Entertainment alle pijlers

MAFS Australia 2026

03-03-2026 20:33 290 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Yeahhhh een nieuw seizoen MAFS Australia! Heerlijk weer al die drama.

Te zien op Videoland! Elke vrijdag komen er vier nieuwe afleveringen online.

Alissa and David
Rachel and Steven
Gia and Scott
Mel and Luke
Bec and Danny
Brook and Chris
Rebecca and Steve
Julia and Grayson
Stella and Filip
Sam & Chris
Stephanie & Tyson
Juliette & Joel
teeejamo wijzigde dit bericht op 20-03-2026 11:05
Reden: toevoegen nieuwe koppels
79.30% gewijzigd
Kattentuintje schreef:
17-04-2026 23:52
Ben ik de enige die kijkt? Haha!

Anyway, ik ben inmiddels bij de dinner party; ze komen nu allemaal binnen. Arme Sam, irritante Chris. En Bec heeft echt geen enkel zelfinzicht he? Sterkste koppel terwijl Danny het niet voelt? Ze gelooft echt in een sprookje. "Ik weet zeker dat hij van me houdt!"

Alyssa's moeder en vrienden hebben lekker zitten stoken, met succes. Arme David.

Hopelijk gaan Scotts ogen nog open.

En Rachel en Steven: :heart:
En hier ben ik het ook al niet mee eens ;-D
Ik vind Chris fel, maar Sam een ongelooflijke zeikerd.
LieveMona schreef:
20-04-2026 19:31
Ik vind Danny ook echt wel grappig, maar ik zit me steeds af te vragen of hij niet durft te zeggen wat hij denkt omdat hij lief is (ik vind zijn ogen soms wel lief), een beetje een zachte heelmeester, of dat hij gewoon zo lang mogelijk van de fame wil genieten. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het is. Erg eerlijk is hij in elk geval niet.
Ik denk de fame.
apppie schreef:
Oh, dat vind ik helemaal niet. Ik vind Rachel manipulatief en allesbehalve een leuke vrouw, ik heb echt ongemakkelijk naar hen zitten kijken. Steven maakt al vanaf het begin duidelijk niet intiem met haar te willen zijn en iedereen, inclusief de experts, blijft maar pushen dat hij seks met haar moet hebben. Andersom had de productie al lang ingegrepen (en terecht). Echt, bah.
Niemand pusht hem tot het hebben van seks. Ze moedigen hem tot het tonen van affectie, dat is heel wat anders.
Intimiteit is heel wat anders dan seks.
80isprachtig schreef:
20-04-2026 18:53
Ik heb even bijgekeken. Vond het wel mooi dat Alissa even op haar plek werd gezet door haar vriendinnen: "de wereld draait niet alleen om jou". Ik denk dat David daardoor ook met zn neus op de feiten werd gedrukt want hij is een stuk terughoudender. Terecht ook.

Danny vind ik eigenlijk best een leuke vent. Geen relatie materiaal, maar wel eentje waar je leuk mee kunt lachen.

Scott begin ik steeds sympathieker te vinden. Eigenlijk gewoon een lieverd.

Rachel en Stevo vind ik heel saai.

Stella en Filip gaan lekker, leuk om te zien!
Scott vind ik ook steeds leuker. Ik gun hem een leukere vrouw.
apppie schreef:
20-04-2026 19:33
En hier ben ik het ook al niet mee eens ;-D
Ik vind Chris fel, maar Sam een ongelooflijke zeikerd.
Ik was na een paar afleveringen te hebben bijgekeken, ook wel klaar met Sam inderdaad. Hij bleef er zo in hangen, man up, zeg.
Ja, hier ook Sam irritatie. Ik zat hardop te zuchten toen hij met zijn vragenlijst kwam aanzetten.

Ik heb echt te doen met Scott. Hij is gewoon bang voor Gia haar reactie en durft totaal geen kritiek op haar te hebben.
Pelle schreef:
20-04-2026 19:36
Niemand pusht hem tot het hebben van seks. Ze moedigen hem tot het tonen van affectie, dat is heel wat anders.
Intimiteit is heel wat anders dan seks.
Nee hoor. Er werd gejuicht toen Rachel had verteld dat hij haar ein-de-lijk had gevingerd en tijdens de partnerruil was de eerste "vraa van Alissa waar hij nog op wacht, want Rachel wil zo graag. En het begon allemaal met haar tranen, waar iedereen veel begrip voor had, omdat hij zich niet liet dwingen haar te zoenen tijdens een opdracht. Echt zwaar ongepast hoe er met zijn grenzen is omgegaan.
Nogmaals: als een vrouw "nee" had gezegd en de mannen waren er eens flink op gaan jagen waarom ze niet gewoon even tot actie overgaat, waren de rapen gaar.
apppie schreef:
20-04-2026 21:47
Nee hoor. Er werd gejuicht toen Rachel had verteld dat hij haar ein-de-lijk had gevingerd en tijdens de partnerruil was de eerste "vraa van Alissa waar hij nog op wacht, want Rachel wil zo graag. En het begon allemaal met haar tranen, waar iedereen veel begrip voor had, omdat hij zich niet liet dwingen haar te zoenen tijdens een opdracht. Echt zwaar ongepast hoe er met zijn grenzen is omgegaan.
Nogmaals: als een vrouw "nee" had gezegd en de mannen waren er eens flink op gaan jagen waarom ze niet gewoon even tot actie overgaat, waren de rapen gaar.
Helemaal mee eens.
Hij vind Rachel een geweldig mens maar hij blokkeert door het gebrek aan fysieke aantrekkingskracht. En daar is te weinig respect en begrip voor.
Sam is een doordrammerige zeur met iets teveel zelfmedelijden. Echt vermoeiend. Het uitmaken en dan vervolgens gelijk jammeren dat het je zo tegenvalt dat hij er niks tegenin bracht.

Alissa is ook vermoeiend. Ik ik ik.
Bec. Ik ik ik.
Bij Steve krijg ik toch echt sterk de indruk dat hij een soortement van autisme heeft. Vind m zo apart reageren vaak.

Krijg steeds meer sympathie voor Scott en David.
Danny moet eens een keer eerlijk vertellen hoe en wat. Wat een nerveus figuur is hij.

Dit is het eerste seizoen wat ik halverwege zat ben. Maar uit nieuwsgierigheid kijk ik het toch af.
LieveMona schreef:
Ik vind Danny ook echt wel grappig, maar ik zit me steeds af te vragen of hij niet durft te zeggen wat hij denkt omdat hij lief is (ik vind zijn ogen soms wel lief), een beetje een zachte heelmeester, of dat hij gewoon zo lang mogelijk van de fame wil genieten. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het is. Erg eerlijk is hij in elk geval niet.
Ik denk dat iedereen die aan zo'n programma meedoet geniet van de fame, of gewoon daarvoor zelfs meedoet. Misschien was dat vroeger wel anders, maar ik kan me niet voorstellen dat je dit alleen maar doet voor de liefde.
80isprachtig schreef:
21-04-2026 08:42
Ik denk dat iedereen die aan zo'n programma meedoet geniet van de fame, of gewoon daarvoor zelfs meedoet. Misschien was dat vroeger wel anders, maar ik kan me niet voorstellen dat je dit alleen maar doet voor de liefde.
Bij MAFS Australia zijn het over het algemeen wel meer 'influencerstypes' dan bij de Nederlandse versie ook. Doen ook (bijna) allemaal superveel op social media.
LieveMona schreef:
23-04-2026 08:04
Bij MAFS Australia zijn het over het algemeen wel meer 'influencerstypes' dan bij de Nederlandse versie ook. Doen ook (bijna) allemaal superveel op social media.
Bij de Nederlandse variant: stay or leave, waarin ze niet voor de wet trouwen, zag je ook veel meer influencertypes.
Ik heb de laatste bankceremonie gezien en ga nu de aflevering kijken dat ze hun andere matches ontmoeten. Spannend.
Teeejamo schreef:
24-04-2026 18:00
Ik heb de laatste bankceremonie gezien en ga nu de aflevering kijken dat ze hun andere matches ontmoeten. Spannend.
Ik had vandaag geen tijd en de komende dagen waarschijnlijk ook weinig 😞. Misschien als ik morgen heel vroeg opsta.. Ik ben toch nog steeds wel benieuwd. Hoewel ik de uitkomsten dus eigenlijk al weet.
Ik ben bij. Dus t/m het laatste diner.
Sorry hoor, maar Bec, Gia en Alissa zijn toch actrices?
Ik heb voor het eerst naar de uitkomsten gegoogeld, het was precies wat ik dacht.
Ahh ik zit te genieten van de bootdate van Stella en Filip. Wat gaat dat fijn en oprecht. Mooi stel!

Gia is onwijs door de mand gevallen. Fijn dat Scott duidelijkheid heeft nu.
Holy smoke, ik heb inmiddels alles gezien maar het is nu wel echt heel erg over the top hoor.
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Ik heb jog niet alles gezien maar dat Bec en Gia actrices (zouden kunnen) zijn denk ik al vanaf het begin. Zulke mensen kunnen toch niet echt bestaan?!?

Verder schaam ik me thuis gewoon als ik er naar kijk: zo'n trash! Mijn man loopt voorbij en het is telkens drama, vreselijk gewoon.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ja maar dat dachten we vorig jaar ook over Jacqui. Maar dat was ook iemand die gewoon de liefde heeft gevonden via het programma.
Teeejamo schreef:
26-04-2026 15:29
Ja maar dat dachten we vorig jaar ook over Jacqui. Maar dat was ook iemand die gewoon de liefde heeft gevonden via het programma.
Oh ja Jacqui.

Ik denk ook niet echt actrices, maar ze voeren wel een act op. En doen duidelijk mee voor de fame.
De manier waarop Bec Gia aan het “coachen” was. En hoe Alissa opeens tegen David deed. Weken zeuren om tegengas, maar als hij dan zijn poot stijf houdt, zijn de poppetjes aan het dansen. Het kwam haar wel goed uit dat David in zijn boosheid zijn ring had afgedaan, want nu had ze een stok om mee te slaan.
Hey, is er nou maar één nieuwe aflevering online? Tsk!
Als je wil weten wat je wil, moet je kijken naar wat je doet.
Kattentuintje schreef:
01-05-2026 01:52
Hey, is er nou maar één nieuwe aflevering online? Tsk!
Ja, irritant. Ik dacht eindelijk de laatste afleveringen, staat er maar 1 op.
En deze heb ik ook nog eens grotendeels doorgespoeld. Ik verheugde me alleen op David en Danny.
En op de reünie, maar die staat er dus nog niet op.
Ik heb nog niet gekeken, maar ik heb al 8 afleveringen het idee dat we aan het einde zitten en steeds is er nog een 'last.. (test/date/dinner party)'. Het wordt aardig gerekt zo.
LieveMona schreef:
01-05-2026 09:03
Ik heb nog niet gekeken, maar ik heb al 8 afleveringen het idee dat we aan het einde zitten en steeds is er nog een 'last.. (test/date/dinner party)'. Het wordt aardig gerekt zo.
Ja, eens. Ik ben er al een tijdje klaar mee, maar wil het toch afkijken. Nu wordt het nog verder gerekt.
Pelle schreef:
27-04-2026 00:00
Oh ja Jacqui.

Ik denk ook niet echt actrices, maar ze voeren wel een act op. En doen duidelijk mee voor de fame.
De manier waarop Bec Gia aan het “coachen” was.
Bec is echt te hypocriet voor woorden. Ze kon niet wachten om Gia ten onder te zien gaan.. en dan opeens doen alsof ze haar wil helpen. Gia is een leugenaar die meedoet voor de fame en een rijke vent, maar ik denk dat Bec er echt wel met de award voor de meest walgelijke deelnemer van Mafs 2026 vandoor gaat. Meer nog dan die vuilbekkende Brook.
Dus.. ik kan niet wachten tot Danny eerlijk bekent dat hij nooit verliefd op haar is geweest en dat nooit gaat worden. Want dat heeft elke blinde allang gezien. Iets met "writing on the wall", zoals David zei.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven