Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 juli 2009 @ 19:23:

Ik zou zijn huisarts gaan bellen om te vertellen dat er iets mis met hem is, dat hij een angststoornis heeft omdat hij zómaar bang voor jou is, zonder duidelijke reden. Als de huisarts niet luistert, kun je gewoon de assistente blijven bellen, tót ze luisteren. Lijkt me logisch.

Voor de zekerheid zou ik vriend ook nog een paar smsjes sturen dat hij echt niet bang voor je hoeft te zijn.

Ben het helemaal met je eens Prinses.

Leuk brilletje Summer.
Char maar daarom is het ook zo belangrijk dat we precies te weten komen wat er nou precies gebeurd is...

Misschien moet Sheer gewoon wel helemaal niets anders doen en is die gast gewoon een slappe hap!...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik zie er wel slim uit zo hè Oebeltje

Zeker wel. Ik zou zo bij je op de sofa komen liggen.
Dat die gast een slappe hap is lijkt me duidelijk. Iemand die na 2 hysterische buien er al de brui aan geeft, lijkt me niet geschikt om een stabiele relatie mee op te bouwen. Ik vrees dat als Sheera toch een relatie met hem aangaat dat ze wel eens heel erg onzeker zou kunnen worden. Nu komt ze nog zo sterk en evenwichtig over, maar dat kan snel anders zijn als je met zo'n slappe hap om gaat.
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2009 @ 19:26:

Shit dames, zo had ik het nog helemaal niet bekeken.

Tuurlijk staat Sheer helemaal in haar recht, je moet toch ten alle tijde jezelf kunnen zijn?Hoe vaak lees je dat niet hier op het forum.

Sheer meisje schaam je niet, jij bent gewoon heel dicht bij jezelf gebleven, chapeau!

*vind in de dressoir la ook nog een parmantig psychologen brilletje*...en je gevoel volgen. Vooral niet je verstand gebruiken. Dus.
..
.. .. ..
Ja precies Char. Als iemand de hele tijd gaat zeggen dat je niet jezelf mag zijn, dan weet je het op een gegeven moment ook niet meer. Nee, ik denk ook dat ze beter af is zonder zo'n man.
quote:Lauryl schreef op 27 juli 2009 @ 19:53:

Is het geen idee om relatietherapie aan hem voor te stellen? Jeetje zeg, hij kan er toch wel voor vèchten...dit vind 'ie nooit meer!Eerlijk gezegd denk ik dat hij al te ver heen is voor therapie, ben bang dat het nooit goed met hem kan komen.
Nou Oebeltje, Sheera zou hem natuurlijk ook gewoon kunnen veranderen. Of is dat heel gek?
..
.. .. ..
quote:wuiles schreef op 27 juli 2009 @ 19:52:

[...]

...en je gevoel volgen. Vooral niet je verstand gebruiken. Dus.

En als Wuiles het zegt dan is het zo....zij heeft er pas echt verstand van

Ik lees altijd haar ontzettend wijze tips hier op de relatiepijlerT
quote:Chardonnay schreef op 27 juli 2009 @ 19:56:

Nou Oebeltje, Sheera zou hem natuurlijk ook gewoon kunnen veranderen. Of is dat heel gek?

Is een optie, maar dan moet Sheer echt heel stevig in haar schoenen staan.

Iemand veranderen gaat natuurlijk niet van de een op de andere dag.

En bovendien, eerst moet er dan weer enige vorm van contact zijn.

Sheer heb je hem ondertussen al weer gehyved of gesmst?

Weet dat je altijd hier terecht kan voor advies hè!
quote:Summerdance schreef op 27 juli 2009 @ 19:09:

Ja maar, ja maar, ja maar Suup, Sheera vraagt spreciaal hoe we nou kunnen voorkomen dat ze de volgende keer weer hysterisch wordt.

Ik vind wel dat we met z'n allen even de diepte in moeten hoor.

EN even tot de bodem moeten uitzoeken waar dat gedrag nou toch vandaan komt EN hoe ze dat in het vervolg moet voorkomen.

*zet ook vast de sofa en kleenexen klaar*Ze moet gewoon een flinke trap onder haar hol en volwassen worden. Niet drinken als ze daar niet tegen kan.

Of een goede psych gaan zoeken ipv de koekebakker waar ze nu praat. En volgestopt met medicatie en een jarenlange opname in een pz.

Ik heb geen idee.
Sheer,je moet wel flink vaak blijven smsen,hyven bellen..

Je moet je plekkie warm houden zeg maar..
Sheera, nu hebben we allemaal onzettend hard ons best voor je gedaan. Wil je dan zo vriendelijk zijn om ons te vertellen wát er precies gebeurd is? Je mag ons namelijk best wel stalken heel erg lastigvallen schrijven hoor.
Peas on earth!
Ja, tuurlijk kan ze hem veranderen, maar jee hey zit je op zo'n loser te wachten dan als je zo'n leuke, gezellige, lieve, gezonde meid bent. Ik zou als ik Sheer was eerst heel goed nadenken of ik daar wel energie in wil stoppen.
Nee Super, ze moet hem negeren tot ze weet of ze verder wil met hem of niet, zo hou je je plekkie warm. Heb je dan niks van dit topic geleerd???
Ja maar Oebeltje, je vergeet voor het gemak even dat dit wel de liefde van haar leven was met wie ze een liefdesbaby op de wereld wilde zetten...

Dat zet je niet zomaar aan de kant hoor!

IK bedoel die hysterische bui heeft ze echt niet zomaar gehad.

Haar kans op liefde dreigde door haar vingers te glippen.

Nee hoor, vind dat je nu een beetje kort door de bocht reageert.

Je zet zo'n man echt niet zomaar uit je hoofd
quote:Oebeltje schreef op 27 juli 2009 @ 20:10:

Nee Super, ze moet hem negeren tot ze weet of ze verder wil met hem of niet, zo hou je je plekkie warm. Heb je dan niks van dit topic geleerd???

Ow nu ben jij ook een beetje in de war

Dat van dat negeren was een ander topic.

Daarom waren Suup, Char,Madhe,Prinses en ik zo in de war ineens van de week.....
Summer, denk jij ook wel eens dat we misschien te veel op de relatiepijler zitten
quote:Oebeltje schreef op 27 juli 2009 @ 20:10:

O sorry oebeltje,ik ben een beetje in de war..

Dan is stalken weer goed en dan negeren weer,ik weet het allemaal niet meer hoor..

Ik ben aan een paar sessies met dr Bram toe denk ik.
quote:Chardonnay schreef op 27 juli 2009 @ 20:14:

Summer, denk jij ook wel eens dat we misschien te veel op de relatiepijler zitten

Wie...wij?????

Nee hoor

Maar joh, ik leer zoveel hier

Daar kan geen studie tegenop
Sheera moet hem stalken en dan negeren dat ze hem stalkt,zo was het toch?
Dat is waar Sum. Je leert hier zoveel meer dan waar dan ook. Bovendien kan je je kennis die je hier hebt opgedaan direct weer overbrengen aan anderen. Eigenlijk he, zijn wij (ook madhe, pode, suup) de Dalai lama's van de relatiepijlert (neeheee, niet als in een groepjeeeeh).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven