. Ik heb wel een retinal serum gebruikt van revitaltrax. En dagcreme met vit c en spf en hyauronzuur van the ordinary.
Ik word nog steeds tussen de 30 en 35 geschat dus het zal misschien meer zijn dat ik het zelf zie.
Terug van weggeweest
Alle reacties Link kopieren Quote
Ditishet25 schreef:
12-04-2026 13:03
Ik ben 40+. Echt tegenhouden gaat niet lukken maar inderdaad beetje vertragen of opfrissen is het idee. Anders zou ik wel een de botox en fillers gaan maar dat wil ik niet. Ik heb wel een retinal serum gebruikt van revitaltrax. En dagcreme met vit c en spf en hyauronzuur van the ordinary.
Ik word nog steeds tussen de 30 en 35 geschat dus het zal misschien meer zijn dat ik het zelf zie.
Nogal wiedes, 40 is niet oud.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
El4ra schreef:
12-04-2026 13:08
Nogal wiedes, 40 is niet oud.
Ligt eraan. Iemand van 18 vind ws van wel. Iemand van 60 van niet ;)
Terug van weggeweest
Alle reacties Link kopieren Quote
Ditishet25 schreef:
12-04-2026 13:18
Ligt eraan. Iemand van 18 vind ws van wel. Iemand van 60 van niet ;)
Nee, ik ben nog lang niet 60, en toen ik in de 20 was vond ik 40 jaar ook niet oud. Toen ik 18 was vond ik 20 en alles daarboven wel oud, maar goed, wat weet je dan? ;-)
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Liliane13 schreef:
12-04-2026 11:22
Er zitten veel irriterende stoffen in dit product/producten van Rosental, namelijk Citronellol, Geraniol, Linalool, Limonene, Eugenol en parfum als je er gevoelig voor bent. Ingrediënten en hun werking kun je checken via INCIDecoder: https://incidecoder.com/.
Ik zou zelf een product met minder irriterende ingrediënten proberen.
En met echte werkzame ingrediënten. Die zie ik niet in dit product. Dit serum gaat op geen enkele manier je huid liften, strakker maken of fijne lijntjes verminderen. Wel zal het droogtelijntjes tijdelijk en optisch wat vervagen, vanwege de glycerine en hyaluronzuur.
Ingrediënten die bewezen enigszins effect hebben op rimpeltjes zijn retinoiden, retinol, retinal, tretinoine. Dat laatste is alleen op recept verkrijgbaar. Voor allemaal geldt dat je pas na maanden enigszins resultaten gaat zien.

Nogmaals, dit serum zal echt alleen maar je huid iets zachter maken en wat invetten, meer niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
12-04-2026 12:19
Ik gebruik in de ochtend Vit C serum en in de avond iets met retinal.

Ik ben al 52 dus de rimpels hou ik toch niet tegen, maar het maakt de boel wel wat frisser. En ook een dagcreme met SPF.
Dit merk ken ik niet en ik vind het ook wel vrij duur.
Dagelijks spf gebruiken is sowieso een vereiste als je huidveroudering wil vertragen en de kans op huidkanker wil verkleinen. Zonder spf is zelfs retinol als dweilen met de kraan open.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ditishet25 schreef:
12-04-2026 13:18
Ligt eraan. Iemand van 18 vind ws van wel. Iemand van 60 van niet ;)
Precies daarom is de mening/inschatting van anderen helemaal niet relevant, betrouwbaar of nuttig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat het vooral genetisch bepaald is? Wat smeren zoals spf zal zeker wat helpen, maar dat is het dan ook. Mijn moeder haar gezicht stortte ineens in. Had altijd een mooie gladde huid. Vader idem. Dus ik ga ervan uit dat dat bij mij ook gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Redhead70* schreef:
12-04-2026 17:15
Ik denk dat het vooral genetisch bepaald is? Wat smeren zoals spf zal zeker wat helpen, maar dat is het dan ook. Mijn moeder haar gezicht stortte ineens in. Had altijd een mooie gladde huid. Vader idem. Dus ik ga ervan uit dat dat bij mij ook gaat gebeuren.
Of meer dan alleen genen,
zoals omgeving: veel zon, weinig zon, vochtig klimaat of juist niet etc., ziektes of geen, dikke huid of juist dunne huid, voeding, wel of geen alcoholgebruik, geschiedenis qua zonnen, medicatie enzovoort.

Of gewoon mazzel of niet.
.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven