Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hallo!

Wie heeft er net als ik onlangs een positieve test gehad?

Ik had een haast denkbeeldig streepje op zondag, maar vanochtend was het toch echt waar!

Zwanger!

Ik ben op 3 februari uitgerekend en wacht hier met smart op andere a.s. feb.mama's.

Ik zal me even voorstellen voor degenen die me niet kennen:

Dok, 36 jaar, forumtijger sinds jaren. Dierenarts, dochter van bijna 1,5 (jan.2006), miskraam gehad in maart. Nu eerste ronde weer raak! Zit gezellig op mijn roze wolkje.

Dok, gefeliciteerd. En ook voor de andere februari mamma´s die nog gaan volgen. Ik was op 3 februari 2007 uitgerekend (bevallen op 20 januari). De tijd gaat hard zeg, alweer een februari 2008 topic. Gaaf!!!

Liefs Blindje

Hey Blindje, wat ben jij nog laat op! Wanneer ben je zelf eigenlijk uitgerekend?

Ik heb in de opening trouwens al de link voor een tabel geplaatst, scheelt weer voor later.

Ik ben half januari uitgerekend. Rond de eerste verjaardag van Max dus. leuk, taart en beschuit met muisjes (doe mij maar de taart, vind muisjes echt vies). en ik was alleen even nog forum aan het checken voor ik naar mijn mandje ga. Tabellink is heel handig!!! Ik heb net tabellen leren plaatsen en bijwerken en geleerd hoe ik foto´s op het forum kan zetten. Heul errug handig.

Liefs Blindje
Hoi Dok71!

Nou ik denk dat ik ook in februari uitgerekend ben. Denk... omdat ik geen idee heb hoe lang ik zwanger ben... Het kan zo alles tussen ongeveer 4 en 8 weken zijn :?

Maar waarschijnlijk zal mijn uitgerekende datum tussen 2 en 8 februari ergens liggen, denk ik...

Mijn test was echt wel heel positief op eerste pinksterdag. En twee dagen later was de clearblue ook heel erg +. Dus dat zwanger zit wel goed denk ik, nu de datum nog :D

Toen ik de verloskundige trouwens belde met het bovenstaande verhaal, leek het haar zaak om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen, waardoor mijn eerste echo dus op 14 juni geplanned staat. IEK! Dat is over 2 weken al :o Ja zei ze: misschien dat we dan nog een extra echo moeten doen als je nog heel pril zwanger bent... Nou dat vind ik echt een probleem natuurlijk :P

Ik ben trouwens nu onder een anonieme naam ingelogd aangezien er hier nogal wat "bekenden" rondhangen die ik het nog niet verteld heb :$

Dus als je het niet erg vind dan blijf ik nog even onder deze naam posten en tegen de tijd (ik denk over een week of 2) als de "hele" wereld het weet dat ik dan weer onder mijn eigen vivanaam inlog

Kun jij het al bevatten? Ik geloof het zelf nog steeds niet :D

Groetjes,

Palias

Hoi Palias,

Gefeliciteerd! En dus nog een verrassing wanneer je uitgrekend bent. Maar als het nog net januari is kun je natuurlijk ook wel hier blijven hangen, want de januaridames zijn al ruim 4 weken aan het kleppen samen. Ik ben nu wel nieuwsgierig wie je 'echt' (Viva-echt...) bent.

Ik besef ineens af en toe dat het echt waar is en dan loop ik volgens mij nogal te glimmen. Hopen dat het niet opvalt...

Ze zijn zo leuk die feb kindjes!!!!!

Van harte dames!!!
Hoi Dok,

Ja ik denk dat als ik echt zwanger ben en blijf (ondanks de 2 positieve testen van verschillende merken blijf ik wantrouwig :P) dat ik dan gezellig hier blijf kletsen. Want al zou het januari worden dan is het toch waarschijnlijk eind januari en de januari dames kletsen al weer zolang inderdaad. En hee, ook al is de datum straks wel 2 februari dan kan het uiteindelijk alsnog januari worden natuurlijk :D

En ik vind het nu al lastig om niet te veel details te geven die zouden kunnen weggeven wie ik ben. Het is niet zo omdat ik perse geheimzinnig wil doen hoor. Maar mijn ouders en schoonouders weten nog van niks en die wil ik het eerst vertellen.

Maar ik wil toch wel alvast graag in dit topic kletsen omdat ik toch het nieuws een beetje kwijt moet he? :D Ik kan dit soort nieuws echt niet voor me houden eigenlijk en zou het het liefste al van de daken schreeuwen. *haalt nog een keer diep adem en bijt op tong*

Maar ja je weet tegenwoordig niet hoe snel bepaald nieuws en via welke mensen gaat he? En ik wil natuurlijk niet dat mijn naaste familie het viavia hoort.

Ik zal ook eens gauw een kleurtje inpikken. We zullen toch niet de enige 2 blijven toch?

Groetjes,

Palias
Oh Dok ik zie ineens dat ik wel heel erg onbeschoft ben trouwens...

:$:$

:$

Ik vergeet je in alle opwinding gewoon helemaal te feliciteren met je zwangerschap! Nou bij deze dus:

Van harte!

:$
Ha Dok! Hier ben ik hoor!

Dames gefeliciteerd! Palias, je maakt het spannend. En wat krijg je snel een echo, leuk! Ben ook wel benieuwd wie je bent:D

Ik zal me even voorstellen.

Nicolette, 26 jaar, ernstig forumverslaafd, heb al een zoontje Tim van bijna 16 maanden, eind februari heb ik een miskraam gehad en nu vorige week dinsdag weer een positieve test, vrijdag nog een en maandag nog een derde:P (deze keer was mijn vriend diegene die het niet vertrouwde en nog een paar testen wilde).

Ik ben uitgerekend op 28 januari dus eigenlijk illegaal hier.

Over 4 weken krijg ik al een echo omdat het de vorige keer mis ging.

Bij Tim was ik trouwens 8 dagen later dan de uitgerekende datum dus verwacht nu ook weer een februari beeb.

Ik kom snel weer langs hier maar ben op het werk en mijn pauze is voorbij.

Dok, ik kom naast je op de roze wolk, volgens mij loop ik ook de hele dag met een big smile.
Hoi Nicolette!

Jij ook van harte met je zwangerschap! (*phieuw nu denk ik er wel meteen aan ;))

Wat leuk ook om te lezen dat het voor jullie allemaal (nou ja allemaal, alletwee ) ook niet de eerste is. Bij mij ook niet namelijk

:D

Ja ik hoop echt dat ik alle ouders snel gesproken heb. Want dat constant nadenken over wat ik wel en niet kan zeggen is hoogst irritant en helemaal niks voor mij. Ben normaal een enorme flapuit :$

Ik weet trouwens niet of jullie mij (nog) kennen. Ben hier al een tijdje niet echt fanatiek geweest.

Groetjes,

Palias
Nu word ik toch wel erg nieuwsgierig naar het alter ego van Palias....:$

Dok en Nico, leuk dat jullie weer februari kindjes gaan krijgen. Ze zijn zo leuk!:D
quote:

Nu word ik toch wel erg nieuwsgierig naar het alter ego van Palias....:$

Ja sorry :$ Ik hoop jullie niet veel langer dan een week in spanning te laten ;)
Hallo en gefeliciteerd!

Mag ik hier ook mee schrijven? Misschien net als Palias een beetje illegaal. Ik weet namelijk niet precies wanneer ik uitgerekend ben. Ik denk eind januari, maar na de echo op 18 juni weet ik meer. Ik vond het ook al zo druk bij de januari groep.

Ik zal me voorstellen: Yada, 28 jaar, dochter van net 2, afgelopen februari getrouwd. En deze keer in tegenstelling tot de vorige keer spontaan zwanger geworden.

grz.

Gefeliciteerd meiden!

Wij, moeders van februari 2007, zaten al te wachten op jullie :P

Ik was zelf op 10 februari uitgerekend, na de echo verschoven naar de 16 de en Madeliefje is geboren op 28 februari! (op de valreep dus)

Vind het heel spannend voor jullie! (en ben benieuwd wie voor rood gaat, want dat is mijn kleurtje ;))

Ik kom vast nog wel lezen bij jullie en wens jullie nu alvast een hele fijne zwangerschap toe!!

Liefs, Swinta!

Sorry maar ik reserveer hier alvast een plekkie op de meelees tribune!

Ik ben zelf moeder geworden op 25 feb 2007 (10 februari uitgerekend) en schrijf net zoals Swinta op het MAF (mom at februari 2007) topic mee. Februari is echt een te gekke maand, de eerste tijd is het but weer maar dan ga je langzaamaan richting het mooie weer en kan je kleintje al veel meer. Nou ja hoe dan ook:

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!

Zal vaak met jullie meeleven, meelezen en herkenning vinden!

Geniet ervan en succes met de echo's !
Jaaaaa, februarikindjes zijn leuk :D

Alhoewel ik me heb laten vertellen dat januarikindjes ook errug leuk zijn, dus daar ga ik nu voor ;)
Dames, gefeliciteerd dus, en dat het maar hele leuke, mooie, lieve en vooral gezonde kindjes mogen worden.
Yada jij ook gefeliciteerd! Jij zit dus een beetje in hetzelfde schuitje als ik :D Jij hebt ook al lekker snel een echo! Ik was echt helemaal verbaasd dat ik al zo snel mocht. De vorige keer moest ik tot 11 en 1 dag wachten toen ik met ongeveer 5 weken belde. Nou dat waren echt enorm lange weken!

Maar volgens mij gaan de komende 2 weken ook wel lang duren ondanks dat het dus megasnel is dat ik mag komen ;)

Ik ben echt zo benieuwd wat ze precies kunnen zien als je pas zo kort zwanger bent. Volgens mijn eigen gok zou ik dan net geen 7 weken zijn met de echo. Dan zie je waarschijnlijk alleen een kruisje met: hier komt een baby :P

En alle februarimama's van voorgaande jaargangen, bedankt voor de felicitaties! Ik blijf het gek vinden dat jullie het oa tegen mij hebben :$

Jeetje, alweer een nieuw Februari Topic!

Gefeliciteerd Dames!

Nic en Dok jullie zijn al zo ervaren met forummen dat jullie vast op 2 tegelijk kunnen blijven schrijven, maar haal de jaartallen niet door elkaar hè :P

Ik kom tegen die tijd ook wel ff op de tribune zitten, als het goed is heb ik dan toch nog verlof:D

Hele fijne tijd hier toegewenst, een nieuw topic maakt t tch wat echter, en ook leuk om alles weer te herleven!

Groetjes Cees

Februari 2006 mama

Dag dames,

ook ik sluit me graag hier aan. Ik zal me even voorstellen:

ik ben Susan en ben 30 jaar. Ik ben zwanger van ons eerste kindje en ben op 2-2-2008 uitgerekend.

Op eerste pinksterdag hebben we de test gedaan en tot ons vreugde kleurde binnen 2 tellen in en in blauw. Mijn vriend had de test niet nodig, want hij wist het al een week geleden. Ik, die van nature best lief en zacht is, was veranderd in een tikkende tijdbom....was enorm prikkelbaar. En daarbij die borsten,wow, dit vond mijn vriend dan weer niet zo erg.

Maar goed, gisteren nogmaals de test herhaald en nog blauwer dan zondag. Vanmorgen heb ik de huisarts gebeld, omdat ik graag een bloedonderzoek wilde (durfde nog steeds niet goed te vertrouwen op 2 positieve testen). Zij deed het liever niet en stelde voor dat we volgende week een afspraak maken bij haar en dat zij dan in die afspraak met de verloskundige belt. Dan kan ze ons met 7 weken al inplannen voor een termijnecho. Ook helemaal goed natuurlijk! Kan niet wachten dat het zover is....

Welke klachten hebben jullie momenteel?

En voor alle klussers: succes!

Knuf. Susan
Hoi,

Ik kom me ook aanmelden als dat mag ;). Vorige week een test gedaan en jawel hoor positief. Ik weet nog niet precies wanneer ik uitgerekend ben maar dat zal ergens eind januari/begin februari zijn.

Gezellig om te kletsen met iedereen die in hetzelfde (positieve) schuitje zit!
Even kijken of ik een lijstje kan plaatsen:Naam: Leeftijd: Uitgerekend op: ….. kindje: Dok71 36 3-2-2008 2e kindjePalias 2e kindje????Nicolette 26 28-1-2008 2e kindjeYada 28 2e kindjeGuppie Susan 30 2-2-2008 1e kindje
Hmmm, dat kan vast beter. Iemand ervaring met plaatsen van een tabel hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven