Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Nou, hij kwam me gewoon stalken hoor, is niet weg te slaan die vent.

Ik heb de zwangerschapstest nog niet geprobeerd. Zal ik hem overhalen zich te laten steriliseren en daarná de test te voorschijn halen? Dát moet een geweldig effect geven! Tot die tijd negeer ik hem maar gewoon, vanaf de deuropening (wel lastig typen hoor).

En mijn keel doet zeer van het kuchen. Hij zit te gamen en ik negeer me suf maar hij heeft het nog niet door. Dus ik moet wel kuchen anders ziet hij niet dat ik daar sta en hem negeer.
En madhe heeft hij het al door?
O en je moet wel oppassen hoor dat niet hij jou straks in de deuropening staat te stalken met een zwangerschapstest..
wat je ook kan doen is zeggen dat hij een aanslag op de koningin aan het voorbereiden is
steken jullie maar een beetje de draak met me.

Ik heb zaterdag weer een date met mijn lief dus ik ga me daar op voorbereiden.
Sheera, je vergeet weer de helft van het verhaal te vertellen. Hoe kan je nu gaan van: 'ik ben weer hysterisch geworden, hij moet me nu zeker niet meer en wil dat ik me laat op nemen' naar 'ik heb zaterdag weer een date met hem?'
Hij heeft een date met een draak bedoel je?
quote:sheera schreef op 29 juli 2009 @ 06:41:

Ik heb zaterdag weer een date met mijn lief dus ik ga me daar op voorbereiden.

maar ik heb mijn oranje tuniekje nog aan, dus ga er verder maar geen woorden aan vuil maken....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Weet hij het al, van die date? Of is het een 'surprise-date'?

Ik heb zaterdag weer een date met mijn lief dus ik ga me daar op voorbereiden.Wat fijn sheera,vertel eens hoe is dat zo gekomen?
Hey wat een verrassende ontwikkelingen weer. Het was toch weer uit? En nu komt er weer een date?

Oh Sheera, ik ben helemaal in verwarring. Kan je het uitleggen?
Ik begrijp het helemaal hoor, dat Sheera af en toe ff hysterisch wordt. Ik bedoel, een man die de ene week nog zegt dat je je moet laten opnemen, en het weekend erna weer wil daten!

Das toch een TOP kerel? Ik zou óók flippen als die tussen mijn vingers door glipt. Das nog eens een kerel waar je op kan bouwen.

Wat een héérlijke relatie hebben die twee. Ben er jaloers op. Altijd spannend, altijd wat leuks om te doen/over te forummen. Sleur? Never!
quote:frizzy schreef op 29 juli 2009 @ 11:43:

Ik begrijp het helemaal hoor, dat Sheera af en toe ff hysterisch wordt. Ik bedoel, een man die de ene week nog zegt dat je je moet laten opnemen, en het weekend erna weer wil daten!

Das toch een TOP kerel? Ik zou óók flippen als die tussen mijn vingers door glipt. Das nog eens een kerel waar je op kan bouwen.

Wat een héérlijke relatie hebben die twee. Ben er jaloers op. Altijd spannend, altijd wat leuks om te doen/over te forummen. Sleur? Never!

Ik ben ook jaloers hoor frizzy,ik vraag mij al dagen af waarom zoveel moois mij nu nooit eens overkomt.

Ik ben zo bang dat het niet voor mij is weggelegd..

Ik heb zaterdag weer een date met mijn lief dus ik ga me daar op voorbereiden.Ooh dan heet hij vast Joris. Die heeft namelijk wel wat met draken.
quote:MissMara schreef op 29 juli 2009 @ 08:18:

Weet hij het al, van die date? Of is het een 'surprise-date'?

Ja, een surprisedate van hem. Dan mag Sheer mee met een blinddoek om. Doet hij die af in een groot somber gebouw met deuren die maar moeilijk open gaan. En dan staat daar een stapel grote sterke mannen (niet kwijlen Sheer), met grote witte blouzen met heule lange mouwen.

Net zoiets als daten in het donker, maar dan allemaal in het wit. Spannend joh!

Ik heb zaterdag weer een date met mijn lief dus ik ga me daar op voorbereiden.Hee Sheer, hoe ga je je eigenlijk voorbereiden?
quote:Madhe schreef op 29 juli 2009 @ 13:56:

[...]

Ja, een surprisedate van hem. Dan mag Sheer mee met een blinddoek om. Doet hij die af in een groot somber gebouw met deuren die maar moeilijk open gaan. En dan staat daar een stapel grote sterke mannen (niet kwijlen Sheer), met grote witte blouzen met heule lange mouwen.

Net zoiets als daten in het donker, maar dan allemaal in het wit. Spannend joh!Je bedoelt toch niet dat hij sheera.....nee toch?
Ik denk dat vriend van Sheera (want zo mogen we hem zo ondertussen wel noemen vind ik) meeneemt naar een idyllisch plekje, met een schattig wit gebouwtje, met mooie groene weides erom heen...het personeel loop allemaal in Zennig wit (ik had liever oranje gezien eigenlijk) daar krijgt ze van het bedienend personeel een lekker drankje en op het moment dat ze wat rozig wordt krijgt ze zo'n heel kek wit jasje aan met van die uberhippe lange mouwen waarna ze begeleid wordt naar haar compleet gewatteerde kamer.......
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
O jongens, mag ik meedoen? Ik ben een echte loser op het gebied van de liefde (zie mijn geschiedenis) en ik heb natuurlijk daardoor heel veel goede tips om een vriend te behouden d.m.v. hysterische gedrag en stalken......

Echt leuk!!

Ben zo benieuwd hoe de date zaterdag verloopt!

Elektroshocks of een flinke dosis valium tegen een waanzinnige aanval van liefde en wanhoop...... spannend
Ik heb in het begin meegelezen en het einde volg ik. Is de meneer waarmee ze zaterdag een date heeft, dezelfde als die in het begin van dit topic meteen naar haar toe moest komen omdat ze flipte?
quote:Loreyi schreef op 29 juli 2009 @ 16:35:

Ik heb in het begin meegelezen en het einde volg ik. Is de meneer waarmee ze zaterdag een date heeft, dezelfde als die in het begin van dit topic meteen naar haar toe moest komen omdat ze flipte?

Ja Loreyi dat is dezelfde meneer..

Spannend hè?
Ja ik ben heel benieuwd hoe het zaterdag gaat. Hoop dat ze het leuk hebben samen.

Maar ik snap nog niet zo goed hoe het kan dat hij haar eerst niet meer wilde zien en nu een date met haar heeft. Wil je dat uitleggen, Sheera?
quote:hemelietje schreef op 29 juli 2009 @ 16:31:

O jongens, mag ik meedoen? Ik ben een echte loser op het gebied van de liefde (zie mijn geschiedenis) en ik heb natuurlijk daardoor heel veel goede tips om een vriend te behouden d.m.v. hysterische gedrag en stalken......

Echt leuk!!

Ben zo benieuwd hoe de date zaterdag verloopt!

Elektroshocks of een flinke dosis valium tegen een waanzinnige aanval van liefde en wanhoop...... spannend

Oeh hemelietje,wil je ons vertellen hoe jou hysterische buien en je gestalk eruit zag?

Wie weet kunnen wij als wannabee hysterica's daar nog heel veel van leren..
quote:Loreyi schreef op 29 juli 2009 @ 16:39:

Ja ik ben heel benieuwd hoe het zaterdag gaat. Hoop dat ze het leuk hebben samen.

Maar ik snap nog niet zo goed hoe het kan dat hij haar eerst niet meer wilde zien en nu een date met haar heeft. Wil je dat uitleggen, Sheera?

Nou dat komt zo: die man wil haar niet meer en dan word sheera totaal hysterisch en kan het gebeuren dat die meneer op 1 dag zomaar 2500 smsjes en 10.000 gemiste oproepen op zijn telefoon heeft..

Dat vind hij zo gaaf dat hij dan meteen weer een afspraak met sheera maakt.
quote:Summerdance schreef op 29 juli 2009 @ 14:19:

Ik denk dat vriend van Sheera (want zo mogen we hem zo ondertussen wel noemen vind ik) meeneemt naar een idyllisch plekje, met een schattig wit gebouwtje, met mooie groene weides erom heen...het personeel loop allemaal in Zennig wit (ik had liever oranje gezien eigenlijk) daar krijgt ze van het bedienend personeel een lekker drankje en op het moment dat ze wat rozig wordt krijgt ze zo'n heel kek wit jasje aan met van die uberhippe lange mouwen waarna ze begeleid wordt naar haar compleet gewatteerde kamer.......

Wow summer dat klinkt allemaal wel heel romantisch hoor..

Waarom is er nou nooit eens een man die dit soort leuke verrassingsuitjes voor mij bedenkt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven