Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 27 juli 2009 om 19:10
Sinds half 5 al geen smsje meer... ojee! Hij is vast not into you! Nee hoor... Leuk joh, ging je vanavond naar hem?
Olive lijkt me geen goed teken idd Kun je het een beetje van je af schudden met iets relaxts/leuks vanavond?
Ik werd net verrast door PD... kwam uit zijn werk hier binnenvallen en is nu boodschapjes aan het doen om voor me te koken. Omdat we vandaag 9 maanden zijn! Lievvv Geloof dat ik weer voor niks had zitten malen... ach, die PMS in combi met mijn maalhoofd...
Olive lijkt me geen goed teken idd Kun je het een beetje van je af schudden met iets relaxts/leuks vanavond?
Ik werd net verrast door PD... kwam uit zijn werk hier binnenvallen en is nu boodschapjes aan het doen om voor me te koken. Omdat we vandaag 9 maanden zijn! Lievvv Geloof dat ik weer voor niks had zitten malen... ach, die PMS in combi met mijn maalhoofd...
maandag 27 juli 2009 om 19:28
Olive...wat rot zeg..dikke knuffel!!!
Hi Noa..jee dat lijkt me inderdaad even wennen, nog maar 9 dagen vrijgezel...Hoe voel je je?
Nou, poeh, de jongen/man met wie ik wilde daten stelde afgelopen weekend voor om morgen (iehhh) al af te spreken. Nou prima, ik gereageerd, meteen gezegd dat eten ok is (dat was zondag)...en nu dus nog steeds niets op teruggehoord
Wat moet ik daar nou weer mee ??? Oke, hij laat vaker erg lang wachten op zijn mails (ik ook meestal wel een weekje), maar nu krijg ik toch wel een heel onheilspellend gevoel.....noujah, we'll see....Stomme mannen!!!
Had trouwens gehoord dat avocado met yoghurt in haar goed is voor je haar...Dus ik dat gedaan en nu krijg ik die lucht niet uit mijn haar...al 2x met shampoo gewassen....pffff...Maar het is wel lekker zacht
Hi Noa..jee dat lijkt me inderdaad even wennen, nog maar 9 dagen vrijgezel...Hoe voel je je?
Nou, poeh, de jongen/man met wie ik wilde daten stelde afgelopen weekend voor om morgen (iehhh) al af te spreken. Nou prima, ik gereageerd, meteen gezegd dat eten ok is (dat was zondag)...en nu dus nog steeds niets op teruggehoord

Had trouwens gehoord dat avocado met yoghurt in haar goed is voor je haar...Dus ik dat gedaan en nu krijg ik die lucht niet uit mijn haar...al 2x met shampoo gewassen....pffff...Maar het is wel lekker zacht
maandag 27 juli 2009 om 19:38
lekker gewerkt hoor, baas weer terug van vakantie en hij was blij met hoe ik het opgevangen had en ook nog zn kamer en kasten opgeruimd en geschoond. Voor rest weer zon duffe maandag, wil vakantieeeeeeeeeeeeeeeee!
Monroe: vaag hoor die man...maar wacht nog maar even af.
Indi: heb je nou die oude man al gemaild?
Miran: hoe was je dag?
Monroe: vaag hoor die man...maar wacht nog maar even af.
Indi: heb je nou die oude man al gemaild?
Miran: hoe was je dag?