Rosental botanical lifting serum
zondag 12 april 2026 om 10:31
De titel zegt het al.
Kent iemand dit en werkt het?
https://rosental-organics.nl/products/n ... BnKLINP98w
Ik krijg het linkje niet kleiner.
Kent iemand dit en werkt het?
https://rosental-organics.nl/products/n ... BnKLINP98w
Ik krijg het linkje niet kleiner.
Terug van weggeweest
zondag 12 april 2026 om 11:12
Dat is jouw mening.
Ik wil graag iets met de fijne lijntjes op mijn voorhoofd en tussen mijn wenkbrauwen maar ik wil geen botox.
Terug van weggeweest
zondag 12 april 2026 om 11:18
Dit dus.
zondag 12 april 2026 om 11:22
Er zitten veel irriterende stoffen in dit product/producten van Rosental, namelijk Citronellol, Geraniol, Linalool, Limonene, Eugenol en parfum als je er gevoelig voor bent. Ingrediënten en hun werking kun je checken via INCIDecoder: https://incidecoder.com/.
Ik zou zelf een product met minder irriterende ingrediënten proberen.
Ik zou zelf een product met minder irriterende ingrediënten proberen.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors
When you could just fall back and wait?
~Doechii~
zondag 12 april 2026 om 11:29
Ook vloeken in de kerk hier, maar als eens collageen geprobeerd? Oslo Skinlabs of Revitaltrax ofzo.Ditishet25 schreef: ↑12-04-2026 11:12Dat is jouw mening.
Ik wil graag iets met de fijne lijntjes op mijn voorhoofd en tussen mijn wenkbrauwen maar ik wil geen botox.
zondag 12 april 2026 om 11:31
Bij fijne lijntjes werken producten met retinal goed. Merken als The Ordinary en
Geek&Gorgeous hebben goede producten met retinal. En dagelijks SPF gebruiken zodat de lijntjes niet erger worden. Misschien kun je verdere inspiratie opdoen in het huidverzorgingstopic: mode-beauty/huidverzorging-deel-3/list_messages/489769
Geek&Gorgeous hebben goede producten met retinal. En dagelijks SPF gebruiken zodat de lijntjes niet erger worden. Misschien kun je verdere inspiratie opdoen in het huidverzorgingstopic: mode-beauty/huidverzorging-deel-3/list_messages/489769
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors
When you could just fall back and wait?
~Doechii~
zondag 12 april 2026 om 11:38
Ik zal eens kijken. Dankje.Liliane13 schreef: ↑12-04-2026 11:31Bij fijne lijntjes werken producten met retinal goed. Merken als The Ordinary en
Geek&Gorgeous hebben goede producten met retinal. En dagelijks SPF gebruiken zodat de lijntjes niet erger worden. Misschien kun je verdere inspiratie opdoen in het huidverzorgingstopic: mode-beauty/huidverzorging-deel-3/list_messages/489769
Terug van weggeweest
zondag 12 april 2026 om 12:19
zondag 12 april 2026 om 12:57
Die kun je laten verdwijnen door middel van 's avonds van die dikke silliconen patches er op te plakken. Als je dat iedere avond/nacht volhoudt verdwijnen ze op een gegeven moment. Meestal zijn ze wat aan de grote kant maar je kunt ze op maat knippen en dan doen ze het nog uitstekend.Ditishet25 schreef: ↑12-04-2026 11:12Dat is jouw mening.
Ik wil graag iets met de fijne lijntjes op mijn voorhoofd en tussen mijn wenkbrauwen maar ik wil geen botox.
Wat overigens een echt goede creme is is de Centellian24 Madeca Cream Time Reverse.
.
zondag 12 april 2026 om 12:58
+ een grote zonnebril als de zon schijnt.Maleficent schreef: ↑12-04-2026 12:19Ik gebruik in de ochtend Vit C serum en in de avond iets met retinal.
Ik ben al 52 dus de rimpels hou ik toch niet tegen, maar het maakt de boel wel wat frisser. En ook een dagcreme met SPF.
Dit merk ken ik niet en ik vind het ook wel vrij duur.
.
zondag 12 april 2026 om 13:03
Ik ben 40+. Echt tegenhouden gaat niet lukken maar inderdaad beetje vertragen of opfrissen is het idee. Anders zou ik wel een de botox en fillers gaan maar dat wil ik niet. Ik heb wel een retinal serum gebruikt van revitaltrax. En dagcreme met vit c en spf en hyauronzuur van the ordinary.Maleficent schreef: ↑12-04-2026 12:19Ik gebruik in de ochtend Vit C serum en in de avond iets met retinal.
Ik ben al 52 dus de rimpels hou ik toch niet tegen, maar het maakt de boel wel wat frisser. En ook een dagcreme met SPF.
Dit merk ken ik niet en ik vind het ook wel vrij duur.
Ik word nog steeds tussen de 30 en 35 geschat dus het zal misschien meer zijn dat ik het zelf zie.
Terug van weggeweest
zondag 12 april 2026 om 13:08
Nogal wiedes, 40 is niet oud.Ditishet25 schreef: ↑12-04-2026 13:03Ik ben 40+. Echt tegenhouden gaat niet lukken maar inderdaad beetje vertragen of opfrissen is het idee. Anders zou ik wel een de botox en fillers gaan maar dat wil ik niet. Ik heb wel een retinal serum gebruikt van revitaltrax. En dagcreme met vit c en spf en hyauronzuur van the ordinary.
Ik word nog steeds tussen de 30 en 35 geschat dus het zal misschien meer zijn dat ik het zelf zie.
.
zondag 12 april 2026 om 14:43
Nee, ik ben nog lang niet 60, en toen ik in de 20 was vond ik 40 jaar ook niet oud. Toen ik 18 was vond ik 20 en alles daarboven wel oud, maar goed, wat weet je dan?Ditishet25 schreef: ↑12-04-2026 13:18Ligt eraan. Iemand van 18 vind ws van wel. Iemand van 60 van niet![]()
.
zondag 12 april 2026 om 16:58
En met echte werkzame ingrediënten. Die zie ik niet in dit product. Dit serum gaat op geen enkele manier je huid liften, strakker maken of fijne lijntjes verminderen. Wel zal het droogtelijntjes tijdelijk en optisch wat vervagen, vanwege de glycerine en hyaluronzuur.Liliane13 schreef: ↑12-04-2026 11:22Er zitten veel irriterende stoffen in dit product/producten van Rosental, namelijk Citronellol, Geraniol, Linalool, Limonene, Eugenol en parfum als je er gevoelig voor bent. Ingrediënten en hun werking kun je checken via INCIDecoder: https://incidecoder.com/.
Ik zou zelf een product met minder irriterende ingrediënten proberen.
Ingrediënten die bewezen enigszins effect hebben op rimpeltjes zijn retinoiden, retinol, retinal, tretinoine. Dat laatste is alleen op recept verkrijgbaar. Voor allemaal geldt dat je pas na maanden enigszins resultaten gaat zien.
Nogmaals, dit serum zal echt alleen maar je huid iets zachter maken en wat invetten, meer niet.
zondag 12 april 2026 om 17:03
Dagelijks spf gebruiken is sowieso een vereiste als je huidveroudering wil vertragen en de kans op huidkanker wil verkleinen. Zonder spf is zelfs retinol als dweilen met de kraan open.Maleficent schreef: ↑12-04-2026 12:19Ik gebruik in de ochtend Vit C serum en in de avond iets met retinal.
Ik ben al 52 dus de rimpels hou ik toch niet tegen, maar het maakt de boel wel wat frisser. En ook een dagcreme met SPF.
Dit merk ken ik niet en ik vind het ook wel vrij duur.
zondag 12 april 2026 om 17:04
Precies daarom is de mening/inschatting van anderen helemaal niet relevant, betrouwbaar of nuttig.Ditishet25 schreef: ↑12-04-2026 13:18Ligt eraan. Iemand van 18 vind ws van wel. Iemand van 60 van niet![]()
zondag 12 april 2026 om 17:15
zondag 12 april 2026 om 17:33
Of meer dan alleen genen,Redhead70* schreef: ↑12-04-2026 17:15Ik denk dat het vooral genetisch bepaald is? Wat smeren zoals spf zal zeker wat helpen, maar dat is het dan ook. Mijn moeder haar gezicht stortte ineens in. Had altijd een mooie gladde huid. Vader idem. Dus ik ga ervan uit dat dat bij mij ook gaat gebeuren.
zoals omgeving: veel zon, weinig zon, vochtig klimaat of juist niet etc., ziektes of geen, dikke huid of juist dunne huid, voeding, wel of geen alcoholgebruik, geschiedenis qua zonnen, medicatie enzovoort.
Of gewoon mazzel of niet.
.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in