Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
zaterdag 9 mei 2026 om 18:18
Ja, dat hoop ik ook. Het truitje stond al een tijdje op mijn verlanglijstje.
.
zaterdag 9 mei 2026 om 21:21
Ja hier gebeurt er dus ook maar weinig op het moment. Zowel inkomend als uitgaandSeverus_Snape schreef: ↑09-05-2026 20:55Ik heb woensdag 4 pakketjes verzonden met vinted go en ze hangen ook al sinds woensdag vast. Eerste keer dat me dit gebeurt. Hoop dat er snel beweging in komt.
Mondial lijkt nog wel beweging in te zitten trouwens maar vinted go en dpd staat stil
zaterdag 9 mei 2026 om 21:40
Ik heb allerlei opties doorgestuurd die Vinted vermeld in de hulp sectie, maar ze reageert nergens op.Baggal schreef: ↑09-05-2026 15:13Kan ze niet achter de code aan? Hier heeft man iets besteld voor dochter. Kreeg van Vinted een berichtje dat het in de locker ligt. Volgens de courier ligt het echter in het depot (als je de track en trace gebruikt). Heel raar… Dochter wil het wel heel graag hebben dus hoop maar dat het goed komt.
Neem aan dat ik ook geen negatieve review kan achterlaten als ze het niet ophaalt?
zaterdag 9 mei 2026 om 22:56
Hier loopt het ook nog steeds niet erg vlot.
Verschillende pakjes met Vinted go al een week onderweg.
Verder dinsdag een zaak aangemaakt voor een kledingstuk wat verkocht is als verkeerd merk. Zou van Vinted reactie krijgen binnen 24 uur maar niets gehoord nog. Transactie in gepauzeerd. Het was een bundel van €60 in totaal. Hoewel het verkeerde item €10 was krijgt ze nu voorlopig het hele bedrag niet.
Vind het ook stom van haar dat ze mijn aanbod om het op te lossen met €5 retour niet accepteert. Ik zou dat zelf echt wel hebben geaccepteerd als verkoper als ik een fout maak en iets verkoop met de vermelding van een verkeerd merk. Nieuwprijs van dit item is de helft dan van het item van het vermelde merk. Daarom vond ik de helft retour wel redelijk.
Verder woensdag een case geopend voor een pakket dat bij punt zou moeten liggen maar er niet ligt. Ook daarop geen enkele reactie van Vinted terwijl de 48 uur voorbij zijn.
Verschillende pakjes met Vinted go al een week onderweg.
Verder dinsdag een zaak aangemaakt voor een kledingstuk wat verkocht is als verkeerd merk. Zou van Vinted reactie krijgen binnen 24 uur maar niets gehoord nog. Transactie in gepauzeerd. Het was een bundel van €60 in totaal. Hoewel het verkeerde item €10 was krijgt ze nu voorlopig het hele bedrag niet.
Vind het ook stom van haar dat ze mijn aanbod om het op te lossen met €5 retour niet accepteert. Ik zou dat zelf echt wel hebben geaccepteerd als verkoper als ik een fout maak en iets verkoop met de vermelding van een verkeerd merk. Nieuwprijs van dit item is de helft dan van het item van het vermelde merk. Daarom vond ik de helft retour wel redelijk.
Verder woensdag een case geopend voor een pakket dat bij punt zou moeten liggen maar er niet ligt. Ook daarop geen enkele reactie van Vinted terwijl de 48 uur voorbij zijn.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in