Over mijn lijk 2026
zaterdag 18 april 2026 om 17:32
zaterdag 18 april 2026 om 17:52
Nee,hier niet. Maar we houden het vaak niet droog als we het programma kijken. We nemen het programma op en kijken het maandag omdat we zondag avond altijd iets anders kijken.
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
zaterdag 18 april 2026 om 18:59
Nou het herinnert mij er altijd wel aan hoe willekeurig het leven is. En dat je boft als je een lang & enigszins gelukkig leven is gegund. Niet dat ik dan 'leef alsof het mn laatste dag is' elke dag, daar geloof ik niet echt in. Het vuilnis moet ook gewoon naar buiten en de was gedaan. Maar bij mij blijft het dus wel hangen.
@ Frost: hier idem, ik kijk dit altijd alleen want mn partner kan er totaal niet tegen.
@ Frost: hier idem, ik kijk dit altijd alleen want mn partner kan er totaal niet tegen.
zaterdag 18 april 2026 om 19:56
Maar ze kiezen er toch zelf voor om aan mee te doen? Daar hebben ze vast allemaal hun eigen redenen voor. Ik denk dat het voor nabestaanden ook mooie beelden geeft, want er zullen vast meer beelden zijn dan wordt uitgezonden.
Ik zie het als een soort nalatenschap wat ze willen delen, iets mee willen geven aan de maatschappij en aan hun naasten. Daarom zie ik het als een mooi document, hoe verdrietig de verhalen ook zijn.
zaterdag 18 april 2026 om 20:12
Mijn zoon kijkt het, en ik loop weg. Ik kan het gewoon niet aan, mensen die veel te jong binnenkort overlijden, of al overleden zijn. Ik vind het zó in- en intriest, hoe positief de mensen ook zijn.
zaterdag 18 april 2026 om 20:13
zaterdag 18 april 2026 om 21:12
Ja dat is ook zoSoumis schreef: ↑18-04-2026 19:56Maar ze kiezen er toch zelf voor om aan mee te doen? Daar hebben ze vast allemaal hun eigen redenen voor. Ik denk dat het voor nabestaanden ook mooie beelden geeft, want er zullen vast meer beelden zijn dan wordt uitgezonden.
Ik zie het als een soort nalatenschap wat ze willen delen, iets mee willen geven aan de maatschappij en aan hun naasten. Daarom zie ik het als een mooi document, hoe verdrietig de verhalen ook zijn.
Een mooi document voor de nabestaanden is het zeker
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 19 april 2026 om 11:30
Gecondoleerd en sterkte!
I didn't say tak. YOU said tak. Tak ah lah!
zondag 19 april 2026 om 14:16
Dat denk ik dus ook!Soumis schreef: ↑18-04-2026 19:56Maar ze kiezen er toch zelf voor om aan mee te doen? Daar hebben ze vast allemaal hun eigen redenen voor. Ik denk dat het voor nabestaanden ook mooie beelden geeft, want er zullen vast meer beelden zijn dan wordt uitgezonden.
Ik zie het als een soort nalatenschap wat ze willen delen, iets mee willen geven aan de maatschappij en aan hun naasten. Daarom zie ik het als een mooi document, hoe verdrietig de verhalen ook zijn.
zondag 19 april 2026 om 14:22
Die mindere klik herken ik ook wel, of dat ik andere keuzes zou makenmargreetder schreef: ↑19-04-2026 10:40Meestal wacht ik een aantal weken om afleveringen direct achterelkaar te kunnen volgen. Merk dat je soms met enkele deelnemers een mindere "klik" voelt.
calvijn1 wijzigde dit bericht op 19-04-2026 15:49
8.45% gewijzigd
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 19 april 2026 om 15:08
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in