Concert Harry Styles- VIP (ervaringen?)
dinsdag 19 mei 2026 om 08:08
Hoi allen,
Ik heb voor komend weekend VIP-tickets voor Harry Styles. Nog nooit eerder ergens VIP-tickets voor gehad, en kan online maar weinig vinden. Beperkte info gehad met tijden waar met name in staat dat de laatste “check-in” voor de vroege entree om 15u is.
Dat vind ik heel vroeg, aangezien de normale entree pas start om 17u. Ik vraag me af of het de moeite is om zo vroeg al in de arena te zijn. Daarom op zoek naar ervaringen!
Iemand hier die al met VIP-tickets naar dit concert geweest is? Wat moet ik me voorstellen bij het “VIP-gebied”? Kan je daar een beetje op een fijne manier een paar uur zijn? Is er nog wat te beleven? En is het de moeite zo vroeg te zijn om vooraan te staan? Begreep ook al dat helemaal vooraan gezien de opbouw van het podium niet altijd fijn is, maar weet ook weer niet wat daar van klopt…
Bedankt vast!
Ik heb voor komend weekend VIP-tickets voor Harry Styles. Nog nooit eerder ergens VIP-tickets voor gehad, en kan online maar weinig vinden. Beperkte info gehad met tijden waar met name in staat dat de laatste “check-in” voor de vroege entree om 15u is.
Dat vind ik heel vroeg, aangezien de normale entree pas start om 17u. Ik vraag me af of het de moeite is om zo vroeg al in de arena te zijn. Daarom op zoek naar ervaringen!
Iemand hier die al met VIP-tickets naar dit concert geweest is? Wat moet ik me voorstellen bij het “VIP-gebied”? Kan je daar een beetje op een fijne manier een paar uur zijn? Is er nog wat te beleven? En is het de moeite zo vroeg te zijn om vooraan te staan? Begreep ook al dat helemaal vooraan gezien de opbouw van het podium niet altijd fijn is, maar weet ook weer niet wat daar van klopt…
Bedankt vast!
dinsdag 19 mei 2026 om 08:18
Is gisteren een artikel over geplaatst in het Parool:
https://www.parool.nl/amsterdam/fans-be ... ~b85fdfd8/
Conclusie: hoe verder naar achteren, hoe meer je ziet.
Slecht.
https://www.parool.nl/amsterdam/fans-be ... ~b85fdfd8/
Conclusie: hoe verder naar achteren, hoe meer je ziet.
Slecht.
dinsdag 19 mei 2026 om 10:19
dinsdag 19 mei 2026 om 10:41
Tiktok stikt van de filmpjes van mensen met deze tickets en wat je dan precies (niet) ziet.Charlie591 schreef: ↑19-05-2026 10:23Dit topic was niet per se een uitnodiging voor een partijtje oud-Hollands gemopper op dure tickets, dat kan ik zelf ook wel bedenken. Ik hoop dat iemand echt weet hoe en wat.
En nee, in een VIP gebied is verder niks te beleven, gewoon een stadion.
dinsdag 19 mei 2026 om 10:48
Het staat er toch meestal bij?
Wat ik bij VIP pakketten meestal zie is:
- Eerder naar binnen mogen (en je hebt meestal een apart gedeelte voor VIPs)
- Handje schudden met artiest
- Op de foto met artiest (met nog minstens 10 anderen)
Soms zit er ook een sound check en/of goodie dag bij.
Weet niet hoe het bij Harry Styles is maar ik zou toch minimaal 2 van bovenstaande dingen verwachten als je zoveel extra betaald maar ik heb ook concerten meegemaakt waarbij je als VIP alleen eerder naar binnen mocht en je gegarandeerd vooraan stond want het vip gedeelte was recht voor het podium. Heb zelf nooit VIP kaarten gekocht en de keer dat ik het overwoog omdat ik de artiest geweldig vond vond ik de extra's het niet waard.
Weet niet hoe het bij Harry Styles is maar ik zou toch minimaal 2 van bovenstaande dingen verwachten als je zoveel extra betaald maar ik heb ook concerten meegemaakt waarbij je als VIP alleen eerder naar binnen mocht en je gegarandeerd vooraan stond want het vip gedeelte was recht voor het podium. Heb zelf nooit VIP kaarten gekocht en de keer dat ik het overwoog omdat ik de artiest geweldig vond vond ik de extra's het niet waard.
dinsdag 19 mei 2026 om 10:54
dat is dit allemaal niet hoorGraze schreef: ↑19-05-2026 10:48Het staat er toch meestal bij?
dinsdag 19 mei 2026 om 10:55
De arena heeft wel een speciaal VIP gedeelte maar ik denk niet dat concertgangers met een VIP ticket daar naartoe kunnen.
