Moet een man zijn pik wassen voor jij hem pijpt?

08-01-2023 11:21 229 berichten
Dit vroeg ik me af naar aanleiding van het 'handen wassen na het plassen'-topic. Voor de duidelijkheid: ik was mijn handen (in principe) altijd na het plassen. Niet omdat ik doodsbang ben voor een bacterie, maar gewoon omdat ik me daar prettig bij voel. Bij een groot deel van de reacties viel mij op dat heel veel van de mensen die reageerden heel erg met bacteriën bezig zijn. Dat heb ik eigenlijk helemaal niet. Ik ben absoluut schoon en netjes, zeker nu ik niet meer in een studentenhuis woon, maar met bacteriën en dergelijke hou ik me gewoon niet echt bewust bezig. Toen zat ik daar dus over na te denken en rees de vraag hoe dat dan zit bij pijpen. Eigenlijk is dat qua bacteriën ook niet helemaal zuiver, maar daar let ik dus eigenlijk nooit op. Doen jullie dat dan wel heel erg?
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh deze is weer eens ge-upt door een nieuwe gebruiker :lol:
Ik ben verre van nieuw en wil ook graag reageren :proud:

In vorige relatie deed ik het echt niet graag. Die man was behoorlijk onhygiënisch, rook ook vaak naar oud zweet.

Huidige vriend doucht minstens 1 keer per dag en regelmatig vaker. Heeft overigens ook weinig voorhuid, ik denk toch dat dat ook makkelijker schoon te houden is. Heb in ieder geval bij hem nog nooit iets geroken.
Natte tosti..
MevrouwTomatensoep schreef:
18-05-2026 15:25
In vorige relatie deed ik het echt niet graag. Die man was behoorlijk onhygiënisch, rook ook vaak naar oud zweet.

Vraag je dan niet of hij even zijn pik wil wassen? Dat doe ik wel hoor :lol:
chocolol schreef:
18-05-2026 19:50
Vraag je dan niet of hij even zijn pik wil wassen? Dat doe ik wel hoor :lol:
En dat is helemaal geen rare vraag, vind ik (als man). Bovendien is er geen beter moment. Ik zou alles doen voor haar op dat moment ;)
Douchen/wassen doe ik 2x per dag, en sowieso voor de seks, maar zelfs dan zou ik het waarderen als ze het me gewoon even zegt als ze toch iets ruikt. Omgekeerd ook. Gewoon geen punt van maken, dan is het geen punt.
- ik ben zacht, maar ik breek niet -

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven