Durf te vragen deel 24
donderdag 21 mei 2026 om 08:51
Gaat altijd over dat ik achtervolgd en aangevallen wordt door een zwerverachtige verslaafde. Die wil mij vermoorden. Het eindigt in een gevecht waarbij ik meerdere keren steek of 1x toen hij aanbelde en mij via de voordeur wilde pakken, toen heb ik mijn vork in zijn pols geplant en zijn aderen als als spaghetti uit zijn arm getrokken. Overal bloed. Ik was heel bang. Mijn dromen bevatten van die vieze gruwelijkheden terwijl ik in “het echie” een normaal zachtaardig persoon ben die nooit geweld gebruikt. Maar in mijn onderbewuste een bloeddorstige creep of zo
na dit soort dromen ben ik een poosje van slag als ik wakker ben.
Denk jij dat dromen willekeurig zijn, of iets te maken hebben met je onderbewuste / de dingen die je bezighouden?
Denk jij dat dromen willekeurig zijn, of iets te maken hebben met je onderbewuste / de dingen die je bezighouden?
donderdag 21 mei 2026 om 17:16
Ja ik heb gebeld. Werd gebeld over een afspraak. Ik schrok in eerste instantie, want verwachtte het telefoontje niet. En als deze persoon belt is de kans niet klein dat er me een overlijden van een familielid wordt medegedeeld. Maar dat was gelukkig niet aan de orde.
Heb/gebruik jij nog een vaste telefoon? Zo nee, sinds wanneer niet meer?
Heb/gebruik jij nog een vaste telefoon? Zo nee, sinds wanneer niet meer?
donderdag 21 mei 2026 om 21:53
donderdag 21 mei 2026 om 22:37
Heel veel verdriet (gehad) om ons katertje, omdat ik het overlijden nog steeds mezelf aanreken. Ik had eerder aan de bel moeten trekken (naar da) Zijn laatste dag was ik iedere seconde bij hem, de dag erna zouden we naar de da gaan. Maar hij is gegaan toen ik net een paar minuten in de keuken was. Ik moet er nog steeds om huilen als ik eraan denk.Eenbeetjevanditendat schreef: ↑21-05-2026 21:53Een aantal maanden geleden na een wijnproeverij met vrienden. Niks geks, niet ziek maar de volgende ochtend voelde ik dat ik echt teveel had gedronken. Iets teveel “geproefd”.
Heb jij wel eens veel verdriet gehad om het verlies van een huisdier en zo ja welk huisdier?
Heb jij spijt van iets wat je niet hebt gedaan?
donderdag 21 mei 2026 om 22:39
We hebben tot nu tot 7 honden gehad en om allemaal veel verdriet na het sterven. Bij 6 honden zelf de beslissing moeten nemen. Maar 8 mnd geleden vond ik onze hond smorgens dood in de kamer en dat heeft er toch wel het meeste ingehakt...
Welke deodorant gebruik jij ? ( om maar even van onderwerp te veranderen....
)
Welke deodorant gebruik jij ? ( om maar even van onderwerp te veranderen....
donderdag 21 mei 2026 om 22:46
Ik heb in Portugal en Spanje (formentera) gewoond als baby/kleuter.
Zou jij in een ander land willen wonen nu?
donderdag 21 mei 2026 om 23:41
Interessante vraag, nee dat heb ik niet, jij wel?Eenbeetjevanditendat schreef: ↑21-05-2026 22:52Ik fantaseer over wonen in een ander land maar zou nooit mijn dierbaren kunnen missen. Dus in het echt; nee.
Heb jij wel eens stiekem in iemands dagboek gelezen en zo ja van wie (en was het de moeite)?
Eerdere vragen:
deodorant? Luchtig idd. Deoleen.
Studie afgemaakt? nee, vanwege ernstige eetstoornis die allle energie opslokte.
Dagboek van een ander gelezen: nee. Hoop ook nooit dat iemand mijn oude dagboeken leest.
Schrijf je zelf nog in een dagboek?
vrijdag 22 mei 2026 om 00:02
Nee, maar ik journal wel. Is wat mij betreft een subtiel verschil.
Hoe ga jij om met mensen die aan de deur wat komen verkopen/vertellen (ervan uitgaande dat je geen sticker hebt). Blijf je vriendelijk en laat je mensen hun verhaal doen om alsnog geen interesse te hebben? Of ben jij geen en direct en krijgen ze per definitie geen poot tussen de deur?
Hoe ga jij om met mensen die aan de deur wat komen verkopen/vertellen (ervan uitgaande dat je geen sticker hebt). Blijf je vriendelijk en laat je mensen hun verhaal doen om alsnog geen interesse te hebben? Of ben jij geen en direct en krijgen ze per definitie geen poot tussen de deur?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in