"Een VIP-ervaring in de Johan Cruijff ArenA is mogelijk via exclusieve business seats, luxe skyboxen voor 10 tot 20 personen (al dan niet inclusief catering en drank) of speciale VIP-rondleidingen. "
"Een VIP-ervaring in de Johan Cruijff ArenA is mogelijk via exclusieve business seats, luxe skyboxen voor 10 tot 20 personen (al dan niet inclusief catering en drank) of speciale VIP-rondleidingen. "
dinsdag 19 mei 2026 om 10:57
Ik geef toch antwoord op je vraag?
Het is gewoon een ticket waarmee je vooraan kan staan met je early access, maar dat moet je niet willen, want vooraan kijk je tegen het podium aan en zie je dus precies niks.
Verder is het gewoon een ticket als alle andere en is er niks speciaals te beleven. Wellicht zit er een goodiebag bij in, maar dat zal bij je ticket aangegeven zijn.
Het is gewoon een ticket waarmee je vooraan kan staan met je early access, maar dat moet je niet willen, want vooraan kijk je tegen het podium aan en zie je dus precies niks.
Verder is het gewoon een ticket als alle andere en is er niks speciaals te beleven. Wellicht zit er een goodiebag bij in, maar dat zal bij je ticket aangegeven zijn.
dinsdag 19 mei 2026 om 10:57
Dit is voor voetbalwedstrijden.Graze schreef: ↑19-05-2026 10:55De arena heeft wel een speciaal VIP gedeelte maar ik denk niet dat concertgangers met een VIP ticket daar naartoe kunnen.
Everything is possible for the one who believes.
dinsdag 19 mei 2026 om 10:58
Dat handje schudden en een foto lijkt me ook niet het geval bij Harry Styles. Daar zijn de concerten te groot voor en meestal is dat na het concert. Geen idee hoe lang het concert duurt.
dinsdag 19 mei 2026 om 11:04
Ticketmaster. Welk pakket heb je?Charlie591 schreef: ↑19-05-2026 10:23Dit topic was niet per se een uitnodiging voor een partijtje oud-Hollands gemopper op dure tickets, dat kan ik zelf ook wel bedenken. Ik hoop dat iemand echt weet hoe en wat.
dinsdag 19 mei 2026 om 11:04
Nee klopt, maar in de krant kunnen bepaalde ervaringen natuurlijk wel een beetje “uitgemeten” worden. Had het ook niet tegen jou. Ik hoopte op iemand die zelf geweest was maar die is er dus vooralsnog niet.Karrota schreef: ↑19-05-2026 10:57Ik geef toch antwoord op je vraag?
Heb de VIP-tickets zelf ook niet gekocht met idee er heel veel extra uit te halen, er was op moment van kopen weinig andere keus. Heb idd wel info gehad maar veel verder dan tijden en wat je er “fysiek” bij krijgt gaat dat niet. Vroeg me meer af of het dan nog soort zitgelegenheid/hapje/drankje achtig is of niet. Maar als het puur kale arena is lijkt het me niet zo de moeite om er al om 15u te zijn.
dinsdag 19 mei 2026 om 11:51
Wat je ook nog zou kunnen doen is de arena benaderen en het navragen. Of de organisatie die de concerten organiseert. Vind het wel slecht dat je alleen informatie hebt gehad over de early access. Maar het kan ook zijn dat dat het enige extra is wat je krijgt. Dat is voor sommige fans ook al heel wat natuurlijk. Of uren buiten zitten in de kou en regen of lekker binnen met toegang tot een wc en wat te drinken/eten.
Vorig jaar naar een concert gegaan waar een groep ook uren voor de deur had gestaan/gelegen en wellicht zelfs overnacht. Die lucht die daar vanaf kwam, niet te harden. Ben uiteindelijk ergens anders gaan staan in de zaal want had geen zin om steeds die zweetlucht te ruiken. Dus dan heeft zo'n vip iets waarbij je eerder naar binnen kunt wel voordelen. Kun je je even opfrissen van te voren.
Vorig jaar naar een concert gegaan waar een groep ook uren voor de deur had gestaan/gelegen en wellicht zelfs overnacht. Die lucht die daar vanaf kwam, niet te harden. Ben uiteindelijk ergens anders gaan staan in de zaal want had geen zin om steeds die zweetlucht te ruiken. Dus dan heeft zo'n vip iets waarbij je eerder naar binnen kunt wel voordelen. Kun je je even opfrissen van te voren.
dinsdag 19 mei 2026 om 12:21
Dit zegt chatGPT over de VIP pakketten voor Harry Styles:
Amsterdam VIP Pakket Details
- Officiële Partner: De VIP-pakketten voor de Johan Cruijff ArenA worden officieel afgehandeld via Ticketmaster NL en gecoördineerd door Tuned Hospitality.
- Pakketinhoud: Je krijgt vroege toegang tot de vloer (KISS, DISCO, SQUARE of CIRCLE zones), toegang tot de pre-show VIP Lounge (inclusief hapjes en een dranktoken), een exclusief merch-pakket en een fotomoment.
- Strikte Inchecktijden: Voor de shows in Amsterdam opent de VIP-incheckbalie om 12:00 uur. Je moet uiterlijk vóór 15:00 uur via je aangewezen ingang naar binnen zijn om je gegarandeerde vroege toegang (vóór het reguliere publiek) te behouden. De reguliere deuren openen pas om 17:00 uur.
- Gepersonaliseerde Mail: Als je een VIP-ticket hebt gekocht, ontvang je uiterlijk 3 tot 5 dagen voor de show een mail van Tuned Hospitality met de exacte locatie van de VIP-ingang en instructies.
Belangrijke Amsterdam Tips
- Mobile Only & 72-uurslimiet: Net als elders zijn de tickets strikt gekoppeld aan de Ticketmaster-app. De transfer-functie (om tickets te delen of door te verkopen) komt pas 72 uur voor aanvang van de specifieke showdatum beschikbaar om zwarthandel tegen te gaan.
- Treinstoring Waarschuwing: Houd er rekening mee dat er tijdens de concerten op 20, 22 en 23 mei geplande werkzaamheden zijn aan het spoor rondom station Amsterdam Bijlmer ArenA. Er rijden die dagen geen directe treinen naar Schiphol, Hoofddorp en Leiden Centraal. Plan alternatief vervoer of reserveer vooraf een parkeerticket via MOJO.
Die informatie zou ook ergens moeten staan op de site van Mojo.
Amsterdam VIP Pakket Details
- Officiële Partner: De VIP-pakketten voor de Johan Cruijff ArenA worden officieel afgehandeld via Ticketmaster NL en gecoördineerd door Tuned Hospitality.
- Pakketinhoud: Je krijgt vroege toegang tot de vloer (KISS, DISCO, SQUARE of CIRCLE zones), toegang tot de pre-show VIP Lounge (inclusief hapjes en een dranktoken), een exclusief merch-pakket en een fotomoment.
- Strikte Inchecktijden: Voor de shows in Amsterdam opent de VIP-incheckbalie om 12:00 uur. Je moet uiterlijk vóór 15:00 uur via je aangewezen ingang naar binnen zijn om je gegarandeerde vroege toegang (vóór het reguliere publiek) te behouden. De reguliere deuren openen pas om 17:00 uur.
- Gepersonaliseerde Mail: Als je een VIP-ticket hebt gekocht, ontvang je uiterlijk 3 tot 5 dagen voor de show een mail van Tuned Hospitality met de exacte locatie van de VIP-ingang en instructies.
Belangrijke Amsterdam Tips
- Mobile Only & 72-uurslimiet: Net als elders zijn de tickets strikt gekoppeld aan de Ticketmaster-app. De transfer-functie (om tickets te delen of door te verkopen) komt pas 72 uur voor aanvang van de specifieke showdatum beschikbaar om zwarthandel tegen te gaan.
- Treinstoring Waarschuwing: Houd er rekening mee dat er tijdens de concerten op 20, 22 en 23 mei geplande werkzaamheden zijn aan het spoor rondom station Amsterdam Bijlmer ArenA. Er rijden die dagen geen directe treinen naar Schiphol, Hoofddorp en Leiden Centraal. Plan alternatief vervoer of reserveer vooraf een parkeerticket via MOJO.
Die informatie zou ook ergens moeten staan op de site van Mojo.
dinsdag 19 mei 2026 om 12:49
Op ticketmaster vind je ook info over de verschillende VIP packages:
DISCO package Front GA right
- Een (1) reguliere staanplaats in Front GA Rechts
- Early entry tot het stadion met Priority toegang tot het veld*
- Een (1) Disco VIP laminate
- Cadeaupakket met exclusieve merch item(s)
- Fotomogelijkheid voor de VIP backdrop als aandenken aan jouw avond**
- VIP team op locatie
* Reguliere kaartkopers sluiten in hetzelfde vak aan na opening deuren.
** Geen deelname van artiest
DISCO package Front GA right
- Een (1) reguliere staanplaats in Front GA Rechts
- Early entry tot het stadion met Priority toegang tot het veld*
- Een (1) Disco VIP laminate
- Cadeaupakket met exclusieve merch item(s)
- Fotomogelijkheid voor de VIP backdrop als aandenken aan jouw avond**
- VIP team op locatie
* Reguliere kaartkopers sluiten in hetzelfde vak aan na opening deuren.
** Geen deelname van artiest
Bij Taylor Swift waren er ook VIP-paketten, dat was denk ik vergelijkbaar hiermee. Je kreeg van tevoren wat merchandise en verder bij staplaatsen inderdaad early acces. Dit betekende puur dat je vooraan kon staan in het stagedeelte, omdat je eerder binnen bent dan de rest. Maar die plekken houd je natuurlijk alleen als je al die uren daar blijft staan totdat het concert daadwerkelijk begint. Als je daar geen zin in hebt, kun je dus net zo goed last minute naar binnen.
Together Package - CIRCLE
Een reguliere staanplaats in CIRCLE.
Ingeplande tijd & Fast Pass toegang tot de pop-up shop
Early entry tot het stadion met Priority toegang tot het veld*
Een Together VIP laminate
Toegang tot de exclusieve Together VIP Lounge voorafgaand aan de show, inclusief lichte happen, cocktails en mocktails (incl 1 drankmunt)
Cadeaupakket met exclusieve merch item(s)
Fotomogelijkheid voor de VIP backdrop**
*Reguliere kaartkopers sluiten na opening deuren aan
**Geen deelname van artiest
Een reguliere staanplaats in CIRCLE.
Ingeplande tijd & Fast Pass toegang tot de pop-up shop
Early entry tot het stadion met Priority toegang tot het veld*
Een Together VIP laminate
Toegang tot de exclusieve Together VIP Lounge voorafgaand aan de show, inclusief lichte happen, cocktails en mocktails (incl 1 drankmunt)
Cadeaupakket met exclusieve merch item(s)
Fotomogelijkheid voor de VIP backdrop**
*Reguliere kaartkopers sluiten na opening deuren aan
**Geen deelname van artiest
dinsdag 19 mei 2026 om 12:51
dinsdag 19 mei 2026 om 12:55
Je had het tegen mij, maar ik bedoelde het niet vervelend tegen jou, meer dat sommige mensen zo toch wel heel makkelijk geld kunnen verdienen. Ik wou dat ik zulke ideeën hadCharlie591 schreef: ↑19-05-2026 11:04Nee klopt, maar in de krant kunnen bepaalde ervaringen natuurlijk wel een beetje “uitgemeten” worden. Had het ook niet tegen jou. Ik hoopte op iemand die zelf geweest was maar die is er dus vooralsnog niet.
Heb de VIP-tickets zelf ook niet gekocht met idee er heel veel extra uit te halen, er was op moment van kopen weinig andere keus. Heb idd wel info gehad maar veel verder dan tijden en wat je er “fysiek” bij krijgt gaat dat niet. Vroeg me meer af of het dan nog soort zitgelegenheid/hapje/drankje achtig is of niet. Maar als het puur kale arena is lijkt het me niet zo de moeite om er al om 15u te zijn.
dinsdag 19 mei 2026 om 12:59
Ja dat is altijd het nadeel van staan plaatsen. Laatst nog naar een concert geweest en moest na de support act echt even naar de wc. Ik dacht daar gaat m'n plekje maar toen ik terug kwam kon ik daar weer gewoon gaan staan gelukkig. Dat was echter geen groot concert, denk dat je bij een Harry Styles dan wel echt pech hebt.Pilea schreef: ↑19-05-2026 12:49Bij Taylor Swift waren er ook VIP-paketten, dat was denk ik vergelijkbaar hiermee. Je kreeg van tevoren wat merchandise en verder bij staplaatsen inderdaad early acces. Dit betekende puur dat je vooraan kon staan in het stagedeelte, omdat je eerder binnen bent dan de rest. Maar die plekken houd je natuurlijk alleen als je al die uren daar blijft staan totdat het concert daadwerkelijk begint. Als je daar geen zin in hebt, kun je dus net zo goed last minute naar binnen.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in